Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 14 maj 2025 00:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 852 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 43  Næste
Forfatter besked
Insane psychedelia user!

Jeg skal prøve :) det er ikke altid let fordi jeg har trænet en del før og har svært ved at nøjes med pigehåndvægtene :)

Medlem

Får i andre stadig trænet?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jaaa man! Er god til at tage det seriøst i et par uger, så kommer der somregel nogle fuckups og lidt tilbagegang, hvorefter jeg vender stærkt tilbage.. Overordnet set går det fremaf<3

Har lav fedtprocent og en tydeligt defineret muskelmasse, men vil gerne lige tage yderligere 8-10kg muskelmasse på, før jeg er tilfreds.. Nu sidder i sikkert og savler ved tanken, og bare rolig, der skal nok komme billeder, skal bare lige i matas og have købt en babyolie først.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Har ikke trænet de sidste 4 uger :o men udover det tog jeg 10 kg på 3 måneder. fuck det der med at sommercut :D

Medlem

Flux. skrev:
Har ikke trænet de sidste 4 uger :o men udover det tog jeg 10 kg på 3 måneder. fuck det der med at sommercut :D

Hahahaha, enig! Jeg bliver også altid selv lidt fed sidst på sommeren.... Dog starter jeg på at smide alt det overskydende om en uges tid... Skulle gerne ende med en fedtprocent omkring de 8%...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køleskabet
Jeg er lige begyndt at løbetræne en smule, samt lave crossfit-inspirerede workouts herhjemme. Det er godt nok dejligt at få brugt kroppen igen og kigge sig selv i spejlet med god samvittighed :D
Så begynder jeg til kickboxing i august, så jeg må lige tage mig lidt sammen og komme i nogenlunde form inden! Jeg glæder mig til at tæske løs på en sandsæk og eventuelt et levende menneske 8)

Insane psychedelia user!

20 kg håndvægte i skrå bænk hvilken en dejlig følelse at jeg er oppe på det jeg varmede op med da jeg tog krudt :D
Fandt også ud af at det gav knas i rygsøjlen med flyers (håndvægte) også selv om jeg kørte meget lav vægt - næste gang afprøver jeg med snortræk og ellers må øvelsen bare droppes hvis det ikke går.
Træner 3 gange om ugen nu med 20 min opvarmning. 20 min lav ryg, mave og udstrækning. 35 min vægte og 5 min udstrækning.
Målet er når fiskesæsonen slutter så skal jeg op på 4 trænings pas Ala ovenstående og 2 trænings pas hvor jeg køre fedtforbrænding om ugen.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Billede
Billede

Andreas Muntzer - levende anatomisk atlas. Han er dog død nu, men hvor er det dog sindssygt.
Nogen herinde fra der har været sub10 fedtprocent?
Er det det værd, og hvor længe tog det for det at smide de sidste %?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
^ Ja. Min fedtprocent lå i mange år under 10 da jeg ikke spiste noget da jeg var bitte og et godt stykke af mine teenage år. Var ripped as fuck da jeg også havde dyrket spring gymnastik i 10 år, desværre røg billederne ud med min gamle pc, så kan ikke bevise det :(

Nu er jeg bare stor og tyk med en fedtprocent på 15 - er lige gået igang med at træne igen efter 4-5 måneders pause :P

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvordan måler i jeres fedtprocent?

Medlem

Geografisk sted: på toppen.
Shambhala skrev:
Hvordan måler i jeres fedtprocent?

Det eneste du kan bruge til noget er en DEXA scanning eller en måling med fedt tang. Problemet med fedt tangen er at det helst skal være den samme person der tester de samme områder hvergang(jo flere punkter, jo bedre) så man kan få et ordentlig billed af form udviklingen(uden for mange svingninger). Samtidig vil jeg gerne gøre opmærksom på i ikke kan bruge tallet til noget rigtig måske vejledende om det går det rigtige vej men ellers ikke.

Det bedste er at bruge spejlet, også vejer sig ind en gang om ugen om morgen inden mad og drikke og se hvad vej vægten står på. Det er IMO en del mere rigtig end at bruge sådan en måling.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køleskabet
Mine knæ knaser, når de bøjes. Er jeg den eneste? Squats er ikke særlig tiltalende på grund af det.

Medlem

Krimse skrev:
Mine knæ knaser, når de bøjes. Er jeg den eneste? Squats er ikke særlig tiltalende på grund af det.

