Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 00:34

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
.

Senest rettet af Bl0dpump 15 okt 2015 22:29, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Det er jeg ked af at høre. Har du overvejet noget frivilligt arbejde evt. på et spillested eller noget lign. hvor du ville kunne få lidt af det samme rush, men møde nogle nye mennesker som ikke har et misbrug i samme stil som dig og dine "venner". 1,5 flaske vodka om dagen er godt nok meget. Jeg synes selv jeg tendere til at have et alkoholmisbrug, men jeg kan sgu allerhøjest drikke en flaske på en dag (og det sker altså sjældent).

Synes det lyder som om du skal ud af den vennekreds du er havnet i. Hvad laver du til hverdag?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

.

Senest rettet af Bl0dpump 15 okt 2015 22:29, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!

Kunne det ikke være en ide og ryge hash i stedet når trangen til alkohol bliver for stor?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Fso skrev:
Kunne det ikke være en ide og ryge hash i stedet når trangen til alkohol bliver for stor?

Det er ikke rigtig en mulighed, jeg bryder mig ikke om cannabis mere. Førhen røg jeg det med glæde, men får det dårligt af det nu. Eller jeg får det ikke fysisk dårligt. Men mine tanker bliver ekstremt negative og nyder slet ikk rusen. Desværre, hvis det ikke havde været sådan havde jeg også røget når trangen kom.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Bl0dpump skrev:
Hej Hector!

Ja, det er desværre ekstreme mængder jeg kan indtage, taget i betragtning af jeg kun er 25, og jo ikke har været i "gamet" så længe. Har desværre også været indlagt 2 gange, med promiller over 4. Kan slet ikke styre det når det først tager overhånd.

Lige pt laver jeg ikke noget, udover psykolog/behandling.. Igen igen fristes jeg til at sige! Jeg havde ellers lige fået job, men det fuckede jeg op. Selvfølgelig er det træls jeg har mistet det, men ser alligevel positivt på det og tænker jeg nok heller må få løst det andet her først, ellers vil jeg jo alligevel bare miste et evt nyt job igen.

Som tingene ser ud lige, ser jeg bare ret negativt generelt på det hele. Hvis man har haft tilstrækkeligt nok med nedture her i livet så bliver det sku nærmest hverdag. Og ens humør er derefter!

Du drikker selv for meget .. Eller hvordan?

Det er i hvert fald ofte at jeg kommer hjem klokken lort om morgenen pga. byture (og jeg drikker nok ca. 15 genstande på sådan en tur). Nok ca. 3-4 gange om ugen. Og jeg er endda blevet bedre end jeg var tidligere. Tilgengæld drikker jeg ikke når jeg ikke tager i byen.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Right behind you...
Jeg kan kende din historie fra mig selv. Kender hvert fald det med at når man først er startet, er det svært at stoppe igen.

Nu ved jeg ikke hvad du laver til daglig, men for mig har det hjulpet at have et arbejde at stå op til, og en kæreste at have noget ansvar over for.

Jeg kunne også godt forestille mig at noget frivilligt arbejde kunne være en god ide, men for mit vedkomne, ville det ikke være en god idé at arbejde på et spillested, da efterfester ville være for stor en fristelse. Håber at du finder en god løsning og kommer et skridt videre :)

Junior medlem

Det gør mig ondt at høre.jeg står i samme situation.
Jeg er alene hele ugen, fordi jeg ikke tale med de "almindelige" venner mere. Og de andre kan jeg ikke omgås uden at falde i.
Livet er pisse kedeligt clean til tider. Det jo også svært efterhånden at lære at være sammen med mennesker uden at være påvirket. Ved ikke om du kender det?
Hvor bor du henne af?
Jeg er fra Fredericia , 28 år . hvis du har brug for at snakke så kan du svare, og jeg lover at svare igen.
Det ER pisse hårdt. Hvad med at starte på et misbrug s Center, hvor du kan møde ligesindede ? Det har jeg tænkt mig.
Håber du kommer igennem det. De kærligste hilsner Clean Girl

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Har sendt dig en pm CleanGirl.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
Når du engang er klar til det, så beslut dig for at starte forfra; for good den her gang. Mød nye venner, få en ny omgangskreds, få nye interesser, få et arbejde og måske en sød pige? Det hjalp for mig i hvert fald, besluttede mig for at nok skulle være nok og stoppede egentlig med hele lortet fra den ene dag til den anden (har dog ikke været alkohol, hovedsageligt benzoer og cannabis), begynde at male graff, så når tingene bliver for meget, fjerner graff 99,9% af tiden tankerne fra det der normalt trigger mig.
Held og lykke med det hele, håber det lykkedes dig at komme ud af det.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køleskabet
Hvordan gjorde du, SWIM? Ny omgangskreds, fornuftige venner, arbejde og måske en sød pige? Jeg døjer on/off med depression og hash-misbrug, og det skyldes primært, at jeg mangler netop disse ting, du nævner.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
BerusetFyr12 skrev:
Hvordan gjorde du, SWIM? Ny omgangskreds, fornuftige venner, arbejde og måske en sød pige? Jeg døjer on/off med depression og hash-misbrug, og det skyldes primært, at jeg mangler netop disse ting, du nævner.

Døjer selv med netop det samme, bare ikke hashmisbrug mere. Jeg begyndte bare ligeså stille at snakke med de gamle gutter, dem som jeg allerhøjest har røget en spliff med fra tid til anden. Tag en tur i byen, træd ud af din sikkerhedszone, vær ikke bange for at snakke med nye mennesker. Sig 3-2-1, fuck it og gør det du vil gøre. Tror også det handler om karakterer, hvor meget man virkelig brænder for det hele skal ændre sig. Har gået i et par år nu og har tit besluttet mig for at nu skulle det være slut, men har aldrig lagt 110% i det. Held og lykke med det hele!

Medlem

Geografisk sted: København
Har selv været ude i et stofmisbrug og en depression, det kræver sgu kun viljestyrke og en stor forandring i hverdagen. Skrottet alt og alle omkring mig, beholde to venner jeg med sikkerhed kunne stole på, vil anbefale dig og skrotte alle dem der er i et misbrug da de ikke kan bruges til andet end narkosnak.

Du har taget det første skridt med denne tråd, herinde er der mange gode mennesker der gerne vil hjælpe.

1. Find dig en sød kæreste
2. Lav et par børn
3. Glem alle dine "venner"
4. Slet alle forbindelser til narko
5. Få styr på den lille stemme i hovede, det dig der bestemmer.

De ting virket for mig og håber du finder en metode der virker for dig.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]