Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 14:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Heeey peepz jeg har fået en recept på zolpidem og har taget som lægen siger 10mg og det er ved at være tre timer siden og jeg har prøvet at sove ?!
.. Kan det have noget at gøre med jeg spiste en del xanax fredag eller er 10mg bare ikke nok
Mine tanker flyver når jeg lukker øjnene og vil bare gerne kunne lukke øjnene og sove . Har sagt til min læge jeg ikke vil have truxal for jeg bliver så indenlukket dagen efter så til og starte med fik jeg phenergan og det fattede jeg slet ikke men de er også bare blevet lagt på hylden . Jeg ryger ekstremt meget hash fortiden og prøver for det meste bare at holde mine tanker laylow men altid når jeg lukker øjnene oplever jeg ting der er sket førhen og jeg kan ikke ændre på fortiden og vil bare sove i må meget gerne kommentere hurtigt :|

Jeg ligger inde med nogle xanax phenegan zolpidem noget hash og diverse men vil ikke gøre noget der kan skade mig for har expermenteret nok . Men mine tanker tager livet af mig og vil bare sove men det gør jo ikke noget at jeg har det godt før jeg falder i søvn

Jeg vejer 70kg og er 1,92 høj :)

Peace og lykke til alle!;)

Junior medlem

Mange tak for det dude men har snart prøvet lidt af hvert men er for træt dagen efter jeg har taget 30 - 50mg phernergan så har fundet ud af jeg skal tage 10mg xanax og en halv time efter så 10mg zolpidem så begynder det at virke lidt :D .. Også efter jeg har delt en nat joint med mig selv kan jeg godt fange en 3 til 5 timers søvn :)

Junior medlem

Tak for det ! :D .. Jeg passer på det bare lige i den her periode . Hvor jeg ikke rigtigt får sovet så er det meget rart at have bare lidt der hjælper men tak fordi du lige informere mig om det, man skal jo have respekt for sådan noget for det mange glemmer er at det virker også når man er faldet i søvn . Så man ville kunne sove ind i en od'
Ret mig vis det er forkert ?! :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]