Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 09:06

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
Goddag Psy. Skal tage mit første svampetrip her i weekenden, men landet ligger sådan at jeg under ingen omstændigheder må eller skal ryge hash. Er der mulighed for at kunne tage vare på sig selv og sige nej, eller ville jeg falde i? Svampene er golden teacher. Regner med at tage 2.5g i alt over aftenen.

Forsat god dag Psy 8)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neden under min kat
Personligt har jeg aldrig haft problemer med at styre mit indtag af andre rusmidler når jeg har været på psykedelika.
Problemer med at stoppe kommer primært for mit vedkommende når der er alkohol involveret. Men det er selvfølgeligt forskelligt fra person til person. Ved ikke hvor stor erfaring du har med psykedeliske stoffer?

Jeg vil ikke anbefale at blande svampe og røgtobak første gang, det kan let give et uoverskueligt trip, så har du mulighed for at få hashen af vejen så du ikke lige har adgang til den, ligge den hos en ven eller trippe et sted hvor du ved det ikke vil være for let at få fat i? "Ude af øje, ude af sind" virker tit fint for mig.

Hvis du skal trippe med nogen som du ved kommer til at ryge, skal du måske spørge dig selv om de er de rigtige at trippe med i den her situation?

Medlem

Du kan sagtens krontrollere det og på 2.5g så tror jeg sku heller ikke du har lyst til at ryge hash med videnen om at det vil komme til at sætte endnu mere gang i trippet. 2.5g første gang er en stor nok dosis så skal du ikke være bange for at du pludselig vil ryge en masse weed. Du kommer jo til at tænke på tusind ting på samme tid :)

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Lav være med at have hash tilgængeligt.

Jeg ryger som en skorsten når jeg er på svampe, fordi jeg har lyst til at indtage et eller andet, men både mad og drikke er helt udelukket i den første halvdel af trippet. Så er der joints tilbage.

Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Hvis du undgår at have hash liggende kan du selvfølgelig ikke ryge under trippet så det er vel den sikreste løsning. Ellers så kan bare det at skulle rulle et cone mens man er på svampe være en stopklods i sig selv. Jeg har brugt timer på at rulle joints under et trip fordi papiret og filtertippen simpelthen er så vanvittig interessant at røre ved at jeg aldrig kommer videre. Desuden synes jeg ikke svamperusen giver mig lyst til at ryge så det er kun hvis jeg har planlagt det på forhånd. :-)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]