Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 09:11

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: sn
Junior medlem

Hej allesammen . Jeg er ny her i forumet og har en stor intr i at lære at finde spids nøgenhatte . jeg er fra valby området og vil høre om der er en med forstand på dette der vil have mig med så jeg kan lære det fra en med viden inden fore området? ..på forhånd tak.

Titel: Re: sn
Dedikeret medlem
Brugeravatar

linker du lige til google, som linker til psychedelia igen, Mr. Gone???

Der var flere som fandt sammen sidste år og plukkede svampe. Jeg synes det er en god ide at tage uerfarne med på field trips, hvis man en mark eller to i overskud.
Hvis du har en bil Luckyduke, så er det nok nemmere at lokke folk :D Du skal du et stykke uden for byen eftersom spids nøgenhat vokser på kreaturmarker.

Tag et kig på dette kort og find verificerede sn-marker i dit område: http://svampe.dk/soeg/rapportside.php?DKIndex=19342

Lær hvordan svampen ser ud, før du tager ud og plukker løs: viewtopic.php?f=2&t=46178

Titel: Re: sn
Junior medlem

mange tak for hurtige feedback . jeg har gjort meget umage i at studere og tjekke pics på nettet men må indrømme at det føles lidt bedre at være ude første gang med en erfaren. jeg venter tålmådeligt ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]