Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jun 2025 00:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Ålborg
Hey! I weekenden var jeg totalt blæst af på kokain. Jeg blev anholdt og sigtet for besiddelse af 1g kokain og et slagvåben. Politiet har derefter ringet til mine svigerforældre og fortalt dem at jeg er blevet sigtet. Men ikke sigtet i hvad... Dette har politiet da ikke ret til at informere dem om?!
Mvh ;)))

Medlem

Kan man ikke skrive en klage eller noget? Eftersom politiet har informeret dem om dette har det gjort mit forhold endnu mere anstrengt med svigerforældrene?

4-0 til Palle

Medlem
Brugeravatar

Hvor gammel er du?

"This topic brings me to that worst outcrop of herd life, the military system, which I abhor... This plague-spot of civilization ought to be abolished with all possible speed. Heroism on command, senseless violence, and all the loathsome nonsense that goes by the name of patriotism -- how passionately I hate them! -

Albert Einstein

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Syd for Skagen
Hvis du er under 18 år har de ret til at informere dine forældre og de kan så informere videre til dine svigerforældre.
De har ikke ret til at udtale sig til andre end dine forældre, hvis du er under 18 år - ikke med navn hvert fald.

Nu siger du at du også er blevet sigtet for slagvåben, så det kan godt være der er en grå zone på det område mht. sikkerhed af andre personer?

edit: du kan skrive alle de klager du vil, men du får ikke noget ud af det, med mindre du går i retten med det.
Hvis jeg var dig, ville jeg ringe til den politi station som er i dit område og få navnene oplyst og evt. tilsendt en kopi af politi rapporten. Det med at få tilsendt rapporten, kan godt være lettere besværligt, men du har krav på den, hvis du efterspøger den.

DDSIT: LÆS OP PÅ DIT STOF kong.svamp, inden du udtaler dig om noget du tilsyneladende ikke aner en skid om...
kong.svamp: øhm har du HTX på 2 år med fyskik OG kemi på A?

Medlem
Brugeravatar

Politiet må ikke oplyse dine forældre eller svigerforældre, hvad du et blevet sigtet for. Men de må godt ringe til andre, hvis de f. eks skal finde frem et nummer på dig. Du får ingenting ud af at klage over det.. Bare sørg for at politiet kan finde frem til dig, så din familie ikke bliver indblandet..

"There are some sins that you commit that you can't come back from, you know, no matter how hard you try. You just can't. It's like the devil is waiting for your body to quit. Because he knows, he knows that he already owns your soul. And then I think maybe there's no devil. You die... and God, he says, Nah, nah you can't come in. You have to leave now. You have to leave and go away and you have to be alone. You have to be alone forever."

Medlem

Jeg er 21.. Kort sagt, kom op og skændes med svigerforældrene. Ret voldsomt. De ringer til politiet. Jeg bliver bustet med en totenslager og 1g coke i lommen. Politiet ringer derefter til svigerforældrene og informere dem om at jeg er blevet sigtet, men ikke for hvad dog... Heldigvis..

Insane psychedelia user!

Når det er dem som er anmelder, så lyder det vel naturligt at de får og vide du er sigtet .
Eller er det mig som er helt galt på den?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

linø skrev:
4-0 til Palle

Jeg forstår godt at du er frustreret, men helt ærligt....

Medlem
Brugeravatar

Hvis det er dem der har ringet er sagen jo en helt anden, der tror jeg sku bare du skal være glad for at de ikke også oplyste om sigtelsen. Lyder som om at dit forhold til svigermekanikken er list dysfunktionelt?

"There are some sins that you commit that you can't come back from, you know, no matter how hard you try. You just can't. It's like the devil is waiting for your body to quit. Because he knows, he knows that he already owns your soul. And then I think maybe there's no devil. You die... and God, he says, Nah, nah you can't come in. You have to leave now. You have to leave and go away and you have to be alone. You have to be alone forever."

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]