Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 07:26

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Er det normalt at ens skridt på en måde bliver lammet, når man er under påvirkning af psilocybin?
Især klunkerne føles helt døde og langt mindre følsomme.
De er heldigvis blevet normale igen efter hver gang, men synes ikke jeg har læst om den bivirkning.

Moderator

Geografisk sted: Messier 45
Der er flere her på forummet, der har erfaret, at dele af kroppen bliver "lam" under et trip.. Fra tunge/ansigt til hænder og arme.. Men det lyder underligt, hvis det sker konsekvent, og det er klokkeværket hver gang? Det er ikke en bivirkning, der er meget udbredt og der er ikke meget information at finde omkring det.

Det synes at forekomme i forbindelse med ubehagelige tanker/følelser, af hvad jeg har forstået ud fra min og andres erfaringer.. Hvordan optræder lammelsen og hvornår/i hvilken forbindelse indtræffer den?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Somewhere around Barstow
Jeg tror faktisk jeg har prøvet det samme hvor jeg stod og pissede og så var det en af de toiletter hvor der hænger sådan en ting på indersiden så når man trækker kommer der toiletrens ud hvor jeg fik ramt den jeg blev fuldstændig målløs over det sammenspil af gul og blå der dansede med hinanden i kummen det kildede i hele kroppen og resten af aftenen kunne jeg ikke mærke hverken klunker eller pik... Det lyder pænt stegt men jeg var også rimelig påvirket :P

Fuck narko og hash
Når man har kondi på glas

Dedikeret medlem

Geografisk sted: sted
Jeg har oplevet på 2-cb, at min pik ikke føltes som min egen. Da jeg skulle pisse, havde jeg en følelse af at min urin burde været kommet ud et andet sted fra end mit urinrør. Meget mærkelig fornemmelse, men kan godt sammenlignes lidt med t at være lam i skridtet, for der var ikke var ikke meget samarbejdsvillighed mellem mig og den slatne pik i selve akten.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nu vi er ved emnet. Når jeg tager 2C-C, får jeg ufrivillig sædafgang under comeup, og det gør ondt.
Er det fordi jeg ikke tager nok?

Medlem
Brugeravatar

Jeg kan egentlig bedre lide Reliefs kommentar, end de efterfølgende posts uden indhold.
Vil da gerne høre mere om, hvad Relief oplevede, som fik ham på rette spor. :)

Plejadestjerne skrev:
Der er flere her på forummet, der har erfaret, at dele af kroppen bliver "lam" under et trip.. Fra tunge/ansigt til hænder og arme.. Men det lyder underligt, hvis det sker konsekvent, og det er klokkeværket hver gang? Det er ikke en bivirkning, der er meget udbredt og der er ikke meget information at finde omkring det.

Det synes at forekomme i forbindelse med ubehagelige tanker/følelser, af hvad jeg har forstået ud fra min og andres erfaringer.. Hvordan optræder lammelsen og hvornår/i hvilken forbindelse indtræffer den?

Det var 2g SN denne gang, og det sker først sent i trippet.
Har aldrig oplevet noget negativt under trip, så det har ikke været i forbindelse med den slags.
Det er som om klokkeværket har slukket og lukket, og mentalt har jeg heller ingen lyst til noget i den retning.

Medlem
Brugeravatar

Jeg synes altid det område er lidt dødt når jeg tripper.
Men det er heller ikke fordi jeg har de store seksuelle lyster under trip :-D

Medlem
Brugeravatar

Soft parade skrev:
Jeg synes altid det område er lidt dødt når jeg tripper.
Men det er heller ikke fordi jeg har de store seksuelle lyster under trip :-D

Har jeg nemlig heller ikke overhovedet.
Derfor undrer det mig også, at Steen Larris kalder SN for "et af de stærkeste elskovsmidler man kan forestille sig".
Jeg kunne forstå, hvis det var cannabis han snakkede om, men at svampe skulle være det, giver ingen mening for mit vedkommende.
phpBB [video]

Dedikeret medlem

Dette har jeg også til tider oplevet. Altså vedvarende ting lidt á la hvad du beskriver. Dog ikke lige specifikt samme område, men også lidt banale fysiske gener der gik igen i flere trip. Min egen oplevelse var, at der alene var tale om psykologiske ting, og med den konklusion - og lidt mentalt arbejde - har jeg ikke mærket noget "unormalt" i flere år.

