Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 jul 2025 16:06

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Ofte hører man dealere og "subdealere" sige: de her er RIGTIG stærke, når de omtaler deres batch af LSD... nogen gange kommer der endda en tal værdi på - 150 ug, 270 ug, osv.

Langt de fleste mærker, en af mine venners katte selv har prøvet, slet slet ikke er særligt stærke...
(Naturligvis en meget subjektiv vurdering - nogen vil synes at 80 ug er helt vildt og intenst, og mere end rigeligt).

Kigger man på de her analyser af LSD doser, https://www.erowid.org/chemicals/lsd/lsd_article3.shtml

...kan man også se at dose er stadigt faldende sidende 60'erne...
i gennemsnit omkring de 50 ug - en del af dem omkring 25 ug.
Der er altså langt vej til en "fuldbyrdet" oplevelse i 250 ug klassen (som er langt fra noget alle vil bryde sig om, og slet ikke i en "fest" setting).

Selv flydende LSD her jeg på fornemmelsen ofte er forholdsvist lavt doseret, pr. dråbe...
Men man kan jo kun gætte...

Nogen der har mere viden/erfaring omkring dette - evt. andre undersøgelser?
Er der nogen der har erfaringer med hvor man kan få testet dosen af LSD?
Det er vist ikke så lige til...

Junior medlem

TOR-sitet "The Majestic Garden" (TMG) køres af en anonym gruppe der kalder sige "the LSD Avengers". De fungerer som en slags uvildig instans, der løbende tester og holder øje med kvaliteten af de produkter der sælges via darknet-markets. De gør efter min mening et supergodt og vigtigt stykke arbejde - og deres sites er derfor også helt klar værd at tjekke ud.

Link slettet

NB: (hvis du ikke allerede ved det) - For at kunne se TOR-sites (TOR er et såkaldt dark-net), så er du nødt til først at installere en TOR-browser. Den kan du gratis downloade her: https://www.torproject.org/index.html.en

..

Alt det kan du selvfølgelig ikke bruge til ret meget hvis du insisterer på at købe LSD af en lokal (uvidende) forhandler. Men det er faktisk også muligt selv at købe at købe kits til at teste med, - selvom de fleste vidst mest af alt er beregnet til bare at finde ud af om det rent faktisk ER LSD man har købt (og ikke f.eks. nBome eller lignende). Jeg er ikke klar over om test-kits af denne type rent faktisk stadig er lovlige at købe i/til Danmark eller ej, men de kan købes på helt almindelige lovlige websites i USA. Her er et link til en artikel på Erowid, hvor de tester nogle af dem: http://www.erowid.org/chemicals/lsd/lsd_testing3.shtml

Dedikeret medlem
Brugeravatar

De analyser du linker til er fra før Darknet opstod. Så jeg vil mene at de er ubrugelige i forhold til i dag, hvor det ikke er svært at skaffe stærke blotters.

Junior medlem

@dub1 - interessant, de rapporter vil jeg kigge nærmere på.
kender en som bestilte et kit hjem til at teste for hvorvidt en substance var LSD eller ej - EZ Test kits, fra Holland tror jeg... men pakken kom aldrig frem, pengene blev trukket, og der kom aldrig svar fra forhandler ved efterfølgende mails... Hvorvidt den er blevet nappet i tolden, om kureren ikke kunne finde adressen og pakken blot forsvandt i systemet til sidst, eller om forhandleren bare var nogle hustlere, ved jeg ikke....

Men at købe LSD fra "tilfældige" dealer-typer på gadeplan, er på ingen måde at foretrække... det kan blot være eneste udvej, når man ikke ved bedre/har andre muligheder...

@Mr. Cookie - de analyser som jeg linker til, eller dem som dub1 linker til?

Tak for gode svar!

Junior medlem

en sidenote - jeg troede faktisk at tor netværket var blevet komprimeret, da det viste sig at FBI til sidste havde infiltreret det, ved at stille så mange maskiner til rådighed, som nodes, at chancen, eller risikoen, for at man kom "ind" og "ud" via en FBI kontrolleret node, var ganske stor...

Det var vist sådan "silk road" blev nakket...

Jeg ved ikke rigtig noget om, da jeg blot har hørt kloge IT kyndige snakke om....
Så måske blander jeg noget sammen.

Junior medlem

Silkroad blev så vidt jeg husker opsporet og lukket fordi Ross Ulbricht var uforsigtig og brugte et identisk login-navn på både Silkroad og et clear-web site. FBI har formentlig stort set ingen kontrol over TOR overhovedet, ellers ville der simpelthen ikke være så mange relativt stabile åbne markeder.

Senest rettet af dub1 24 aug 2014 09:48, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Kun mig der synes den her tråd skal lukkes og smides væk nu?
Der er alt for meget information! Der er direkte forhandlerlinks. Luk den dog inden EB får en god historie. Kald mig hysterisk - men er så træt af den mediedækning omkring "vores" forhandlere! :evil:

Junior medlem

@Bl0dpump: Har fjernet listen over darknet sites fra mit svar ovenfor. Det var nu strengt taget ikke links, men jeg kan alligevel godt se at hvordan det kan opfattes som lige på kanten af reglerne herinde. Synes dog at det er vigtigt at pointere at TMG ikke længere fungerer som et marked, men kun som et sted at finde og udveksle informationer.

At du så åbenbart er hysterisk over mediedækningen (?) - det synes jeg ikke er et seriøst argument for at fjerne brugbar information fra Psychedelia.dk. Tværtimod bør det være en af Psychedelias fornemste opgaver at være en kilde til information om sikker omgang med potentielt farlige substanser. Så vi f.eks ikke behøver opleve unødvendige nBome dødsfald i Danmark også. Kan du ikke bare lade være med at læse Ekstra Bladet, hvis det virkelig pisser dig så meget af?

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Sålænge der ikke er direkte forhandlerlinks må man kalde denne tråd for Skades-reduktion.

Hilsen Fanny

Junior medlem
Brugeravatar

@dub1 - test-skits for LSD er ganske lovlige. Sælges feks af Amazon i Uk. EZ-tests for LSD ( Ehrlich ) er ikke gode til blotter (er kun egnet til at teste væske). Andre fabrikater er langt bedre feks Nik ehrlich tests giver tydelig reaktion på blotter (eller ej hvis det ikke er LSD) og det samme gør test-kittet fra bunk-police.

Hvis du googler på Nik Ehrlich eller bunk-police vil du finde steder de kan bestilles ganske legalt i feks tyskland.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]