Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 00:27

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej Psy.

Nu har jeg været i byen 2 dage i træk, og festet godt til !;) Men nu her søndag, hvor jeg sidder herhjemme og vil ryge lidt bong for at sove og slappe af, skete der noget ubehageligt....
Jeg havde mixet en 2 smøgs mix og lave mig en normal hoved som jeg plejer at lave. Jeg sugede og det gik fint, men da jeg havde pustet ud kunne jeg mærke det ikke var som "normalt" og jeg begyndte at hoste som en gal, og kunne ikke stoppe igen før 20 min efter.
Men det var sådan en rigtig mærkelig hosten. Sådan en blanding af "tør hosten" og så trykkede det helt vild ind i højre side ved ribbende?
og har sådan en mærkelig fornemmelse ned i halsen, som om der er noget der irritere.. og hoster stadig lidt over det endnu og det er alligevel 3 timer siden nu? Hvad tænker i det kan skyldes?? fordi har aldrig oplevet det før, og har røget en del bong så er vant til det.

Håber i kan hjælpe vis i har oplevet ligne og hvad i gjorde. tak! :-)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køleskabet
Jeg ville lægge bongen fra mig og prøve at ryge en mild joint.

Din krop er vel bare smadret efter to dages fest, så nu protesterer den mod bong. Eller så har du lavet et vildt klamt mix.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Jeg har selv prøvet det der, det tog 4 dage før det gik væk. Fandt aldrig ud af hvorfor, så følger lige med !

Junior medlem

bare hold dig til joint, dine lunger har ikke godt af bong

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Måske skulle du simpelthen give dine lunger en rygepause?
Nu er vi jo ikke læger her inde, men hvis du har en ubehagelig fornemmelse et bestemt sted i lungerne, vil jeg anbefale dig at standse al rygning, og hvis det ikke er gået væk efter en uge, så gå til lægen.

Hilsen Fanny

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland.
Hvor mange hoveder bliver der af et tosmøgsmix hos dig?
Måske laver du dit mix for "mildt"

Bong er bestemt ikke det sundeste at trutte i dagligt, derfor bør der suges så få hoveder som muligt imo.
50/50 ved hash og tobak og ryges rent ved pot/skunk.

Men ja som de andre skriver, så prøv med en pause:-)

-John Rooney.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
for at være helt ærlig tror jeg nu bare du enten har lavet et uheldigt mix eller suget den lunge lidt forkert, eller begge dele, fornemmelsen i halsen tror jeg er fordi du har hostet og irriteret hals og svælg hvilket jeg har prøvet en del gange før selv (efter voldsomme hosteanffald) det kan give ondt andre steder på kroppen også (bryst, ryg, læn, skuldre, nakke) hvor smerten kan komme når man trækker vejret f.eks, det kan ofte lede til panik tanker og jeg har mange gange i mit liv været skrækslagen for at kolapse lunger, bliver kvalt os.v

jeg gik til min læge med disse tanker som fortalte mig at man ikke kan have direkte ondt i lungen, men lungehinden og muskler omkring, når du hoster så voldsomt i så lang tid skal du regne med at du overbelaster en masse, plus du er skæv og overtænker sikkert, det kan være det hele er gået væk i morgen når du vågner men hvis ikke så besøg din læge og hold igen med rygningen den næste tid. byt dit mix til en joint hvis du har en god ven ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]