Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 17:17

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Junior medlem

Ved ikke lige, hvad du vil frem til, bloodfighter?
Nå, men nu er jeg her igen, jeg er blevet udskrevet i dag pga at jeg synes det var spild af tid, og at jeh ikke synes at der var noget galt med mig.dø
De ville rigtigt flytte mig fra lukket til åben, så de kunne diagnostisere mig, fordi de først skulle afruse mig på den lukkede. Men jeg sagde nej til behandling, da jeg ikke føler der er noget galt med mig som sådan. Dog synes jeg at i rammer ret godt på den med at min hjerne kan have svært ved at skelne mellem virkelighed og fantasi, og nogengange er det som om jeg sover og lever lidt i en drøm, hvis det giver mening. En anden ting er at når jeg kigger mig selv i spejlet, er det lidt som om der er en anden, men det er selvfølgelig mig der står i spejlet, men det føles stadig som om det er lidt af en blanding, og jeg har stået og kigget mig selv i øjnene i spejlet, hvor at det har set ud som om at mine øjne bliver ved med at kigge på mig, men det er vel noget med at man ikke kan kigge 2 steder på en gang. Jeg var under observation for, direkte citeret:
Belastnigsreaktion, uspec.
Psykisk lidelse eller forstyrrelser forårsaget af brug af cannabinioider, afhængihedssyndrom obs.
Psykiske lidelser eller forstyrrelser forårsaget af brug af alkohol, afhængihedssyndrom.
Skizofreni, uspec. Obs. Pro / psykose akut obs.pro
Periodisk depression, p.t. Af moderat grad. obs. pro.

Jeg føler dog ikke at jeg er "syg i hovedet"

Medlem

man behøves altså ikke være bims bare fordi man har nogle psykiske problemer mate

Medlem

Hvorfor blev du indlagt på den lukkede?

Citat:
jeg sagde nej til behandling, da jeg ikke føler der er noget galt med mig som sådan.

Ud fra de ting du skriver og måden du skriver dem på, så er jeg ikke et sekund i tvivl, om at du har psykiske forstyrrelser/evt. problemer som du ikke kan løse alene.

Håber stadig alt det bedste for dig, og kærlig hilsen herfra.

Junior medlem

Hey, ved egentlig ikke hvorfor jeg skriver herinde nu, men det gør jeg altså bare.
Jeg får hjælp, af psykolog og psykiater, og jeg er på quetiapin. Jeg begynder dog nok på andet medicin på torsdag i næste uge.
Altså i dag om en uge. Jeg har ikke røget siden dagen før nytår (med meget meget få undtagelser, hvor jeg kun har taget 10-20 hvæs) og jeg har ingen
intentioner om at starte igen. Sidst jeg sådan røg var en onsdag, jeg havde drukket en 8 øl ca, og så tog jeg 5 hvæs, og insekterne kom meget mildt igen, de har dog været der lidt siden, selvom jeg ikke har røget. Jeg vil ikke ryge mere, og jeg har faktisk heller ikke den store lyst mere.
Nu er mit spørgsmål bare, hvis det overhovedet kan blive besvaret, og hvis der overhovedet er nogen der ved noget om det, vil min tilstand så gøre
at jeg ikke kan tage f.eks mdma eller coke? Jeg har taget mdma en del gange nu, coke har jeg dog ikke kunnet mærke en skid af selvom det har været diamond flake osv, men ville det være ligeså slemt som hvis jeg røg en pind? jeg leder igen ikke efter en moralsk prædiken, eller en "du burde" eller "burde ikke". Jeg leder efter et svar på mit spørgsmål :)

- Slupresnask, det går, ikke i bedste velgående, men jeg prøver at komme fremad

Moderator

Geografisk sted: Messier 45
Stimulanser som coke og MDMA ville næsten være værre vil jeg tro.

Admin
Brugeravatar

Citat:
Nu er mit spørgsmål bare, hvis det overhovedet kan blive besvaret, og hvis der overhovedet er nogen der ved noget om det, vil min tilstand så gøre
at jeg ikke kan tage f.eks mdma eller coke? Jeg har taget mdma en del gange nu, coke har jeg dog ikke kunnet mærke en skid af selvom det har været diamond flake osv, men ville det være ligeså slemt som hvis jeg røg en pind? jeg leder igen ikke efter en moralsk prædiken, eller en "du burde" eller "burde ikke". Jeg leder efter et svar på mit spørgsmål :)

- Slupresnask, det går, ikke i bedste velgående, men jeg prøver at komme fremad

Som Plejadestjerne siger, vil det sandsynligvis være endnu værre. Hvis du virkelig mener, at du vil prøve at komme fremad, synes jeg du skal holde en pause med stofferne. Ja helst rusmidler af enhver art. I din tilstand er det bare at bede om flere problemer, og du risikerer at få det meget værre. Du må jo tage det til dig, eller lade være, men for din egen skyld håber jeg virkelig du holder igen.

Take care :)

-Jimmy Carter

Junior medlem

Jeg kan få det meget underligt af MDMA, men coke har jeg ikke haft dårlige oplevelser med endnu, og jeg har godt nok kunnet mærke det, siden det indslag. Jeg tager den med ro, jeg ryger slet ikke, røgfri på snart 5 måned (med undtagelser af max 5 hvæs per joint, som er sket meget sjældne gange). Jeg drikker stadig, det er der dog intet problem i. Jeg har dog haft deliriøs tilstand på et tidspunkt, men det skal jo bare drikkes væk ;)
Men jeg har det så godt som jeg nu kan have det, har ikke problemer med rusmidler, jeg får lavet musik, der ligger lidt på nettet så det er jo skide godt!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]