Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 07:52

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Jeg har fri i morgen, så jeg tænkte på at køre ud i en skov, og finde mig en spids nøgenhat, spise den, og have mit første trip nogensinde, da jeg er i et usædvanligt godt humør i dag.
Hvor bør jeg kigge efter svampen, og er der nogle ting (udover vand) som jeg bør medbringe?

Jeg tænker lidt et tæppe til at ligge på, mp3 afspiller med god musik, og solbriller? 8)

Senest rettet af sukkerharpiks 12 okt 2014 11:38, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!

Jeg synes du skal læse lidt mere op på svampen, effekt, habitat osv. Det har du tydeligvis ikke gjort hvis du mener at du vil finde svampen i skoven.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Gartneriet
Du finder ikke spids nøgenhat i skoven. Jo, hvis du er ekstrem heldig og ved præcis hvad du skal kigge efter. Men drop den idé.

Har du overhovedet nogen former for erfarring med svampe og lignende? Det tyder dit indlæg IKKE på du har.
Skoven kan være et fantastisk sted at trippe, men IKKE for en nybegynder. Der er det klart at foretrække at opholde sig hjemme, i trygge og sikre rammer. Her har du mulighed for at komme på toilet, få frisk vand/mad, en seng/sofa du kan hygge i med dyner og tæpper. Hvis du er ude i skoven og begynder at få bad trip - så er der fandeme lang vej hjem!

Desuden skal du spise betydeligt mere end 1 enkelt svamp. Tag og læs rundt i forumet "Psilocybin Svampe", der er masser af gode tråde med tonsvis af brugbar information - hvis du bare gider tage dig sammen og læse.
Jeg forberedte mig i over et år, bare på at læse triprapporter samt læse tråde som denne - for at finde information om hvad man bestemt IKKE bør gøre.

Læs disse tråde:
viewtopic.php?f=2&t=30816
viewtopic.php?f=2&t=12045
viewtopic.php?f=2&t=30852
viewtopic.php?f=2&t=46178

God fornøjelse :)
Mvh

Junior medlem

Jeg tillader mig lige at komme med et spørgsmål under denne tråd, da jeg også godt vil forsøge mig med sn, for første gang. Jeg har efter lang tid forsøgt og sætte mig ind i hvad der kan ske, og hvad man skal være opmærksom på, når man indtager denne svamp. Mit mål med at spise den, er som sådan ikke bare for at få en anderledes oplevelse, men mere et ønske om, måske at få lov at se tingene i et større/andet perspektiv, og muligvis blive lidt klogere på mig selv. Jeg er spirituelt interesseret, og vil spise den i det øjemed. Kort sagt er min plan at sørge for jeg har hele dagen "fri" til det her, at finde et sted i naturen, hvor jeg er uforstyrret, og så gøre det alene. Den primære grund til, at jeg helst vil gøre det alene, er nok at jeg nok ikke rigtig kender nogen der 100% vil kunne forstå mig, og samtidig er jeg lidt bange for, at det vil ødelægge oplevelsen, hvis der sidder en og snakker til mig, og kigger på mig og ligesom analysere mig, eller hvad man skal sige. Så jeg måske mere er opmærksom på ham, end på mig selv, ved ikke om i kan følge mig. Spørgsmålet er nok bare om det i nogen tilfælde kan betale sig, at gøre det alene, afhængig af, hvad man gerne vil have ud af det?

Junior medlem

Tak for tilbagemeldingen, mr. Gone. Det giver god mening hvad du fortæller, og vil lige genoverveje hvordan og hvorledes jeg vil gøre det. Jeg tænker, at hvis jeg kan finde en "værdig" tripsitter vil jeg nok gøre det, i hvert fald den første gang. Jeg har en god ven der selv har erfaring med det, og vi forstår hinanden. Problemet er bare, at han bor langt væk, og sådan. Men ja, det er nok den bedste måde at starte på. Men nu skal jeg selvfølgelig først lige finde, den lille bandit (åbenbart lettere sagt, end gjort:-))
mange tak for rådene:-)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]