Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jun 2025 20:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hejsa jeg røg forleden noget der slog mig meget langt ud, og nu er jeg interesseret i at finde ud af hvad det kunne have været

Mig og mine 2 venner, var på vej hjem fra en bytur, da vi rundede staden ved en halv 7 tiden om morgenen. Alt var desværre lukket, så vi var ved at give op, da min ven pludselig hørte nogen inde i en baggård stå og snakke. vi gik ind og spurgte dem og de havde noget ryger, men de sagde de ikke havde, trods de stod og røg en halv joint. de tog en masse pis på os, og det var svært at finde ud af hvad der var sandt og falsk af det de sagde. blandt andet nævnte de de solgte heroin og ikke havde ryger osv....

de var dog også på vej hjem, og den ene af dem tilbød os resten af jointen.
Vi takkede og gik hurtigt i gang med at ryge på den. efter 2 sug, kunne jeg straks mærke at det var stærke sager! det smagte heller ikke helt normalt lagde jeg mærke til. Mine venner følte også det samme og det var vildt så hårdt den slog.
efter vi havde røget den hele, begyndte tingene at stikke af, vi løb rundt og lejede flyve maskiner i et stykke tid, og så tog vi hjem af.

effekten blev dog vildere og vildere med tiden, hvilket jeg heller ikke er vant til med ryger, med mindre det er hashkage...
efter en times tid, hvor vi hver især også havde gået meget i vores egen verden, begyndte mig og min ene ven at få det utilpas. hjertet slog meget hurtigt, og vi begyndte begge at fryse meget, trods vi var indenfor. det var som koldsved og vi var begge meget utilpas.
har ikke været så skidt tilpas før. Det siger jeg fordi vi alle har forholdsvis stor erfaring med rygning og har også prøvet andet så som Mdma, Svampe og Coke.

tankerne fløj rundt omkring i mit hovede, og jeg havde svært ved at fokusere på noget. jeg fik til sidst lagt mig i en position hvor jeg kunne slappe nogenlunde af og så falde søvn. dette er ca 3 timer efter vi har røget det.
jeg drømte dernæst den vildeste drøm, men de vildeste tanker, og da jeg vågnede dagen efter var jeg stadig lettere påvirket af det, dog uden at være utilpas længere....

alt dette fra kun en halv joint, som vi var 3 erfarne rygere om at dele.....hvad kan det havde været?

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Changa måske, en stærk blanding...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor?
cellardoor skrev:
[b]
effekten blev dog vildere og vildere med tiden, hvilket jeg heller ikke er vant til med ryger, med mindre det er hashkage...
efter en times tid, hvor vi hver især også havde gået meget i vores egen verden, begyndte mig og min ene ven at få det utilpas. hjertet slog meget hurtigt, og vi begyndte begge at fryse meget, trods vi var indenfor. det var som koldsved og vi var begge meget utilpas.

er overbevist om det har været syntetisk cannabis af en art.. Har røget en sjat af det, og du beskriver rusen perfekt i det jeg har citeret.
Har også oplevet en ellers gangske normal dude ligge på en madras og råbe en masse lort om krebinetter på syntetisk cannabis, man kan blive rigtig fuckt på det. Var heller ikke så sjovt for ham ved jeg.

EDIT: Man kan selvfølgelig aldrig finde ud af hvad der var i. Jeg ville undgå at ryge på folks joint hvis de virker underlige i hovedet.. Har flere gange oplevet at der bare blev passed joints rundt til fester, med crazy ting i uden advarsel. men hvad kan man forvente

Administrerende Direktør
Brugeravatar

Havde det været for ti år siden, havde jeg sagt PCP, men syntetisk cannabis lyder plausibelt. Hav jeres fremtidige ve og vel i tankerne næste gang i bliver tilbudt noget i en baggård kl. halv syv om morgenen :)

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
måske det slog så hårdt fordi i var stive og klokken var halv 7 om morgenen, egentlig... Det bliver jeg da i hvert fald selv slået ud af, hvis der bare er gået en lille rum tid siden jeg sidst røg...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køleskabet
^

This

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neden under min kat
Vil slutte mig til koret om syntetiske cannabinoler. Minder om mine egne oplevelser med det skidt. Men at klokken har været sent har nok også noget med det at gøre.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Er det virkelig så udbredt, det skidt? Jeg kender ingen personligt, der har røget det.

Insane psychedelia user!

RC markedet flyder med syntetiske cannabinoider. Så ja, det er også ved at været ret udbredt her i DK.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det var da trist, når man nu alligevel næsten ikke kan gå udenfor døren, uden at få kastet ægte cannabis i fjæset.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

jeg har en ven som fortrækker det frem for weed.. fatter det ikke.. tror han har minimum 10 forskellige som han ryger..

Insane psychedelia user!

Det virker fuldstændigt hul i hovedet, når cannabis er så let tilgængeligt, og straffen for besiddelse til eget forbrug, i DK er en bøde, at vælge at indtage syntetiske cannabinoider som man ikke har den fjerneste ide om hvad gør ved organismen. Nogle cannabinoider har vist sig at være dødelige. -Jeg fatter det ikke.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

nemlig.. Har prøvet at snakke med ham, han er typen som er 110% sikker på at det ikke skader ham.. Umulig at diskutere med

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Fanme glad for jeg ikke har nogen venner der ryger det skidt. Jeg vil sgu også i fremtiden være mere varsom med at ryge på passarounds fra fremmede. Endnu en grund til at legalisere!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Abradolf Lincler skrev:
Changa måske, en stærk blanding...

Ja muligvis dancefloor changa eller hvad nu man kalder det.

Men ville de så ikke have bemærket den højst besynderlig og bemærkelsesværdige lugt changa har ?
Det er ikke sådan en lugt der går ubemærket hen.

Medlem
Brugeravatar

Pas på med syncans. Det er fucking hjernegift. Bare prøv med lidt google-fu; skrækhistorierne er der MANGE af. Kan i huske alt det lort man har hørt om hash? Permanent psykose osv? Det er faktisk sandt når vi taler syncans... De har ført til permanent sindssyge, hjertestop, alt mulig fucked up lort.

Hold jer fra det. Seriøst.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]