Hej ØTripperen! Tillykke med dine erkendelser
Jeg tror at erkendelser kan komme til os i mange forskellige former og fornemmelser.. jeg kender godt det med når en frekvens stiger inde i hovedet. Jeg har oplevet at følge en frekvens med min opmærksomhed og få åbnet voldsomt op for trippet ad den vej. "Frekvenser" eller "energier" er ofte det eneste ord vi har for den slags, og det leder tankerne hen på noget religiøst, men i virkeligheden er verden meget større end de små opdelinger vi laver når vi snakker om religion kontra naturvidenskab. Jeg har oplevet at følge frekvenser der kunne sanses gennem hele spektret: De var som flydende følelser og kropsfornemmelser der flød gennem mit nervesystem, som højfrekvente lyde jeg kunne bevæge mig op og ned i, som symfonier af dufte jeg kunne forfine og dykke ned i, og som farver og fraktale former eller energi-net der voksede ud af alting. Og jeg kunne ikke bare sanse dem, jeg kunne træde ud i dem og VÆRE dem, fordi grænsen mellem mig som oplever og det jeg oplevede blev ophævet. Der er ikke nogen religiøs verden ved siden af den naturvidenskabelige. Der er en verden der rummer meget mere, end det lille felt vi kan forklare. Hvis vi tillod os selv at opleve verden psykedelisk, og udvikle vores sanser gennem de kanaler, ville vi sætte skub i vores egen evolution meget hurtigere end den nu foregår.
Hilsen Fanny