Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jun 2025 20:34

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Jeg har aldrig taget MDMA før, men har fået skaffet et halvt gram. Mit spørgsmål er så, hvordan pokker jeg får det målt op?
Hvad gør i? Der må da være nogen som ikke har en vægt ligesom mig? Er det sikkert på øjemål eller har i en anden idé? Jeg kender ingen med vægt som jeg kan låne...

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Knus det og del det op i fem lige store bunker. Så har du cirka lige meget i hver.

Svar med citat  
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Agrabah
Den teknik doktoren foreslår hedder at eyeballe, det er i virkeligheden ikke spor tilrådeligt at tage stoffer på øjemål, men lige i det her tilfælde burde der ikke ske det store ved det, i og med at hvis du laver 5 bunker der ser lige store ud (ca. 100mg), så burde de ikke veje alverdens til forskel. Dette er selvfølgelig forudsat at du er sikker på at der er et halvt gram, hvis din dealer har været flink og givet dig 0,7 så er en femtedel altså 40mg mere end planlagt per dose. Ikke specielt farligt, men man kan da nok godt blive overrasket over intensiteten.

Dog vil jeg foreslå dig at købe en vægt, gerne med 3 decimaler, det kan bare være en billig fra kina/ebay, sådan en har jeg selv og den har tjent mig trofast nok de sidste 3 år snart.

Svar med citat  
Site Webmaster
Brugeravatar

1 tråd er nok. Hold dig til den første du oprettede.

Låst

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]