Hej har selv af flere omgange været dybt afhængig af ghb

den ene gang endte jeg med at måtte tage i døgnbehandling for det havde taget helt overhånd. men min erfaring når man skal ud af det, at man starter med at dosere ned stille. og så har benzoer klar til når man slipper ghb en for abstinenserne er så ulækre, har flere gange bare ligget i min seng efter en kold tyrker og tænkt ar fordi ghb er blod fortyndende at jeg er ved at få en blodprop og kan fysisk mærke mit blod stivner, og det har stået på flere dage hvor jeg ikke har turde bevæge mig

men med benzoer slipper jeg for de nedture plus jeg kan få noget søvn ;d for det er en af de ting jeg mangler efter længere tids ghb misbrug. det eneste søvn jeg får mig under misbruget er hvis jeg overdosere og drikker mig "kold" men det er max 2 timers søvn jeg kan fange mig der. ghb er nok det værste stof jeg kender, men desværre os et stof jeg elsker. men det er sindsygt så hurtigt lige præcis det stof snyder mig hver gang. det fra narrer mig bare hurtigt alle oprindelige værdier, struktur, moral osv, osv.... har en del af bagsidens medaljer jeg dagligt kæmper med efter misbrug af ghb bla. angst, søvn problemer, add, osv osv.