Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jun 2025 08:44

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Jeg ved ikke om dette er det rigtige forum da beskrivelsen ikke nævner opiater. Synes selv at opiater BESTEMT fortjener sit eget forum. Anyway.

Jeg har tænkt mig at købe nogle kodimagnyler med tanke på at prøve ruset fra en opiat, men jeg er i tvivl om nogle ting.

Alkohol og mit PN medicin (truxal og quetiapin) er begyndt af en eller anden mærkelig grund at virke meget mindre effektivt på mig. 100 mg truxal kunne før i tiden slå mig fuldstændigt ud i en drømmeløs søvn, det samme kunne quetiapin(på en anden måde, jeg havde nogle timer hvor jeg har været fuldstændig uden følelser for at så senere falde i søvn) men for leden da jeg ikke kunne sove pga. Mareridt tog jeg dem. Tre timer senere vågnede jeg fra et mareridt! Skal drikke en halv flaske vodka før jeg bliver bare en smule fuld. Kan jeg havde bygget en tolerance for pillerne fra næsten konstant brug? Anyway, med det in mind og det at jeg vejer ca. 70-75 kilo og er en mand, hvad vil være en god begynderdosis af kodein?

Jeg læste den der guide i alkymistens hjerne om kodein ekstraktion fra kodimagnyler, min økonomi er ret dårlig (har 1000 kr til sjov og ballade om måneden, smøger er med i det bugdet) og jeg har ikke lige lyst til at bruge en million milliard på en vægt og morter+støder til noget jeg måske kun vil gøre en gang, er der et alternativ? Kan jeg poppe 7 kodimagnyler (ca. 60 mg codein) eller vil det give mig en ASA forgiftning? Er en primitiv CWE mulig? Jeg har nogle tomme cola flasker, adgang til kaffefiltre og kunne improvisere en tragt ud af sølvpapir og gaffa tape, men jeg har ikke råd til morter og vægt da den slags er rigtigt dyrt (100 kr for en morter og minimum 150 til en digital vægt)

Jeg ved at misbrugspotentialet for opiater er meget højt men påvirker opiater en negativt psykisk? Ved at hash ikke er så godt at ryge når man har skizofreni og psykadeliske stoffer er heller ikke godt for psyken.

Er det stadig muligt at få fat på stoppende kodimagnyler eller er de udgået? Læste om kodimagnyler på min.medicin og så at man kunne få en pakke med 20 piller til ca 38 kr men der stod intet om de var ikke stoppende eller ej.

Er der nogle regulationer på hvor mange kodimagnyler man må købe eller besidde?

Håber i kan besvare mine spørgsmål

- SunnyO))) / Alma

Medlem
Brugeravatar

Din medicin kan have uheldige bivirkninger sammen med opiater, og hvis du ikke engang har en vægt til rådighed så du kan lave en CWE ordentligt, vil jeg fraråde dig at kaste dig ud i det, selvom kodein er et ganske hyggeligt stof.
Du kan ikke længere få de stoppende kodimagnyler, de er udgået for nogle år siden.
Man må maks sælge en pakke kodimagnyler per kunde, så jeg plejer at gå rundt til tre forskellige steder og købe en pakke hvert sted, men igen, lad være med at kaste dig ud i det, når du ikke har materialerne til at lave en CWE, og du oven i købet tager medicin som frarådes at blandes med opiater.

Medlem

Tak for svarene. Vil det sige at alle opiater er no go for mig? En fyr tilbød mig nogle morfin piller jeg kunne tage, sagde nej "I første omgang"

Medlem
Brugeravatar

Vil sige at det er sikrere at indtage morfin i en forsvarlig dosis ift. Til at æde kodygmagnyler og risikere asa-forgiftning. Udover det er rusen fra morfin langt at foretrække. Jeg har hørt fra flere skizofrene at opiater har en yderst dejlig virkning på deres sygdom. Min far fik udskrevet metadon igennem mange år fordi det havde en gavnlig virkning på hans skizofreni. Dette skal dog ikke ses som et grønt lys til at proppe sig med opiater. Vær forsigtig og sørg for at der går tilstrækkeligt med tid imellem hver dosering. Det er ikke skide sjovt at være hooked!

"This topic brings me to that worst outcrop of herd life, the military system, which I abhor... This plague-spot of civilization ought to be abolished with all possible speed. Heroism on command, senseless violence, and all the loathsome nonsense that goes by the name of patriotism -- how passionately I hate them! -

Albert Einstein

Medlem

Alright, jeg må se om jeg kan finde ham igen

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]