Jeg åd en aften omkring 2,5-3 gram svampe (hvilket var for meget da jeg blev syg og fik VIIILDT negative tanker!). Nå..Men efter svampene stoppede med at virke røg jeg 4 hoveder hash for at komme lidt ned efter det dårlige trip (BIG MISTAKE). 5 min. efter jeg havde røget kunne jeg begynde at høre en knitren for ørerne. Først troede jeg at det var en ledning der sad løst i stikkontakten...Men det var det ikke

Det var utrolig irriterende at høre på og jeg faldt først i søvn da hashen holdt op med at virke...Men der skete også noget andet på hashen. I kender godt de lyde i psy-sange...De underlige lyde der får fart på og så sænkes igen (bloooop...bloop...blop-blip-blip-blip-blp-blp-p-p-p-p) hehe

Og det mest mærkelige var at jeg kunne styre lydene og ændre på dem. Hvis jeg ville have dem til at komme op i fart, så gjorde de det (det var faktisk ret fedt). Og jeg kunne ændre i lydene alt efter hvad jeg ville høre.
Hvis jeg skal æde 3 gram svampe igen for at høre de lyde - så ville jeg sgu ikke! Tankerne var alt for negative og jeg anbefaler ikke man gøre det, med mindre man er erfaren og kan tåle mosten!
[This message has been edited by Kralle (edited 13-10-2000).]
[This message has been edited by Kralle (edited 13-10-2000).]