Jeg trippede på spids nøgenhat efter serial killers koncerten i København for ikke så længe siden.
Jeg spiste ikke ret meget i forhold til det jeg plejer, så regnede ikke med noget vildt, men hold nu fast.
Som jeg selv sagde til kammeraterne "hold kæft jeg tripper balls" hehe.
Men nå jeg besluttede mig for at "go with it" da der jo ikke er meget andet at gøre

Alle de mange lys i downtown Kbh var fantastiske. Vi er ikke fra sjælland, så vi havde rigtig store problemer med at finde rundt. Det var rigtig sjovt (og meget mærkeligt) men imod enden af trippet blev det lidt for meget, så jeg måtte lige ind af en sidevej og slappe lidt af. På sidevejen oplevede vi et skænderi mellem en dværg (tror vi det var, vi blev aldrig sikre) og en kvinde.
Igennem hele aftenen kunne jeg ikke forstå hvad 90% af alle mennesker i København sagde, det kom ud som en stor "blur" fra deres mund. Det var som om at jeg kun kunne forstå folk, hvis de havde noget fornuftigt at sige. Meget underligt, men også rigtig interesant.
Især en tur i 7-eleven var rigtig interessant. I det jeg kom ind og døren lukkede bag mig, var det som om jeg fik ro, og kunne igen forstå folk. Jeg kiggede rundt efter noget jeg skulle købe, men havde ingen ide om hvad alle varende var, som om at jeg ikke havde brug for nogen materielle ting. Til sidst så jeg dog et red Bull køleskab, og tænkte "det ved jeg da hvad er". Da vi stod i køen var der to virkelig irrentende fulde kvinder i 30'erne. Kunne mærke at det ikke kun var mig der synes de var irreterende. Og som tidligere kunne jeg ikke forstå et ord af hvad de sagde, de så endda deforme ud, som misfostre. Da en af dem kiggede på mig talte til mig, havde jeg det fuldstændig som hunter i fear and loathing. Jeg kiggede på hende som var hun et underligt monster og tog et skridt videre uden at svare. Da vi nåede til kassen stak jeg min red bull i hånden på min kammerat og sagde "jeg aner ikke hvordan man betaler".
Så alt i alt et spændene trip. Det var fuldstændig som at gå rundt i et maleri og bare opsavere det hele. Fortryder ikke mit trip, men ville jeg gøre det igen? Doubt it.