Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 21:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hey psy.
Endnu engang en ung knægt der er bange for hashpsykose, well..
(God klump fra staden) (100 krs klump fordelt i 4 kager)
For 5 dage siden sad jeg sammen med kæresten og vi havde besluttet at spise en cupcake hver. Min kæreste kunne desværre ikke lide kagen og spiste kun en kvart del. Så efter jeg havde spist min, spiste jeg også hendes. Efterfølgende kom det værste badtrip jeg nogensinde har prøvet, fik onde tanker om at jeg ikke var god nok og ikke gjorde tingene godt nok, at jeg ikke var noget værd, udover det føltes det som om jeg faldt igennem min seng. Jeg prøvede at falde i søvn, men det kunne jeg ikke. Det var som om mit hjerte bankede alt for hurtigt, og min krop føltes ikke tilpas.

jeg har førhen været utrolig glad for hash, røg ca. en pind i døgnet i et halvt års tid. Men her det sidste år har jeg kun røget med på 3 joints, og så spist kage for 5 dage siden.

Her 5 dage efter går det lidt bedre, men jeg har stadig dumme tanker. Jeg får dumme tanker når jeg snakker med andre. Jeg føler det jeg siger og gør er forkert. Så jeg holder hellere min kæft end at sige noget. Udover det føltes det som om jeg ikke befinder mig i min egen krop, at jeg bare går i en bobbel af tåge. Er doven og træt, og har lyst til at brække mig konstant.

det skal dog siges, at nogen gange får jeg små glimt af virkeligheden og opfører mig normalt en times tid indtil jeg får et ondt flashback, så bliver jeg deprimeret og dårlig igen.

Hvad sker der ? Syntes det er mærkeligt det forsætter efter 5 dage, pls hjælp. Kom med råd eller lignende, Thx :)
Håber i vil hjælpe peeps, tror jeres svar vil hjælpe mig med at få det bedre. Måske nogle gode citater man kan sige til sig selv når man får det skidt eller noget :)

Ville det hælpe at løbe en tur ?? for at få thc'en ud af blodet ?
Ung fyr på 19.

Medlem

Hej du,

En løbetur eller anden motion er nok en god idé.
Har fx en god ven der er meget plaget af angst/uvirkelighedsfølelse i nogle uger efter hash (men stadig ikke kan holde sig fra det). Det fungerer for ham at tage i fitness-centeret og gå amok i en cross-trainer, så kommer han ud af boblen, i hvert fald for en tid.

Kan ikke forklare hvorfor du har det sådan.
Men det er bestemt noget man har hørt før, læs mere om emnet og den type oplevelser efter hash.

Pøjpøj.

Junior medlem

RemorsefulSmoke skrev:
Hej du,

En løbetur eller anden motion er nok en god idé.
Har fx en god ven der er meget plaget af angst/uvirkelighedsfølelse i nogle uger efter hash (men stadig ikke kan holde sig fra det). Det fungerer for ham at tage i fitness-centeret og gå amok i en cross-trainer, så kommer han ud af boblen, i hvert fald for en tid.

Kan ikke forklare hvorfor du har det sådan.
Men det er bestemt noget man har hørt før, læs mere om emnet og den type oplevelser efter hash.

Pøjpøj.

Okay, mange tak for hjælpen :) vil jeg prøve.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Agrabah
Du ved vel nok også selv godt at du spiste for meget ikke? Med så lidt du ryger har du jo ikke det der ligner tolerance. Prøv med kun 1 kage (altså 0,20-0,25 gram hash) hvis du skulle få lyst til at prøve igen.

Junior medlem

Deus vult skrev:
Du ved vel nok også selv godt at du spiste for meget ikke? Med så lidt du ryger har du jo ikke det der ligner tolerance. Prøv med kun 1 kage (altså 0,20-0,25 gram hash) hvis du skulle få lyst til at prøve igen.

Jo :) fandt jeg hurtigt ud af mate.. En utrolig dum beslutning. Men som sagt, har jeg engang været stor ryger, så tænkte jeg selvfølgelig sagtens kunne klare det... ;) Men....

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Agrabah
ahh okay, det skrev du bare ikke noget om.

Så kan jeg ikke rigtigt fortælle dig noget der ikke er blevet nævnt. Sund kost, motion og ordentligt søvn, så kan man komme oven på næsten alt (:

Junior medlem

Deus vult skrev:
ahh okay, det skrev du bare ikke noget om.

Så kan jeg ikke rigtigt fortælle dig noget der ikke er blevet nævnt. Sund kost, motion og ordentligt søvn, så kan man komme oven på næsten alt (:

Mener jeg nævner det :P men det er pisse lige meget.

Ja okay. Vil jeg prøve. tusind tak for det :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]