Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 22:50

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej alle sammen! jeg er som mange af jer, vild med MDMA og det er udentvivl noget af det fedeste jeg ved!
Jeg har taget MDMA få gange, men det har været lige vildt hver eneste gang jeg har taget det! Jeg er utrolig modtagelig og reagere MEGET stærkt på MDMA hvilket måske gør, at jeg synes det er så vildt..

To the point. Sidste gang jeg tog MDMA fik jeg et mildt "badtrip" dvs. Jeg blev ikke deprimeret, græd ikke eller noget som helst. Jeg fik meget kraftige hallucinationer hvor mine venner blev til skuespillere, andre venner, byttede hoveder osv.. Dette fandt jeg sindsygt sjovt og havde det bare grineren over alt det lort jeg så! Efter noget tid blev mine visuals mere til monstre og uhyggelige ting fra gysere osv. Jeg blev ikke bange som sådan da jeg var helt høj på MDMA så jeg vidste vel ikke at der var noget galt.

Dagen og meget lang tid efter (cirka 2 måneder) har jeg været en smule paranoid.. Jeg er lidt bange for at kigge i spejlet hvis nu jeg skulle se noget uhyggeligt (Gyser films scene) Jeg har fået det lidt svært med mørke og jeg føler, at jeg hele tiden kan se noget uhyggeligt i min øjenkrog.

Det har været et lille problem i det jeg går og er lidt bange hele tiden (Det har ingen effekt på min være måde, jeg sover normalt osv) Det er mere følelsen af hele tiden at have den der "hvad nu hvad der kommer noget frem i spejlet" følelse.

Nu kommer spørgsmålet så.

Det er godt 2 måneder siden jeg tog MDMA og fik det på denne måde og jeg har planer om at tage det om 2 uger igen - Er dette en dårlig idé? Jeg har meget bedre iforhold til første uge efter sidste trip, men er bange for at jeg får uhyggelige visuals igen og det måske ender galt?

Hvad tænker i? Var det bar et dårlig mdma jeg fik sidst og har jeg intet at være bange for?
Eller er der noget om snakken?

Medlem

Geografisk sted: Sjælland
Er du sikker på det er mdma du har taget, for det er ikke normalt at få de virkninger/bivirkninger med en forholdsvis normal dose, så hvordan er dine doser, når du endelig tager det?

Har selv prøvet prøvet det der med spejlet flere måneder efter et lsd trip, hvor jeg lige som kan fremkalde lidt af et trip hvis jeg står i et badeværelse med fliser, og stirrer mig selv i øjenene i spejlet, ved ikke om jeg stadig kan, dog ikke noget der gjorde mig bange, syntes bare det var halv skræmmende jeg kunne.

Når det så er sagt, så vil jeg lige understrege at man bør holde mindst 1-3 måneders pause imellem hver mdma tur, da serotinen receptoren i hjernen, lige skal have lidt ro af og til ;)

Junior medlem

Det er over 2 måneder siden jeg var på det sidste trip.. Vi tog nogle O.K doser - Vi startede med 0.25 og trappede op med 1g hver trejde time. men måske det har været MDA jeg har fået fat i?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: øen
du mener forhåbentlig 0.1 og ikke 1 gram

1 dose eller 1 dose + 1 redosering ½-1 time efter første gang

det kan ikke betale sig at re dosere så lang tid efter, det hjælper ikke på rusen, det gør kun bivirkningerne værre

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Hej sygttrip,
måske skulle du øve dig lidt i at håndterer uhyggelige fantasier før du tripper igen. Dit problem er ikke hvad du så, - problemet er den måde du håndterer det på - du bliver bange. Prøv at give dig selv lov til at fantaserer lidt om disse uhyggelige visioner. Se det som absurde kuriositeter der krydre dit trip, og grin med det. Lidt lige som når man betaler for at køre en tur i rutjebanen, eller tager en tur i Rædseshuset i tivoli (det hedder vist noget andet, men jeg tror du ved hvad jeg mener).

Hilsen Fanny

Junior medlem

Crime: Ja, Undskyld selvfølgelig er 0.1 :p-

Fanny: Det der, det er sku iorden! har aldrig tænkt på det, på den måde! tusinde tak!

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Du er velkommen :) Tit former et trip sig jo efter vores følelser: bliver vi bange ser vi uhyggelige visioner, og er vi glad ser vi noget som svarer til vores følelse. Derfor kan man vende et uhyggeligt trip ved at "rumme" og reagerer med kærlighed/glæde på de uhyggelige visioner, så de forsvinder.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]