Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 22:51

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Hvad tror du?
Ja 92%  92%  [ 12 ]
Nej 8%  8%  [ 1 ]
Afgivne stemmer : 13
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Trekroner
Hej Psychedelia

Nu har jeg siddet i et stykke tid og leechede lidt omkring. Ville bare lige høre folks input på et opblæst emne her for tiden.

Jeg som mange andre elsker at ryge, men har ikke røget siden Roskilde festival siden jeg læste en ret skræmmende artikel, med at man skulle undgå at køre i 3 uger efter man har røget. (Hvilken virker lidt overdrevet)

Jeg har læst lidt rundt omkring med folk der har mistet der kørekort, selvom der er gået 3-4 dage fra de har røget. Hvorvidt det er sandt og hvor meget de har røget kan jeg ikke sige.

Mit dilemma er at jeg godt ville begynde at ryge igen. (Nok hver anden weekend)

Jeg røg kun i weekenden (Næsten altid kun om fredagen [ca. aftenen]) Vi røg normalt 2-4 joints på en aften (hash).

Tror i at dette ville. kunne spores som positiv i politiets måler mandag morgen hvis man skulle være ude for sceneriet?

Tror i at den lille mængder jeg vil ryge kan give for høj THC i blodet hvis vi snakker 2-4 joints, hver 14. dage?

Medlem

ja det tror jeg bestemt thc bliver ret længe i kroppen
http://www.mayomedicallaboratories.com/ ... ewall.html
det skulle give et ret godt billede af det

Medlem

Hej & Velkommen til:)

Det er et fint link bloodfigther poster, meget brugbart. Det skal dog siges at det kan være forskelligt fra person til person hvordan man udskiller/forbrænder THC'en i kroppen. Vis du er afhængig af dit kørekort vil det nok være bedst ikke at ryge overhovedet.

-Jeg er selv daglig bruger af cannabis og køre bil til & fra arbejde, af den grund har jeg købt en lille flaske "mundrens" i den lokale headshop, som ligger klar i bildørs rummet vis man skulle være så uheldig at blive hevet ind til siden. Produktet er testet og skulle virke ganske glimrende.

Mvh

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]