Jeg har aldrig prøvet at kombinere Salvia med andre stoffer, men jeg har prøvet at få det i forstærkede ekstrakter
I foråret 2011 havde jeg en smuk oplevelse med Salvia 20x ude i min mors have (imens hun var på arbejde)
Jeg tog et ordenligt hiv af en billig plastic-bong jeg havde købt i bongland, og blev derefter overvældet, og gruligt overrasket over hvor langt ud man kunne komme, men dog på en positiv måde

Jeg syntes turen mindede lidt alla DMT, der var entities og væsner, men på en mere naturpræget måde, alt virkede organisk og der var totalt egotab men intens sensation af lyksalighed. Ormehuller, forvrængelser af virkeligheden og flere parallelle universer på samme tid, samt 2D-cell shade agtige visuals (men måske var det bare fordi jeg trippede i en have?

)
Om det kan forstærkes eller forbedres med hjælp fra andre substanser har jeg ingen erfaring med, men jeg kan varmt anbefale et ekstrakt, for Bryder man ikke igennem i første hug, så syntes jeg Salvia er en hård omgang koldsved hvor man let ender med at sidde fast i en ubehagelig mellemverden :\