Mine knæ siger også et stort knæk når du bøjes helt i bund. Dog er der ingen smerte forbundet med det, så jeg squatter naturligvis bare derud af.

Gør det ondt, når de "knaser"? Og hvad mener du med "knaser"? Nogle steder bliver squats brugt til at fremme helbredet i knæene. Det kræver dog at man har rigtig godt styr på teknikken, vel og mærke.

Hvis det er helt skidt, så sig sig til. Der er flere squat variationer der er mere skånsomme for knæene end traditionel back squat :-)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

80kg bent over row i sæt igen, lækkert :) Så der kun 20 kg to go, så jeg tilbage hvor jeg sluttede sidst :P

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Medlem
Brugeravatar

Jeg har trænet på et meget seriøst plan de sidste 6 måneder. Vil gerne stille op i newcomers om 1-2 år.
Jeg køre Bodylabs back to basics program. Det virker ganske fint. Mht. kost køre jeg lige nu et bulk, på 2600 kcal
om dagen, efter If It Fits Your Macros princippet. Af kosttilskud bruger jeg kreatin, beta-alanin, almindelig whey
protein, samt BCAA'er, og koffein.

Medlem

Kælken skrev:
Jeg har trænet på et meget seriøst plan de sidste 6 måneder. Vil gerne stille op i newcomers om 1-2 år.
Jeg køre Bodylabs back to basics program. Det virker ganske fint. Mht. kost køre jeg lige nu et bulk, på 2600 kcal
om dagen, efter If It Fits Your Macros princippet. Af kosttilskud bruger jeg kreatin, beta-alanin, almindelig whey
protein, samt BCAA'er, og koffein.

Det er fedt du gerne vil stille op og prøve kræfter med det, men vær nu 100% realistisk mht din form. Jeg synes det er smadder ærgerligt der er så mange der stille op efter 1-2 års træning lige præcis inde for den her sportsgren handler det om tålmodighed og hårdt vedvarende arbejde. For at være helt ærlig, burde 80% af dem til dette års NC ikke stille op, 1-2års træning er ingen ting, og det kan godt tage dobbelt eller trippelt så lang tid at opnå en "ordentlig" form. Mit råd er at klø på, men gør dig nogle tanker om det, dem der er toppen er ikke folk der "kun" har dedikeret 1½-2år til træningen det er folk der har trænet i 4-6år+ og sidst men ikke mindst, så lad være med at blive snydt af folk, diverse danskere på FB, IG osv. der skriver de er clean og at alt er naturligt, dont believe it. I et meget stort omfang er det bullshit.

Good luck!

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Under Himlen
Mr. Gone skrev:
<-- fedtprocent 20%+. Træner ikke. Dyrker ikke sport. Men på den lyse side så har jeg masser af fedt til når jeg skal ud i skoven og bo i et par uger.

Haha jeg elsker sku din indstilling til tingene.

Den bedste træning er nu os at klatre i træer og svømme i kolde mudder huller ;) og self løbe fra- THA POLICE

Insane psychedelia user!

Er blevet nød til at ændre lidt på træningen så nu med mange gentagelser, lavere vægt og færre øvelser :( kroppen kan simpelthen ikke holde til det (hvilket jeg snart må forstå!!!)
På den positive side så har jeg holdt mig i gang og været afsted selv de dage hvor jeg ikke har kunne lave andet end opvarming og mit lette ryg/mave program. Det er sku i orden u stedet for at springe over og ligge og have ondt af sig selv :)

Medlem

Fso skrev:
Er blevet nød til at ændre lidt på træningen så nu med mange gentagelser, lavere vægt og færre øvelser :( kroppen kan simpelthen ikke holde til det (hvilket jeg snart må forstå!!!)
På den positive side så har jeg holdt mig i gang og været afsted selv de dage hvor jeg ikke har kunne lave andet end opvarming og mit lette ryg/mave program. Det er sku i orden u stedet for at springe over og ligge og have ondt af sig selv :)

Generelt har man(jeg) det også meget bedre om aftenen når jeg kan lægge mig i min seng med "god" samvigtighed :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Er lige startet på carb back loading. Glæder mig til at køre en litter kakaomælk samt en ½ litter flødeis ned efter jeg har været oppe og træne :P

Mvh.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 852 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 43  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]