Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jun 2025 22:17

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 35 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Junior medlem

Jeg ved godt, at det er meget svært at tage en overdosis og dø af det, men kan man godt få det dårligt? Ikke i form af et bad trip, men mere fysisk?

Junior medlem

Jeg vidste ikke at der var så stærkt. Jeg skal nok sætte mig mere ind i det inden jeg prøver.

Jeg har dog et til spørgsmål. Hvis man skal ryge hash og tage LSD, er det så lige meget hvad rækkefølge man gør det i? Det er nu ikke fordi, at jeg vil prøve det min første gang, jeg er bare nysgerrig.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Kælken skrev:
Af de ting du nævner (store mængder, begrænset viden), så tror jeg ikke at det er LSD du har fået anskaffet dig. Jeg tror du har fået fat i en af 25(x)-NBOMe'erne. Måske 25i-NBOMe, da denne er ret ubredt i Danmark, og tit bliver solgt som LSD. Hvis dine mærker smager af noget, udover papir, så er det ikke LSD. LSD skal ikke smage af noget. Desuden så er 25-NBOMe'erne ikke aktive oralt, så du kan også teste ved at sluge et mærke, og så vente og se om du får nogen effekt. Hvis du ikke gør, så er det fordi at det ikke er LSD.

Jeg har købt LSD på flaske som smagte af mint, som jeg dryppede ud på frimærker så mærkerne smagte af mint. Så den teori om at mærker skal være smagsløs for at det er LSD duer altså ikke.

Men giver dig ret i at hvis mærkerne smager mærkelig syntetisk, bittert eller surt er det højstsandsynligt ikke LSD

Junior medlem

Tror i nikotin gør noget som helst ved ens trip hvis man normalt ikke får nogen form for nikotin? Bliver ens trip bedre eller gør det ingen forskel?

Nikotin har normalt ikke den store effekt, men tænkte alligevel, at jeg ville spørge bare for at se om der egentlig skete noget.
Jeg kunne nemlig godt tænke mig at "booste" mit LSD trip hvis det er muligt, dog uden brug af andre stoffer, men mere ting man nemt kan anskaffe sig uden for det der miljø hvis i forstår.
Det er sikkert usandsynligt, men det gør ikke noget at spørge.

En ting til: Jeg er blevet fortalt rigtig mange gange at set og setting er vigtigt og at det er meget vigtigt hvordan du har det i forvejen inden du tripper, (Det kan nemlig påvirker dit trip rigtig meget hvis du f.eks. er i dårligt humør eller godt humør) men bliver ens trip bedre af at man ved meget eller bliver den bedre af at man ikke ved meget? Jeg tænker lidt, at hvis man ikke ved så meget, så er det åbenlyst mere "ukendt" og derfor måske mere "spændende" eller "potent" hvis man kan sige det?

Junior medlem

Mr. Gone skrev:
Hvorfor hvis det er første gang? det er rimelig hjernedødt at springe ud i kombinationer hvis man ikke har nogen erfaring med tingene..

Hvad kan jeg sige? Jeg lever livet farligt. 8)

Men seriøst, jeg tvivler på, at jeg overhovedet kommer til at kombinere andet med LSD end nikotin denne gang, så det gør ikke så meget.

Gør det dine trips dårligere hvis du indtager store mængder nikotin hvis du tænker på det i forhold til små mængder af nikotin?

Junior medlem

Altså... Nu ryger jeg jo ikke, men jeg tager faktisk okay tit snuff og jeg kan faktisk godt lide snuff. :)

Tror du at et nikotinchok ville ødelægge hele oplevelsen? Jeg er sikker på, at man måske får det dårligt og muligvis kaster lidt op, men tror du det ødelægger trippet?

Junior medlem

Hvis nikotinchok er opkast og kvalme, så kan jeg ikke se hvorfor noget så småt skulle kunne ødelægge et trip.

Det kan dog godt være, at jeg har misforstået noget angående nikotinchok.

Insane psychedelia user!

Eller også har du misforstået noget mht trip - vær forberedt på du bliver temlig følsom og så er det ikke rart med kvalme og opkast.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Du skal godt nok sætte dig ind i set og setting, lsd og bare læse en helveds masse. LSD er ikke legetøj og det er fanme ikke sjovt at have et nikotinchok, kan slet ikke forestille mig hvor ubehageligt psykedeliske stoffer og nikotin chok er samtidig. Læs, læs og læs, inden du begiver dig ud i det der, også er sætningen "jeg lever livet farligt" bare noget der får mig til at tænke, dont take drugs! Alle med den indstilling er de sidste mennesker i verden der skal indtage stoffer. Det plejer at være den holdning, der gør stoffer til en farlig leg.

Junior medlem

Jeg skal nok blive ved med at læse om LSD.

Den der sætning "Jeg lever livet farligt" var egentlig ment som en joke, den burde ikke tages seriøst.

Junior medlem

Fso skrev:
Eller også har du misforstået noget mht trip - vær forberedt på du bliver temlig følsom og så er det ikke rart med kvalme og opkast.

Det kan godt være. Jeg tror jeg skal læse nogle trip rapporter inden jeg begiver mig ud i det.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Opbevarings info:

Køb en zip pose, hvis mærkerne ikke allerede ligger i en. Dernæst køber du et lufttæt glas. Put en smule salt i bunden af glasset, og toiletpapir oven på. Dernæst lægger du posen med LSD'en i. Glasset skal stå mørkt og køligt - et køleskab er ideelt.
LSD kan holde sig i mange år hvis et opbevares således.

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Junior medlem

Hypnos skrev:
Opbevarings info:

Køb en zip pose, hvis mærkerne ikke allerede ligger i en. Dernæst køber du et lufttæt glas. Put en smule salt i bunden af glasset, og toiletpapir oven på. Dernæst lægger du posen med LSD'en i. Glasset skal stå mørkt og køligt - et køleskab er ideelt.
LSD kan holde sig i mange år hvis et opbevares således.

Skal jeg lægge LSD'en på toiletpapiret eller på salten? Og ved du hvorfor der skal salt i?`
Hvad for en betydning har det?

Junior medlem

Ok mange tak.

Nogen ide om hvor meget salt der skal i eller gør det ikke så meget?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Agrabah
Saltet er der for at opsuge evt. overskydende fugt i glasset, så en teskefuld eller to burde være nok.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 35 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]