Hejsa. Nu prøver jeg lige med en kommentar herind til, ellers må jeg prøve videre i de andre indlæg.
Jeg har ca 10 gange inden for den seneste måneds tid, nogle gange to dage i træk andre med et par dages mellemrum haft mig en herre hygger på marzine. Alt mellem 6-10 x 50 mg pr aften.
Jeg er kvinde, vejer 62 kg og er 165 cm høj.
Jeg får på recept setralin og lyrica mod angst og deprission som jeg tager som lægen anviser. (Så er der lidt fakta på plads)
Og nå ja, så ryger jeg gennemsnitligt 1-1.5 g hash om dagen.
Jeg har læst mig igennem mange indlæg omkring marzine herinde, og blev seriøst dybt dybt overrasket over hvor mange folk der har en negativ holdning til dem og hvor mange som har haft ekstremt dårlige oplevelser på dem..
Jeg søgte egentlig på nettet for at købe flere marzine piller, da det er billigere end at købe dem i 10 stk af gangen. Så ville jeg helt tilfældigt lige gå herind for at læse om der var andre der havde noget erfaring med det. (og hold da op)
Jeg startede som sagt for en måneds tid siden. Stod helt tilfældigt ved købmanden (tager ikke andre stoffer end at ryge hash - og har heller ikke gjort det tidligere, så har ikke den store erfaring generelt omkring diverse stoffer) og så at der stod de her køresyge tbl ved alt det andet håndkøbsmedicin, som man kan få ved den lokale købmand nu om dage.. Så tænkte jeg at dem ville jeg da lige prøve at købe og se hvad man kunne få ud af dem, nu der var rød trekant på.. Havde hørt at man kunne blive døsig af den slags medicin, men aldrig prøvet dem... Så jeg kom hjem, tog en 5 stykker og ventede en lille time. (røg samme tid) Så skal jeg da nok lige love for at jeg fik det dejligt afslappende! Fik det virkeligt totalt hyggeligt og rart. Efter den dag, har jeg jo så prøvet det en 9 gange, og dosis er oppe på de 9-10 af 50 mg nu, for at få samme effekt som første gang..
Jeg har da været så skæv jeg lige måtte bruge lidt ekstra kræfter på at rejse mig fra sofaen.. Ellers er det bare.. Ja hyggeligt ? Chilleren?
Det skal DOG SIGES at forrige gang jeg tog 10 på en gang, sad jeg og skældte min mors kat ud fordi den roede rundt i en pose, hvor til min mors kat 5 minutter efter kom ud fa soveværelset (intetanende) SÅ JO der så jeg da helt klart syner. Men det da først nu det sådan virkelig går op for mig efter at have læst alt hvad der står herinde... Kan det være fordi jeg ikke har vidst en ski om pillerne og bare har en meget stærk virkeligheds sans (ja lige udover den ovenstående episode

) Jeg har jo bare regnet det for at det vildeste der kunne ske var at man blev så afslappet man faldt i søvn..
Jeg tør ikke sove alene i over en uge efter jeg har set en gyserfilm, så hvis jeg havde oplevet halvdelen af de ting folk skriver om de har oplevet herinde, ville jeg da være død af skræk nu. Jeg tager altså som sagt næsten 10 hver gang. Har været alene hver gang og jeg har sovet perfekt hver gang?
De negative ting som jeg dog kan genkende, er at man er godt smadret dagen efter, men da ikke mere end at man kan hive sig selv igang?
Kan nogen svare mig på hvad fanden der er galt med mig, siden jeg oplever (pånær episoden med katten) alt omvendt??
// Meget forvirret pige.