Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jun 2025 23:21

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Hej alle smukke og dejlige væsener.

Jeg har købt en del livs bekræftende psychedeliske produkter via. Darknet her på det sidste.
Jeg har også modtaget næsten alle ordrende med lynest hast.
Jeg har dog bestilt noget fra holland for en 4-5 dage siden som endnu ikke er ankommet og jeg har en følelse i maven af at det er blevet taget i tolden. Der er ikke tale om mere end en meget lille mængde. Ved ikke om jeg må specificere nærmere.

Hvis det er blevet taget. Er jeg så blevet såkaldt blacklistet hvor al min fremtidigige post vil blive chekket sf myndighederne før det bliver sendt videre til mig? Eller kan jeg bestille noget igen uden der er større risiko for, at det bliver snuppet end før? Jeg bestiller ikke fra holland igen.

Mit andet spørgsmål er hvordan jeg skal forholde mig til et evt. Besøg fra politiet,
Jeg har købt bitcoins via. Nettet på min egen konto. Så det står nok på mine konto udskrifter,
Vil det være nok til at blive dømt? Selv hvis jeg nægter al kendskab?
Er jeg forpligtet til at oplyse hvad bit coinsne er brugt på hvis det konmer for en domstol?

Håber på nogle svar.
På forhånd tak!
Hv en dejlog solskins dag.

"This topic brings me to that worst outcrop of herd life, the military system, which I abhor... This plague-spot of civilization ought to be abolished with all possible speed. Heroism on command, senseless violence, and all the loathsome nonsense that goes by the name of patriotism -- how passionately I hate them! -

Albert Einstein

Stodder
Brugeravatar

Fra en anden tråd:
Gazza skrev:
Hej psychedelia

Dette er mit første indlæg, og heldigvis ender det lykkeligt.
Det er ment som almen information - og selvom mange allerede ved det, er det stadig vigtigt at pointere hvor magtesløse mørkemændene er, når det drejer sig om inførelsen af euforiserende stoffer.

Det hele startede for en måned siden, da jeg blev kontaktet af en betjent, der fortalte at de havde fanget et brev med 2 gram amfetamin, og om jeg ville erkende at det var mig der havde bestilt det. i tilfældet ville de bare sende en bøde.
Jeg sagde selvfølgeligt at det havde jeg ingen kendskab til. Herefter sagde han kort og godt svarede: ok, men jeg skal orientere dig om at du er sigtet i sagen, og du ikke har pligt til at udtale dig. Og da du ikke kender noget til det, formoder jeg at du ikke vil udtale dig.
Dette ønskede jeg selvfølgeligt ikke, og han fortalte yderligere at de ville tage sagen videre i retten.
Selve samtalen forløb fint, og han var meget saglig. Det lå lidt i luften, at han selv godt viste hvor dårlig en sag politiet stod med.

Da jeg kom hjem ryddede jeg selvfølgeligt op, da jeg så der var en mulighed for at der kom fint besøg.

Et par dage efter ringede de igen fra politiet, og denne gang fik jeg en knap så venlig behandling. Denne gang var det en anden betjent der ringede. Hun mente at jeg bare skulle erkende at jeg havde bestilt stoffer på nettet, og sige ja til bøden. Jeg nægtede selvfølgeligt stadigvæk, hvorefter hun krævede svar på, hvor afsenderen kendte min adresse o.s.v.
Hun blev ret nærgående, og jeg sagde pænt til hende, at jeg mente hun forsøgte at ligge ord i munden på mig. Og desuden presse mig til at erkende noget jeg ikke havde kendskab til.
Dette nægtede hun selvfølgeligt, og samtalen endte med at hun sagde at de ville sende sagen videre, og jeg ville ende i retten.

Her i dag har jeg så fået et fint brev fra Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi, hvor de oplyser at de opgiver sigtelsen. Begrundelsen er at de ikke forventer, at jeg bliver fundet skyldig.

Pointen er at politiet står med en meget dårlig sag, og så længe at vi som anklagede benægter, og ellers holder kæft, har de ikke meget at komme efter. Selvfølgeligt er det en anden sag, hvis man indføre store mængder.
Men stoffer til almindeligt husbehov har politiet simpelthen ikke resurser til at gøre noget ved. Så længe at vi beskytter os selv minimalt, og ikke ligefrem bruger vores kreditkort på hjemmesider som http://www.knark.dk eller lignende.

Jeg ved godt at den har været oppe og vende før, men det er altid rart at blive bekræftet i, at så længe vi holder kæft og nægter et hvert kendskab, ender det i mange af tilfældende lykkeligt.

Mange hilsner

gazza

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
TS 4-5 dage er ingenting som nævnt. Har før bestilt noget hjem via darknet fra EU som tog 3 uger. Jeg skal ikke kunne svare dig på HVORFOR det tager så lang tid, men det må jo næsten være fordi afsenderen er lidt tung i røven, for normalt tager det jo ikke et brev flere uger at nå frem indenfor EU. Så ro på, og vent 1 eller 2 - eventuelt kontakt sælger hvis muligt.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Har også engang bestilt noget fra UK som jeg var sikker på var nappet. Det dukkede dog op efter 9 dage.

Så lad være med at bid negle endnu.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Medlem
Brugeravatar

Tak for alle jeres svar. Jeg har fået lidt mere ro på nu. Ikke fordi jeg før lå i foster stilling i angst over fremtiden
Træls at vi skal leve i en verden, hvor man skal være bange for et besøg af kongens slagsbrødre, fordi man af og til vil have vil have udvidet sin bevidsthed, for at blive et mere kærligt væsen...

"This topic brings me to that worst outcrop of herd life, the military system, which I abhor... This plague-spot of civilization ought to be abolished with all possible speed. Heroism on command, senseless violence, and all the loathsome nonsense that goes by the name of patriotism -- how passionately I hate them! -

Albert Einstein

Medlem
Brugeravatar

Benægt, benægt, benægt! Det er jo det der er pointen med at bruge bitcoins, de har ikke noget at komme efter... de skal bruge konkrete beviser og det har de ikke, så hvis de beskylder dig for at bruge dine bitcoins på noget ulovligt er det chikane, ligesom det brev nogen har fået sendt til din adresse!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hvordan står det til trådstarter, er brevet modtaget?

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]