Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jun 2025 23:07

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Ja mig og gutterne valgte at tage et HBWR trip fredag aften og jeg tog 10 frø, de andre tog 9 og 7 frø.
Det var et dejligt trip dog ikke så stærkt som de andre LSA trip jeg har prøvet. Trippet sluttede ca. kl.04.00 lørdag morgen hvor jeg falder i søvn.
Jeg vogner kl.07.00 og føler mig ædru og ryger et bong hoved og falder i søvn, vogner igen kl.09.30 og ryger endnu et hoved og lægger mig i sengen og ca. 1 time senere sker det.

Jeg ligger på ryggen helt stille og pludselig forsvinder alle lyde omkring mig og alt bliver helt stille, så kommer der en resonans lyd af noget der snurrer og lyden bliver meget voldsom samtidigt med at jeg fik en ufattelig voldsom hjertebanken. Lyden og hjertebanken steg i takt med hinanden. Jeg var på dette tidspunkt rolig og helt stille, jeg mistede tidsfornemmelsen og tænkte på at jeg nu aldrig finder ud af hvor lang tid dette tager da jeg ikke vidste hvad klokken var da det startede og jeg ikke kunne bevæge mig for at se på klokken (ved ikke om jeg kunne, jeg prøvede ihvertfald ikke da det føltes forkert) samtidigt med at jeg tænkte på om jeg var ved at dø men jeg var helt rolig med det og samtidig kom en mærkelig euforie der blev så stærk at jeg ikke kunne holde det ud til sidst, hjertebanken og resonans lyden var også sindsyg så tog jeg pludselig en dyb indånding (uden at åbne øjnene) og det føltes som alle tingene fald på plads og hjertebanken og resonans lyden fald ned på et behageligt niveau og tankerne begynder at flyve gennem hovedet og jeg får en forståelse og svar på en masse ting som jeg til dagligt tænker over (som jeg ikke gider at skrive om nu) og euforien er stadig voldsom.
Det bliver mere og mere intenst og til sidst bliver det så meget at jeg tror at jeg har opfundet min egen religion og tror at jeg er blevet frelst (jeg er dog ateist) og begynder at græde af glæde og åbner øjnene og så forsvinder resonans lyden og hjerte banken helt naturligt og verden åbner sig igen.

Det er meget kort beskrevet da jeg bare vil vide om andre har oplevet lignende og hvad det er. Jeg kunne skrive flere sider om det her men det bliver en anden gang.
Jeg er dog ikke religiøs og det som jeg fandt ud af har ikke noget med min egen religion at gøre (det føltes bare sådan) men jeg mener bare at det er sandheden. Det er bare så dejligt at jeg endelig har fundet ud af det:)

jeg kiggede på klokken efter jeg åbnede øjnene og der var kun gået 20 min siden jeg sidst så på klokken men jeg aner ikke om det har varet 30 sek eller 15 min jeg havde ingen tidsfornemmelse.
Men er der nogen der har oplevet lignende? jeg er ikke voldsom erfaren tripper men medium men har aldrig oplevet lignende. Jeg ved at hashen og muligvis efter effekterne af trippet helt sikkert har noget med det at gøre men men...
Hvis andre har oplevet noget lignende må i gerne fortælle da jeg faktisk godt kunne tænke mig at opleve det igen hvis det er muligt?
jeg ved ikke om man kan beskrive det som en indre rejse da jeg ikke har kendskab til det.
jeg oplever lignende situationer nogen gange når jeg tripper (svampe, lsd og lsa) men bare meget meget mildere og så imens trippet peaker og ikke langt efter et trip.

Tak på forhånd.

Junior medlem
Brugeravatar

Hej Ø Tripperen. Jeg tror du har haft nogle eftervirkninger af trippet, som er blevet forstærket at den hash du røg. Det er meget normalt. Såkaldte flashbacks kan også forekomme flere år efter et trip.

Jeg har det selv sådan, at når jeg meditere og tænker på de LSD-trip jeg har været på, så kan jeg fremkalde en meget mild form for trip-virkning.

Hej
Ja det er jeg enig med men jeg mener mere selve oplevelsen. Jeg føler simpelten at jeg er blevet et geni, alle de ting jeg har fundet ud af og som virkelig passer og selve den intense oplevelse. Eller om dette bare er endnu et step på vejen i livet og som andre psykonauter oplever engang imellem:)
Eller noget andet?

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Hej ØTripperen! Tillykke med dine erkendelser :)
Jeg tror at erkendelser kan komme til os i mange forskellige former og fornemmelser.. jeg kender godt det med når en frekvens stiger inde i hovedet. Jeg har oplevet at følge en frekvens med min opmærksomhed og få åbnet voldsomt op for trippet ad den vej. "Frekvenser" eller "energier" er ofte det eneste ord vi har for den slags, og det leder tankerne hen på noget religiøst, men i virkeligheden er verden meget større end de små opdelinger vi laver når vi snakker om religion kontra naturvidenskab. Jeg har oplevet at følge frekvenser der kunne sanses gennem hele spektret: De var som flydende følelser og kropsfornemmelser der flød gennem mit nervesystem, som højfrekvente lyde jeg kunne bevæge mig op og ned i, som symfonier af dufte jeg kunne forfine og dykke ned i, og som farver og fraktale former eller energi-net der voksede ud af alting. Og jeg kunne ikke bare sanse dem, jeg kunne træde ud i dem og VÆRE dem, fordi grænsen mellem mig som oplever og det jeg oplevede blev ophævet. Der er ikke nogen religiøs verden ved siden af den naturvidenskabelige. Der er en verden der rummer meget mere, end det lille felt vi kan forklare. Hvis vi tillod os selv at opleve verden psykedelisk, og udvikle vores sanser gennem de kanaler, ville vi sætte skub i vores egen evolution meget hurtigere end den nu foregår. ;)

Hilsen Fanny

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Forresten flytter jeg lige tråden til Visionære planter, da det er her den hører til.

Hilsen Fanny

Junior medlem
Brugeravatar

Ha ha ha ja vi er sgu alle sammen genier efter et godt trip. ;o)

Men det er først når vi lære at omsætte det vi har lært på et godt trip, til en måde at være i livet på, som afspejler den visdom vi har fundet i os selv, at vi er guddommelige genier.

Du er ikke alene Ø tripper...der er altid en der følger dig....og har det lige som dig.

Fanny
det lyder som du kender til lignende oplevelser hvilket er fortroligende og gør det mere spændende:)

Marqus
ja det prøver jeg også altid, det er hoved årsagen til at jeg tripper overhovedet.

Tak for jeres input:)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]