Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jun 2025 21:58

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej Psychedelia, er 17 år gammel og har røget rigtig meget hash i mit unge liv, men her på det sidste har jeg ikke røget så meget, måske en enkelt gang i ugen, og i går ringede SSP konsulentet og sagde at der gik rygter om at jeg solgte og røg hash, og at han kom på Onsdag for at tage en pistest (Lørdag idag)
Sælger dog ikke hash, og sidst jeg er røg er præcis 10 dage siden. har drukket masser af vand og cirtron saft hele dagen lang. Er der evt andet jeg kan gøre? vil nemlig ikke bustes da det er 3 gang jeg bliver busted og så bliver jeg smidt ud hjemme fra.
På forhånd tak.

Medlem
Brugeravatar

Tvivler på de kan se det efter så lang tid.
Men hvis det er dit rigtige navn du har som brugernavn, så start lige med at ændre det til noget der ikke kan relateres til dig :-)

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Har han hjemmel til det?
Lyder for mig underligt, at du skulle have pligt til noget som helst i den retning, medmindre du har en dom af en art, hvor der skal holdes øje med dig.

Siden du har taget den et par gange, kan det være du ved om det er en urin-stix han laver på stedet, eller laboratorieprøve, hvor han indsender din urin til et lab?

De fleste urin-tests i laboratorie (for cannabis) er inconclusive og usikre efter ca 4 dage, lidt længere med faste rygere. Så vent med at ryge til han har været forbi, hvis du tager testen.

Junior medlem

Efter 10 dage ikke?
Har selv gået med til at tage den, hvis ikke jeg ville tage den var det jo bare ligesom at indrømme at man havde røget.
Og har ikke prøvet en Urin-test før, blot blevet opdaget.
Men kan jeg evt drikke for meget citron saft og drikke for meget vand så testen bliver ugyldigt?

Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Inside the animal
Det synes jeg bestemt ikke er det saamme. Men nu hvor du har sagt ja, så er der alle mulige cowboytricks til at forsøge at sløre at du har røget. Nogle mere eller mindre tossede, det er vist temmelig subjektivt hvad der virker. Mit råd er, at lade være med at give morgenurin, holde dig fra røgen og krydse fingrene. Og i fremtiden nægte alt der involverer politi, medmindre der foreligger en dom eller anholdelse.
Du kan vel også stadig nå at nægte. Det rager ikke dem hvad du har i urinen. Spild noget af deres tid, når de prøver at skræmme dig til noget de ikke har ret til

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
^
Ja, fuck dem.
At du nægter er ikke det samme som at indrømme at du har røget. Det er at holde på din ret til ikke at blive kigget i sømmene uden at der ligger en dom bagved.

Og så på grund af et rygte han har hørt?! Fuck dem.

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?

Junior medlem

Ja kan godt følge jer og har også selv tængt det og været en lille smule inde på det overfor min mor, men godt nok er der ikke en dom, menm der er 2 tidligere tilfælde af at jeg er blevet opdaget i at ryge....Men fucking lorte SSP konsulent..

Junior medlem

Men drikker en helvedes masse vand så jeg pisser og pisser og pisser så det forhåbenligt kommer ud, og så bare krydse fingre! :D

Dedikeret medlem

Lige inden du går helt i selvsving med det vand, så ikke mere end 5-6 liter om dagen (afhængig af din størrelse), hvis ikke du øger dit stofskifte til at følge med (fx. træner en masse, så du også spiser mere - og sveder en god del af væsken ud).

Det er ret vigtigt, at du ikke bare fylder dig med vand alt hvad du kan, i 3 - 4 dage.

Junior medlem

Okay hvorfor må jeg ikke bare drikke så meget vand i 3-4 dage, og kan testen blive ugyldig hvis jeg har drukket for meget vand og/eller citron?

Medlem
Brugeravatar

Din krop har ikke godt af så meget vand.
Det er rigtigt at vand hjælper med at hive de dårlige stoffer ud, og renser kroppen..
Men det hiver også de gode mineraler ud.

Dedikeret medlem

Hele idéen med citron er egentligt bare, at det syrner din pH og forstyrre testen. Skulle de teste pH, ved de at noget kan være galt.
Hvorvidt et indtag af citron generelt får cannabis ud af kroppen, ved jeg ikke. Men det lyder ret urealistisk. Det er nok mest et højt væskeindtag der gør det. Muligvis koblet med motion, da cannabinoider hovedsageligt lagres i fedtvæv.

Hvis du drikker virkeligt meget vand, kan du dø. Og hvor urealistisk det end lyder, er det alligevel noget der sker. Når du indtager for meget væske, fortyndes dit blod (blodplasma). Når det bliver tilstrækkeligt fortyndet, går de røde blodlegemer i stykker.

Så alt med måde. Der er ingen grund til at risikere sit helbred for en pisprøve. Det er helt sikkert ikke, hvorvidt du drikker 5 eller 7 L der gør forskellen.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: the Land of Ooo
Følg dette skema: http://www.erowid.org/plants/cannabis/c ... ting.shtml om du ligger på single use eller weekly use må du selv bedømme, men begge er under 10 dage.
Meeeen for at være helt sikker kunne du eventuelt drikke ekstra vand på dagen, så den mængde stoffer, du har i din urin bliver fortyndet.

Held og lykke med testen, men overvej om hashen er alt de bekymringer værd. Der er en masse andre stoffer du kan tage, som hurtigere bliver udskilt. (sidste er ment som en joke)

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Et godt "Cowboytrick" til at snyde en urin test er at tage en aktiv kulpille. de fås på apoteket til 60 kroner per pakke og er ment til hvis man har diarrer eller lignende har hørt meget godt om dem og min ven har selv snødet en test ved at tage sådan en pille

Medlem
Brugeravatar

Du bør heller ikke ryge. I din alder bør dit fokus ligge på uddannelse/din fremtid.
Cannabis er meget kontraproduktivt i forhold til dette.
Så kan du ryge når du bliver gammel.

"A Harvard Medical School study in 2003 found lasting memory impairment in people who had started smoking marijuana before age 17, when the brain is still forming."
http://www.livescience.com/630-smoke-ma ... emory.html

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]