Jeg vil sige, at samleje på svampe er en fantastisk og ubeskrivelig oplevelse. De der under et trip har været intime med nogen de kender godt, vil uden tvivl kende følelsen af at man nærmest smelter sammen til én. Som om grænsen mellem selv og partner bliver flydende og flygtig.
Det er som om at den frigørelse af neurotransmittere der er forbundet med samleje potentiere denne effekt helt vildt, hvilket leder til en utrolig intens oplevelse. Følelsen af at alt bevæger sig og roterer, at "se" partneren med sine hænder i en detalje man aldrig kunne forestille sig, mens man selv halvt er sin partner og den fysiske stimulans leder til følelser jeg slet ikke ved, hvordan jeg skulle sætte ord på. Følelser jeg egentligt heller ikke har lyst til at sætte ord på. Helheden er noget af det mest utrolige jeg har oplevet.

Enkelte advarsler må dog være, at partneren skal være en man vitterlig holder af, ellers vil det formodentligt føles meget hult. I min erfaring skal man tage nok, til at man ikke bliver fanget i tanker om, hvor underligt hele akten egentligt er (hvilket for mig ligger ved ~2,5 g. Men det varierer nok meget, jeg har en lav tærskel for psilocin). Og så skal man undgå at bruge øjnene for meget, det dræber stemningen når partnerens ansigt er helt forskruet og loftet er flydende..

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Nu har jeg ryddet op i denne tråd og slettet alle tåbelige og uforsvarlige råd om psilocybin-indtag! Hold jer fremover venligst til sagen, og lad være med at citerer et eller andet uforsvarligt indlæg igen og igen. Det giver det bare mere opmærksomhed.

Til trådstarter: Min egen erfaring er at det kan være dejligt at dyrke sex under svampe påvirkning, men det er ikke altid at man kan holde opmærksomheden på sex, når der sker alt muligt andet i ens bevidsthed. Hvis du føler dig lam i et organ (uanset om det er pikken, hovedet, eller et sted i maven), kan det være en god ide at lægge hænderne på det, og prøve at mærke energien flyde fra hænderne over i organet. Lad din opmærksomhed gå på opdagelse inde i din krop, og væk energien til live de steder hvor det virker "dødt". På den måde kan du få følelsen tilbage. Det samme kan man gøre med sin partner ved at stryge hænderne rundt på hendes/hans krop og mærke den "elektricitiet" der er i kroppen. Går du ind i det med din opmærksomhed, kan du forstærke det, så ilden bliver tændt!
Præs dig ikke til sex, men se om det kommer naturligt. Ofte kan det også være rigeligt ekstatisk at vække energier i kroppen på hinanden, uden at man også skal have samleje på peaket af sit trip! I slutningen af et trip, syntes jeg dog at det kan være dejligt at elske igennem, hvis man er alene med sin kæreste.

Hilsen Fanny

Medlem

Haha, ja det er irriterende med mænd, der ikke kan præstere på stoffer.
Det skulle helt klart afskaffes. :-P Spøg til side.

Men som Fanny siger er sex ikke bare penetration, men også meget andet. Det har jeg efterhånden erfaret. Petting kan også være meget godt og nydelsesfuldt for begge parter.
Jeg fik engang et gigantisk grineflip over pikken på min ekskæreste under et LSD-trip. Behøver jeg at bemærke, at vi ikke fuldførte akten.

Men at presse sig selv hjælper ingenting. Så er det bedst blot at tage det stille og roligt for at vente og se, om den er der senere.
Tit kan tanker have en selvforstærkende effekt, således at erektionen svigter endnu mere, jo mere man tænker over dette pres.

Slap af og nyd din oplevelse frem for at tænke for meget over det. :-)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor?
Yeah! jeg synes også sex er luksus på svampe, også ganske komisk til tider xD ang. det med lam pik, tja xD illusion.. Den burde gerne fungere optimalt hvis du har lysten

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Shambhala skrev:
Nu vi er ved emnet. Når jeg tager 2C-C, får jeg ufrivillig sædafgang under comeup, og det gør ondt.

En af mine venner fik engang ufrivillig sædafgang på MDMA da han skulle pisse :lol:

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Agrabah
MDMA er jo også bare en lang orgasme :D

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Gellerup
Shambhala skrev:

Lol Shambhala, What the hell are you thinking? Hvorfor skulle grunden være at du ikke tog nok? Hvis jeg oplevede det, ville jeg da være nervøs for at tage højere doser af frygt for at komme endnu mere og muligvis mere smertefuldt.
Men damn, det har jeg alligevel ikke hørt om før. :cheers:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]