Du må lige tænke dig om næste gang, lad være med at tage noget før du er sikker på hvad det gør osv. Det lyder som om du var ok blæst da du skrev i går, men vil forsøge at besvare dine spørgsmål alligevel :p
Lotsetotse skrev:
Jeg forstår bare ikke:
1000mg er et gram?
Korrekt
Lotsetotse skrev:
Hvorfor er det så farligt, at tage over 500mg, af piller, som nærmest er dem efter panodiler?
Sådan kan du ikke sætte det op. Det er ikke sådan, at der er en trappetrinsskala over smertestillende, hvor de bare bliver lidt stærkere for hvert trin. Hvert smertestillende middel er forskelligt, selvom de tilhører samme stofgruppe. Det var desuden 400mg du skal holde dig under, og ikke 500mg.
Lotsetotse skrev:
Jeg kan suge massere gram af amf, men piller er åbenbart farligere?
Igen, man kan ikke sammenligne pærer og bananer. Det er forskellige stoffer, og påvirker dig på hver sin måde. Og det er ikke sådan at 'piller' er farligere. Jeg tager massere af piller dagligt i form af kosttilskud. Du skal ikke tænke på om det er piller eller pulver, det er indholdsstoffet der er interessant. Indholdstoffet her er tramadolhydroclorid, og jeg ved ikke om man kan sige at det er farligere end amfetamin. Det kan det være, hvis ikke du har respekt for det, hold derfor styr på dosering og lad være at blande det med andet.
Lotsetotse skrev:
Forstå mig ret - jeg ved godt, at der er forskel, men disse "milde" piller, forstår jeg ikke, skulle have den hårde effekt, blot fordi det er depotpiller..?
Det sidste spørgsmål her forstår jeg virkelig ikke. De har ikke nogen ''hård effekt, blot fordi det er depotpiller''. Depotpiller betyder bare at stoffet udløses over længere tid. Du knuste dem vel inden du tog dem?
Man skal have respekt når man leger med smertestillende, det er lidt anderledes end at tage amfetamin i byen. Det er lettere at overdosere, og der er mange ting de er farlige at blande med.
Og det er egentlig ikke milde piller, jeg ved ikke hvem der har bildt dig det ind. De er milde sammenlignet med stærkere opiater/opioider, ja. Men man kan sagtens komme slemt til skade, hvis ikke man respekterer stoffet og sætter sig ind i det. Hvis du blev lidt for glad for dem og blev hooked, så ville abstinenssymptomerne være nogenlunde de samme som ved heroin og den slags. Jeg vil råde dig til at læse op på stofferne, inden du bare kaster dem i hoved. Men fedt at du spørger herinde, bliv endelig ved med det, hvis der er noget du er i tvivl om

Mvh