Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 18:48

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej jeg er en dreng på 17 år der tog mdma på en festival. Jeg tog mdma mens jeg var fuld og have også taget concerta, jeg kunne ikke sove de næste par dage og da jeg endelig sov vågnede jeg og var så angst og deprimeret at jeg måtte ringe til psykiatrisk skadestue. Her var jeg i et døgn og fik nogle benzoer, ugerne efter har været præget af angst og uvirkelighedsfølelse. Det er agtaget løbende, men pludselig blev jeg meget svimmel og derefter har jeg haft det nedren igen, ved ikke hvorfor. Det er nu to måneder siden jeg tog mdma, har i erfaringer med disse lange eftervirkninger?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køleskabet
Hvor store mængder MDMA og Concerta indtog du den aften?
Det er ikke almindeligt have det dårligt i så lang tid efter, medmindre man har indtaget store mængder, men kombinationen af de to stoffer er generelt rigtig dårlig.
Både for hjernen og kredsløbet.

Junior medlem

Det har også været en ordenlig omgang...spiste cirka 10 piller 54mg piller concerta på alle dagende og tog en bombe. Får nu psykologhjælp og har haft meget kraftig angst der var meget irreterende, men den aftager langsomt og jeg får det generalt hele tiden bedre, men det går langsomt

Junior medlem

Men angsten har meget været en general følelse, men har dog også været for aldrig at få det godt igen

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]