Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 jul 2025 11:59

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej alle

Min kæreste og jeg skal til Q-Base i næste måned og vi har planer om at tage amfetamin.
Da det er en udendørs fest har vi overvejet at tage det i bomber, da det ikke er muligt på andre måder :-)
Vi havde en episode til Reverze (en anden fest) hvor vi tog det, men efterhånden som vi blev ved med at sniffe det
kunne vi ikke rigtig mærke "kicket", vi følte os derimod irriterede og det ødelagde lidt festen :-(

Grunden til at vi ikke kunne mærke kicket til Reverze, kan det have noget at gøre med, at vi har taget en stor dosis i
første omgang også muligvis taget mindre de andre gange?

Har i et forslag til, hvordan vi skal tage amf bomberne til Q-Base (14 timer), skal vi dosere med en lille smule først også de andre gange forøge dosen? hvad synes i er bedst? og hvor lang tid holder virkningen, når man tager det i bomber?
Vi vil jeg gerne holde den kørende :D

Marlene

Medlem
Brugeravatar

Jeg vil foreslå jer, at vente den første times tid, måske to, inden i tager noget. Der er jo som regelt også opvarmning til sådanne events, med "kedelige" house/tek DJs.
En typisk bombe vil tage omkring 30 - 45 minutter for at begynde at virke, og virkningen aftager lige så stille efter 3 - 5 timers tid. I kan sagtens redosere med ca. samme dose som i har taget første gang, eller måske cut det ned til 80% af den første dose. Lad være med at redosere lige før festen slutter, det er spild af amf, og er bare endnu mere skadeligt for jer.
Husk at holde regelmæssige pauser og drikke vand nok, muligvis noget med elektrolytter i, hvis det kan købes derinde, og få desuden spist et solidt måltid før eventet, eftersom i tærer på jeres kroppe utroligt meget, og formentligt ikke kommer til at spise noget igen før næste dag.
I ønskes en god fest herfra! :D

Junior medlem

Hej
Og tak for svar.
Det lyder også som det vi havde i tankerne, men igen jeg kan godt være lidt bekymret for at vi ikke får fart nok på efter redoseringen.
Som mit første spørgsmål lød, skete det jo til Reverze, hvor vi havde det mega fedt i starten og efter vi havde sniffet et par gange faldt virkningen og intensiteten af stoffet. Men ved ikke om der er forskel på at sluge en bombe og tage en streg, i form af redosering?
Ved du det? :-)

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Når du sniffer ting bliver de hurtigere optaget i blodet, koncentrationen af stof i blodet vil derfor nemmere komme højt op og det er nok derfor i mistede effekten på redoseringer sidste gang. Hvis man sikre sig et rush hver gang man redoserer skal man starte ud med lave doser - men virkningen vil altid være minimeret på redoseringer fordi man har opbygget en vis tolerance... I princippet gælder samme smøre om orale doseringer, men du skal ikke regne med at få noget nær det samme rush, til gengæld kan du holde dig vågen i længere tid og redosere sjældnere...

Junior medlem

Tusind tak for svar :-) Det hjalp på min uvished

Junior medlem

Hvis vi tager 2 doser til denne fest, hvor store ville i så foreslå bomberne skulle være?

Mig selv: højde 157 cm, vægt: 47 kg.
Min kæreste: 189 cm, vægt: 74 kg.

Medlem

Det er der ingen der kan fortælle med mindre at du kender renheden af dit amfetamin.
Hvis det er helt rent ville jeg starte med 20-30 mg. og redosere med det halve.

Medlem

jeg plejer bare at bruge en snuff bullet som denne da jeg bedst kan li at sniffe
Billede
og sådan en fuld kan ca. indeholde 1 gram hvilket burde være mere end rigeligt til 14 timer hvis i dossere rigtigt :)

Junior medlem

Den var dæme smart! Ogå perfekt til en fest, hvor det ikke er muligt at sniffe nogen steder

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]