Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 maj 2025 18:20

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Svampe + THC
Dedikeret medlem

hehe jeg havde en ret vild oplevelse her i fredags da jeg sammen med TM og flere trippede hos Wil..

vi havde guffet svampe 3 personer og 3 på syre. og så var det at da trippet begyndte at stilne af efter 3-4 timer var blevet tid til dagens første ryger.. umiddelbart efter jeg havde indtaget 2-2,5g cubensis havde jeg rullet en ordentlig northernlight Skunk joint... som virkelig var VILD!!!

da vi havde røget den.. 2 af os på svampe og 2 på syre,, fik flere af os det ret vildt .. jeg fik efter 15-30 min. kan ikke huske var for langt væk.. meget Kraftige halluer alle ting blev delt op i trekanter som var delt op igen i trekanter.. og de var farvede alle regnbuens farver.. som skiftede mellem neonagtig og klare farver.. rummet jeg sad i blev helt anderledes og lignede mest et billede fra et IKEA katalog.. hehe meget underligt...

Billede
MEN ´sagen er at jeg lige ville hører hvad andre folk har oplevet efter en ryger på svampe eller syre?

------------------
Mvh Smurf3¤o0
-RYG BANG-

Junior medlem

Geografisk sted: lystrup, aarhus
Hejsa smurf..

Det var godt nok en mother fucker joint du havde bixet sammen...jeg fik nok det vildeste haluer ever, tror det bevægede sig over i et rigtig kedeligt badtrip, alle mennesker var enten blå eller grønne, kunne ik se nogle normale ting i 2½ timer mindst, i de timer levede jeg nærmest i en fantasi verden, med alle mulige uvirklige syner, alle ting fløj rundt omkring mig, på et tidspunkt troede jeg jeg var ude i verdens rummet, da der kom en helt vildt masse stjerner hen i mod mig...

Trippet var godt nok ret bad...der var alt for mange farver til sidst, havde det virklig dårligt efter den der joint..

så mit råd til mig selv, don`t ever, i say ever, mix lsd and joints again..

Ikke en god blandning...

Hilsen wil Billede

------------------
ooo0000 keep tripping oo0000

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Århus
*LOL*.. jeg tror det var godt jeg sprang over at ryge med på den Joint.
Smurf du var da total gone bagefter ? *G*.. du var slet ikke til at komme i kontakter med, og wil lignede et eller andet der havde det meget dårligt.

Så til folket derude, pas på at mixe skunk + lsd det kan forstærke trippet kraftigt.. ud af de 4 der røg den jay var der kun en der fik noget positivt ud af det.

[This message has been edited by TruckerMuffin (edited 03-10-2000).]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg har dog haft ret go'e erfaringer med fed - især skunk på svampe, og en enkelt gang på syre... Men man gør nu klogt i at starte med at ta' et enkelt hvæs og lige se hva' der sker, for jeg har oplevet noget lignende det samme, at jeg blev totalt mindfucked af at ryge - en enkelt gang på badtrip hjalp det dog utroligt meget, og sløvede intensiteten...

Medlem

Geografisk sted: det rager ?
...tjae... da jeg var på Hawaii i min tid (mit første TRiP) blev den joint vi rullede efter 2 timers planlægning og forgevæs forsøg GULD værd.... jeg kom ligesom ned, og kunne begynde at "forstå" mit trip... he he shit det var MYSTISKT... =) nå men jeg har udelukkende positiv erfaring med THC når jeg har brug for at komme ned... =)

------------------
-they don't talk....
...they listen ~ ~ ~

Dedikeret medlem

nåhh ja jeg begyndte jo oxo at drikke jeg nåede vel op på 3-4 bajer.. og så var det så vildt oveni hovedet, at jeg ikke ville drikke mere, da jeg kunne mærke det ikke var sundt..MANGE FARVER MEGET MINDFUCK

------------------
Mvh Smurf3¤o0
-RYG BANG-

Medlem

Geografisk sted: København
Jeg har ikke prøvet at ryge hash på mexier eller hawaii. Men jeg har prøvet at ryge en masse hash oven på en 40-50 syler. Og jeg kan kun sige det var for fedt. Men nu var det jo heller ikke det samme som at æde 0,7g hawaii eller 2g mexier.

