Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 22:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hey kan man få en virkning af benadryl hvis man sniffer dem?
Og hvor man skal man sniffe hvis man kan

Ny på Siden tak på forhånd

Insane psychedelia user!

NEJ!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Du vil forsøge at blive høj på et antihistamin som skal dæmpe en allergisk reaktion? Du bliver nød til at spørge dig selv "Vil det være logisk at sælge et håndkøbsmedicin som man kan få en euforisk rus ud af?", "Hvad ville der ske hvis amfetamin blev solgt som håndkøbsmedicin, ville det være en smart ting?" Det lyder lidt som et dumt spørgsmål det sidste, men det er lige som dumt som at spørge, om noget som helst håndkøbsmedicin kan sniffes og give nogen virkning i form af en rus. Det er derfor morfin præparater er på recept, for nok er det et godt smertelindrende middel, men det er også vanedannende som død og helvede.

Medlem
Brugeravatar

Du kan ikke få noget ud af benadryl. Hvis du har fået idéen fra udenlandske sider, er det fordi udenlandsk benadryl indeholder diphenhydramin, mens dansk benadryl indeholder acrivastin.

Medlem
Brugeravatar

Så vidt jeg ved er prometazine den eneste første generations anti-histsamin man kan få på håndkøb i danmark. Men du vil ikke få noget ud af det alene. Det kan dog med fordel bruges til at potensiere opioider/opiater.

"This topic brings me to that worst outcrop of herd life, the military system, which I abhor... This plague-spot of civilization ought to be abolished with all possible speed. Heroism on command, senseless violence, and all the loathsome nonsense that goes by the name of patriotism -- how passionately I hate them! -

Albert Einstein

Insane psychedelia user!

Diphenhydramin er også 1. gen antihistamin håndkøbsmedicin.

Medlem
Brugeravatar

ragamuffin skrev:
Diphenhydramin er også 1. gen antihistamin håndkøbsmedicin.

Yup, det går under navnet Benylan i danmark, hvilket også har forvirret nogle af mine venner før, eftersom navnene benadryl og benylan minder meget om hinanden.

Medlem
Brugeravatar

Mr. Gone skrev:
Sorry for at gå sådan OT men er der nogen der har erfaring med Diphenhydramin / Benylan?

Skal spøjst nok til at drikke noget nu her... kan vende tilbage lidt senere, eller i morgen, hvis det er

EDIT: smager forfærdeligt

Senest rettet af Lol at everything 14 aug 2014 22:39, rettet i alt 1 gang.

Medlem
Brugeravatar

update hvis nogen er interesserede:
Jeg drak en halv flaske benylan, 2,8mg diphenhydramin/ml... Det smagte forfærdeligt og tog over 10 minutter at få skyllet det ned.
Efter 30 minutters tid blev jeg meget afslappet, sådan en lækker afslapning lidt ala opiater
efter 1½ time nåede effekten sit højeste. Jeg havde kun indtaget 175mg DPH (hvilket er en relativt lille dose), men fik stadig små, korte synsforstyrrelser. Det er ikke ligesom svampe, hvor ting ændrer form/bevæger sig, på DPH ser man korte glimt af ting som slet ikke er der (streger, mønstre og pletter som flyver rundt, hvilket ligner små insekter meget).
Jeg var udenfor ca. 2½ time efter indtagelse, og hvis jeg kiggede på stjernerne sprang nogle af dem rundt mellem hinanden, hvorefter de hurtigt sprang på plads igen.
Da jeg kom indenfor igen lagde jeg mig i sengen og havde utroligt virkelighedstro drømme (er faktisk ikke sikker på om jeg sov eller bare var vågen og forestillede mig drømmene)

Insane psychedelia user!

Jeg vil gøre opmærksom på at det er vigtigt at passe på med benylan. Det kan sagtens resultere i fuldblown delirium.

Medlem
Brugeravatar

Mr. Gone skrev:
Lyder da meget hyggeligt. Var det en positiv oplevelse? Eller var der også ubehag?

Ganske positiv da smagen fra det forsvandt. Spiste lidt for at fjerne smagen. Hvis jeg får fat i nogle piller indeholdene DPH en dag vil jeg helt sikkert prøve med en større dose, men er ikke sikker på at jeg ville kunne få en hel flaske af det stads ned.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]