Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 17:00

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Hey folkens, jeg har lige et spørgsmål

jeg har i denne sommer taget en del ghb med vennerne til fester osv og jeg er gået kold en del gange også men 2 af gangene har jeg oplevet at når jeg vågner igen så er mit håndled nærmest gået af led, det skete så sent som i lørdags der vågnede jeg efter 1 times søvn/koma hvor min højre hånd nærmest pegede ned af og min venstre hånd så helt normal ud men jeg kunne sagtens strække højre hånd ud igen men der gik lige en 3-4 min før den så helt normal ud uden at jeg strækkede den, jeg kunne samtidig mærke at det spændte oppe ved halsen (det gjorde nærmest ondt) og så syntes jeg at jeg kan huske noget om at det trykkede lidt ved venstre bryst men ingen smerte. Jeg havde det koldt da jeg vågnede da det var udenfor og jeg har normalt ikke nogen led der let går af led så hvad kan det være der gør det ? jeg tænker at det bare er en form for muskel spændinger/kramper men ret mig gerne hvis jeg tager fejl og fortæl om det er noget der er alvorligt eller om det er en normal bivirkning.

Medlem

Det lyder virkelig til at du skal tage noget mindre GHB....

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor?
Tror du ikke måske du gik kold oven på din håndd? Så kan det jo være den ikke kan få blod/bliver mast flad.

Det lyder somom du burde passe lidt mere på.. Ghb er ikke ufarligt.

Medlem

Det kan sagtens være jeg har ligget på mit håndled, jeg kan ikk helt huske det men så er der jo også samtidig det med smerterne i halsen og det er ikke som i hals brand men mere lidt lige som kramper i senerne men jeg tror lige jeg prøver at høre min misbrugs konsulent om hun ved noget om det

Junior medlem

Det lyder som om du er lidt hypermobil?

Medlem

Jeg har aldrig haft et led der er gået af led eller noget så det tror jeg ikke

Medlem
Brugeravatar

Måske har diu haft en form for krampe anfald, imens du var uden bevidsthed? Det kan være en typisk realktion på overdoser.

"This topic brings me to that worst outcrop of herd life, the military system, which I abhor... This plague-spot of civilization ought to be abolished with all possible speed. Heroism on command, senseless violence, and all the loathsome nonsense that goes by the name of patriotism -- how passionately I hate them! -

Albert Einstein

Medlem

Ja, det er også meget muligt da det både var i halsen og i hånden det kunne mærkes men jeg er startet på en pause med de hætter før det går galt men i skal alle have tak for jeres svar :)

Medlem

Jeg har selv lige fået blister i halsen/toppen af struben, efter at ha kørt lidt hårdt på - kan det være det samme?
Mht til det med at gå kold på sin hånd - pas på, det kan medføre en amputation, hvis man ligger længe nok på den :o

Dedikeret medlem

Når du skriver gået af led, mener du så decideret gået af led, eller bare bøjet på en sjov måde pga. et træk i senerne?

Hvis du har krampet lidt, ikke som i spasmer men bare muskelspændinger, kan det godt fortykke senerne lidt, indtil de bliver bevæget igen. Det kunne fx. give effekten af en bøjet hånd, som kræver brug af kræfter for at rette ud, det første stykke tid. Samtidig også en lidt stiv nakke, senerne i nakken forbinder relativt direkte med senerne i arme / hænder.

Tænker ikke GHB'en er direkte ansvarlig, men nærmere det at du crasher så hårdt på det. Når man går kold i akavede positioner er det nærmest umuligt at undgå muskelspændinger.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]