Junior medlem

Geografisk sted: Denmark
Lige i slutningen af mit lille svampe trip delte jeg en Jay med SwarmpJ da jeg var på mexikanske og det var fedt nok. Men lige da svampende de var begyndt at virke skulle jeg have røget men det kunne jeg slet ikke. Jeg fik stukket en bong i kæften og tog et lille sug men jeg kunne mærke at det ikke var så smart.

Vh Mazza.

Dedikeret medlem

hmmm.. jeg syntes ikke rigtig det er fedt at ryge under selv trippet (2-4 timer, hvor det topper)men når jeg kan mærke det går ned af begynder jeg at tænke på at ryge en fed.. det sparker lige det sidste op igen.

jeg syntes at svampene er fede for sig selv... hashen kan man jo altid ryge...

------------------
Mvh Smurf3¤o0
-RYG BANG-
http://www.smurf3000.com

Medlem

Geografisk sted: Århus,DK
Har ryget nogle gode jordfede på svampe(og syre), det rykker for vildt!!*G*
Fred ud, mvh.spiot

Junior medlem

Jeg åd en aften omkring 2,5-3 gram svampe (hvilket var for meget da jeg blev syg og fik VIIILDT negative tanker!). Nå..Men efter svampene stoppede med at virke røg jeg 4 hoveder hash for at komme lidt ned efter det dårlige trip (BIG MISTAKE). 5 min. efter jeg havde røget kunne jeg begynde at høre en knitren for ørerne. Først troede jeg at det var en ledning der sad løst i stikkontakten...Men det var det ikke Billede
Det var utrolig irriterende at høre på og jeg faldt først i søvn da hashen holdt op med at virke...Men der skete også noget andet på hashen. I kender godt de lyde i psy-sange...De underlige lyde der får fart på og så sænkes igen (bloooop...bloop...blop-blip-blip-blip-blp-blp-p-p-p-p) hehe Billede
Og det mest mærkelige var at jeg kunne styre lydene og ændre på dem. Hvis jeg ville have dem til at komme op i fart, så gjorde de det (det var faktisk ret fedt). Og jeg kunne ændre i lydene alt efter hvad jeg ville høre.

Hvis jeg skal æde 3 gram svampe igen for at høre de lyde - så ville jeg sgu ikke! Tankerne var alt for negative og jeg anbefaler ikke man gøre det, med mindre man er erfaren og kan tåle mosten!

[This message has been edited by Kralle (edited 13-10-2000).]

[This message has been edited by Kralle (edited 13-10-2000).]

Junior medlem

Geografisk sted: Oslo
for villt!har hørt akkurat de samme lydene i samme situasjon!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2750
jeg vil også mene du skal starte ud med at tage ½gram hvis du ikke kan mærke noget så nup 1gram til hvis du kan mærke en lille smule så bare æd et halvt til. Det er nemligt meget forskelligt hvor påvirkede vi bliver af svampene. Jeg er desværre temmelig tolerant overfor svampe Billede .Jeg tripper som regel med Lasse(TriPpeReN). Vi spiser mellem 3 og 5gram 70 eller 80 kr svampe(danske,hollandske,amazon). Vi har også prøvet hawaii de var temmelig vilde, men ikke i forhold til prisen. Cambodia er de vildeste vi har prøvet. Vi blev begge to temmelig blæst af et ½gram hver. Og de kostede kun 200kr.grammet. Pas lidt på med at æde over 3gram de første par gange du er på svampe. Første gang jeg prøvede 3gram danske blev jeg temmeligt væk. Det var lidt overvældende og en smule skræmmende. Men nu hvor jeg har prøvet det en del gange kan man godt tage større doser, det er der alle de virkeligt vilde ting sker, . Men så er det selvfølgeligt bedst hvis man ved hvordan svampene virker, så man ikke tror man er blevet sindsyg, men det er jo bare svampene og man er normal om nogle timer. Angående fed+svampe vil jeg sige at det kommer an på om man er vant til at ryge. Hvis man ryger sjældent er det et vildt trip i sig selv at ryge, og skal ikke blandes med det i fovejen vilde svampetrip,så koger hjernen over.Men hvis man er vant til at ryge er det jo afslappende med en jay eller to. Jeg selv foretrækker at ryge i slutningen af trippet, og det er lige meget hvad jeg er på. Så kan man slappe ordentligt af og lige komme ned på jorden.
Hilsen
Fråder

------------------
"NED MED STANDARD!!!"

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]