Til jer som har givet sig tid til at læse og svare på mit nødråb.
Det er Idag tirsdag.
Igår skrev jeg en fuldmagt til en ven om at afhente min medicin ( ferie, sygdom,den slags )
Han fik med hjem til fredag, hvilket giver mig en frist.
Jeg har læst og læst på nettet og er en millimeter fra nervesammenbruddets rand.
Man kan sige at det egentlig var nu at jeg har brug for noget beroligende

Jeg har drukket så meget udrensende te m citron at jeg blev dårlig igår. Appetitten ryger jo når maven konstant er fyldt tiæ randen med væske.
Faren ved for stort væskeindtag er tiæ stede, men hvor vil man strække sig langt, når det gælder ens fremtid..
Jeg har tænkt mig at skrue forbruget af væske ned nu, til tre liter daglig.
Bestilte urinstix på præparatet og fik dem Idag. Der ses den absolut svageste streg efter tre min, hvilket er lig med
NEGATIV NEGATIV NEGATIV
MEN..
Jeg ved ikke hvilken slags Stix de bruger på centeret, så på en måde er jeg lettet og på en anden, stadig rædslesslagen!!!
Rent lovgivningsmæssigt ved jeg nu at når der er tale om tests som kan medføre frygtelige sanktioner for mennesket, så er enkelt test udført i et lokale uden rigtig god belysning, uden verifikationstest og uden minimum dobbelt tjek af mindst en anden, ikke holdbar.
Nu er det bare sådan at vores samfund er indrettet således at klienten, i dette tilfælde jeg, aldrig får ret !!
Har tænkt mig at kæmpe for livet !!
Kryds fingre..
Epilog følger i weekenden

I