Flux. skrev:
De er mega OBS på breve fra Holland !
Jeg fik også et par breve fra England, som ikke var blevet åbnet, så jeg tror ikk de er ligeså strikse med breve derfra.
Andre lande jeg modtog fra var:
Frankrig
Schweiz
Polen
Grækenland
Spanien
Portugal
Tyskland
Alle uden de blev åbnet

psytaihai skrev:
Okay fedt nok

troede det var helt dødt!
nostalagi mand!
Der er ret mange der spiller det endnu, så bare kom igang!

Gik selv igang for lidt over et halvt år siden da jeg fandt ud af en del af mine venner stadig spiller det :p
rubberlizard skrev:
Har også på fornemmelsen man kan blive blacklistet så de åbner alt hvad de kan finde til en. Bestilte nogen kraftige magneter hjem engang som blev åbnet, og siden da er der masser af ting af mine som er blevet åbnet. Men så kan de få lov til at tænke "Gisp en nørd!", når de endnu en gang har åbnet for mine plastikkampvogne.
Yes jeg tænkte også om man kunne være røget på en liste så de åbner alle ens breve, men synes det er underligt de kun er de Hollandske breve der blev åbnet så. Så tror bare de har mega fokus på Holland. Det må godtnok tage mange ressourcer, og så stor en procentdel af breve fra Holland til Danmark kan vel ikke være knark ?
Mr. Gone skrev:
Har bestilt fra Holland over 5 gange uden at de er blevet interceptet, har nok bare været heldig men det er da lidt mystisk...
Også indenfor de sidste par måneder?
Rubeus skrev:
Topicstarter har du lyst til at fortælle os lidt om hvordan "brevene" så ud, for det har meget at sige om tolderne springer på dem eller ej. Stealth betyder alt.
Men ja, Holland er altid et ekstra gamble

De var bare ganske almindelige hvide konvolutter med et par kort i hver, 1 af dem var uden afsender hvilket selvfølgelig godt kan være lidt mistænkeligt, de 3 andre var med afsender