På et tidspunkt møder jeg en mand, som kommer for at lave noget for mig.
Sjovt nok deler han min fascination af forsiler og ved en hel masse om dem, hvor jeg bare manisk samler løs, imens jeg hygger mig i meth rus.
Han her været i behandling for hans hash misbrug og han fortæller mig om misbrugs centret.
Dette er en øjnåbner for mig, jeg havde et billede inde i hovedet af et misbrugs center, det var et center for misbrugere. Det vil sige en stor folk narkomaner som sad og fixede hele dagen lang

puha sådan et sted skulle jeg aldrig hen.
Jeg bliver gjort opmærksom på de faktisk hjælper sådan nogle som mig, men tiden var ikke inde til at jeg kunne give slip i min stolthed og bede om hjælp.
Så der går en 4-5 år før følgende sker. Jeg er begyndt at ryge igen og tager lidt af hvert ud over meth især ketamin, som jeg er blevet glad for.
Ting skal afprøves og da en af mine nu afdøde venner spørg om jeg er klar til at prøve Ayahuasca, så er jeg selvfølgelig klar.
Egentlig burde jeg holde nogle dages pause fra meth før jeg indtager drikken, men det vil være utopi, så efter en nattesøvn og afslapning drikker jeg teen dagen efter om aften.
Gennemgår den obligatoriske opkastning og tingene tager fart og verden bliver grøn.
Min kæreste sidder ret ligeglad og spiller computerspil imens min ven og såkaldte tripsitter jager en rus i dmt krystaller for som han siger at kunne være på bølgelængde med mig.
Det virker så ikke en skid, han er kun fokuser på hans egen uvirkelighed, imens min går fra grøn til skummel og jeg begynder og snakke med skyggerne og månen ude i haven.
Jeg begynder og slæbe knive ud og får det mere og mere mærkeligt uden at jeg siger det, men der er heller ikke nogen som ligger mærke til det.
Elendigheden og deres ligegyldighed rammer mig hårdt, jeg ser mit livs tomhed og beslutter mig for at ende det.
Den sidst hentede knivs blanke metal taler til mig men jeg kan ikke få mig til at hugge den i hjertet, så jeg vælger en anden løsning.
Lister mig ind på værelset med min gemmer og finder en pose med 1000 benzoer.
Efter jeg har tygget og sunket 3 store håndfulde, så kommer jeg lidt til mig selv, hvilket så går over da benzoerne begynder og ramme.
Derfra husker jeg ikke så meget - jeg går ud fra jeg har været ude og kaste op, men ved det ikke.
Tror ikke jeg sover, men vælter nok mere rundt. Om morgen skal jeg ind til byen, ved ikke rigtig hvorfor, men tror jeg skal ind og aflever en plade hash eller 2.
En af mine venner ringer imens jeg køre og han bliver skræmt over hvor påvirket jeg lyder.
Han når lige og finde ud af jeg køre bil før jeg rammer et helleanlæg og efterfølgende smasker ind i et hus.
Bilen ender på taget ude på mark ved siden af og Brændvæsnet kommer og skære taget af fordi jeg er fastklemt.
Her bliver jeg sur kan jeg efterfølgende se på billederne fra deres hjemmeside, hvor der er et billede af mig fastspændt på en båre, imens jeg skælder ud.
På sygehuset går det helt galt, jeg går amok da de piller tøjet af mig og politiet bliver tilkaldt og jeg bliver indlagt på den lukkede.
Ca en uge efter begynder jeg at kunne huske lidt fra. Bliver udskrevet fra den lukkede med besked om jeg har en brækket ryg og skal henvende mig ved bandagist bliver jeg hentet af min mor.
Fatter ingenting og vi køre ud for at hente min kæreste, i min kæmpe tåger støder jeg i mod et komfur, hvor der ligger noget ovenpå.
Før vi er kommet helt hjem får hun et opkald om at huset hun bor i står i flammer.
Jeg er ret ligeglad vil bare hjem og have styr på hvem der har hentet mit narko og have det tilbage.
En af mine venner havde hente det og gemt det for at undgå politi eller min kære kæreste skulle få alt for meget ejerfornemmelse.
Det var så vidt fint nok lidt trælst at der manglede lidt penge, som ham han gemte det ved havde kommet til at låne, men hvad intet her i livet er gratis.
Jeg var helt smadret og havde ikke lyst til at tage meth fik sub, hvilket de havde bildt mig ind ville ødelægge meth virkningen, så jeg gik ombord i ketaminen.
14 dage efter ulykken blev jeg indlagt på den lukkede igen om natten havde jeg haft et grineflip der ikke kunne stoppe, mit hjerte takkede over flere gange og jeg troede jeg skulle dø af grin.
Endte med at falde grinende i søvn, liggende under gennemvædede håndklæder med alle vinduer og døre åben for trækken skyld.
Om morgen var den helt galt og ringede til min mor som kom og kørte mig på den lukkede.
Undervejs spiste jeg min iPhone, eller mere rigtigt tyggede den fuldstændig i smadder.
Da jeg kom hjem fra den lukkede, tog jeg kontakt til min støtte person og bad for første gang nogensinde om hjælp, nu kunne det være nok og jeg havde erkendt det her var mere end jeg selv kunne klare.
Hun sagde det ville hun gerne, hvis vi startede med at rydde op og skylle alt mit narko ud, som en start, hvilket vi så gjorde.
Så vi tog kontakt til misbrugscentret og den lange dans ud af min gamle virkelighed begyndte, mere om det senere.