Lol at everything skrev:
Det lyder som om du har et begyndende hashmisbrug. Jeg tror at meget få herinde kan sætte sig i dit sted, angående din seksualitet, men hash er noget vi alle kender til. Som de andre siger, så snak med din psykiater omkring det, og se hvad han/hun siger eller råder dig til.
Det bedste råd jeg selv kan give dig er, at få en hobby/interesse som du går meget op i. Det er stort set umuligt at kvitte hash, hvis man bare sidder og keder sig hver dag. Man er sgu nødt til at lave et eller andet som ikke har noget at gøre med hash, for at kunne glemme det helt.
Angående dine psykiske smerter, så virker hash fantastisk fordi det dulmer dit sind midlertidigt. Hvad du har brug for er ikke en midlertidig løsning, for det vil du bare vende tilbage til. Hvad du har brug for er at se dine dæmoner i øjnene, og komme ud på den anden side. Det kan være enormt svært som 18-årig, men bare rolig, for lige om lidt begynder alle at blive voksne, ikke bare dem omkring dig, men også dig selv. Jeg er selv kun 20, men kan sagtens mærke forskel på mentaliteten af en 18-årig vs en 20-årig.
Den eneste måde jeg kan få dræbt de dæmoner på, er at transitionere(oversat til dansk: At blive til en pige)
Alle mine smerter ligger i lige præcis det problem.
HeroWin skrev:
Har du snakket med din psykiater om dit forbrug af hash?
Du siger du passer dine daglige ting fint nok selvom du ryger cannabis dagligt. Det er meget normalt - rigtig, rigtig mange mennesker fungerer fint og besidder gode stillinger inden for arbejdslivet selvom de f.eks. har et forbrug af hash, smertepiller eller noget helt fjerde. Generelt tror jeg dog man er ude paa et sidespor naar man bruger medicin, stoffer eller alkohol til at daempe psykisk smerte. Maerk dig selv - foeler du behov for at forsvare dit forbrug? Har du lyst til at stoppe?
Jeg har kun lyst til at stoppe fordi at det ødelægger min økonomi. Jeg vil helst kunne fortsætte, men jeg har bare ikke råd.
Har dog lagt nye planer nu, kommer ud af det her misbrug og får cuttet mit forbrug ned til et rekreativt niveau