Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 09:53

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hejsa folkens!

Jeg skriver lige herinde, fordi jeg ville høre om i har nogle tips til at eliminere / forhindre at skunklugten spreder sig fra ens værelse? Jeg bor i et lejligheds kompleks, og har endnu ikke fået nogle klager fra naboerne, men min roomie er generet af det til tider, og siger at der lugter i hele lejligheden. Jeg vil utroligt gerne blive ved med at ryge indenfor, men jeg anerkender også at skunk kan have en meget dominant lugt, så derfor kan jeg godt forstå min kammerat. Mit spørgsmål er så; er der en måde, hvorpå jeg kan blive ved med at ryge indenfor, uden at der kommer til at lugte andre steder end på mit værelse? (at have vinduerne åbne hjælper en smule, men ikke nok)

Har lavet en "tegning" af vores lejlighed, så i har et bedre overblik af hvordan den ser ud

Billede

Ha' en rigtig god dag, og god ryger :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Syd for Skagen
Ved ikke hvorvidt det vil virke, men til dyrkning af skunk fjerner man jo lugten med et kulfilter. Kunne være du skulle lave en form for emhætte med filter, du kunne ryge under?

DDSIT: LÆS OP PÅ DIT STOF kong.svamp, inden du udtaler dig om noget du tilsyneladende ikke aner en skid om...
kong.svamp: øhm har du HTX på 2 år med fyskik OG kemi på A?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Agrabah
Nu plejer man sagtens at kunne ryge under emhætten uden et filter, uden at det lugter :) Eller noget med at placere dig selv mellem et vindue og en blæser af en art, altså så det meste bliver blæst ud af vinduet. Ellers husk at ligge et håndklæde ved dørsprækken, der slipper også en del røg ud der.

Junior medlem

Tak for idéerne. Har også selv overvejet det med håndklæder ved dørsprækken, specielt fordi der sidder et internetkabel imellem døren, så den er løftet lidt ekstra...

Tror det med emhætten bliver for kompliceret for mig, har ikke store erfaringer med at lave filtreringsapparater...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: øen
et lille kulfilter og blæser kunne gøre tricket, vil tro det kan fås for 100-150 kr og det er ikke så indviklet du skal bare blæse/suge røgen igennem filteret

Moderator
Brugeravatar

Har set flere som har lavet et lille kulfilter, de så sætter for munden når de puster ud, for at rense luften/begrænse lugten. Der vil selvsagt stadig komme lidt lugt fra selve forbrændingen, når man tænder op i piben/jointen eller hvad man gør sig i, men det er en ret simpel metode. Fyld et rør med aktiv kul, rørret skal forinden lukkes til i den ene ende med et par lag stof og bindes/tapes til rørret. Når rørret er fyldt med aktiv kul med gøres det samme med den anden ende og så er den klar til brug. Det virker klart bedst til bong og lign. hvor man ryger op og kan puste næsten alt røgen igennem filteret.
Et andet bud kunne være at gøre brug af en vaporizer, det lugter meget mindre end rygning.

Medlem
Brugeravatar

Sidde ved et åbent vindue og puste ud der?

og de svære slipper fri.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Hvordan kunne jeg glemme det?? Du tager paprøret fra en køkkenrulle, fylder det med køkkenrullepapir som du har sprøjtet deo eller parfume på, putter det i rører, lukker for enden med papir og elastik og puster ud igennem det når du ryger. Brugte det tusind gange da jeg var yngre, virkede hver gang! Som med Bismanns virker den selvfølgelig kun med piber, bonger og den slags. Så fuck joints :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: øen
det er her en blæser bliver handy, sæt blæseren på kulfilteret og så er det bare at holde røgen tæt på blæseren så bliver det suget igennem

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Der er sådan et gammelt husråd om at stille en skål med eddike for at fjerne tobakslugt. Måske virker det også med joints.

Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Det gør det^^ Et lille trick er at lade være med at bruge en kop, brug en tallerken i stedet, nu størrere overflade nu flere duftpartikler kan eddiken optage.

Junior medlem

Du kan få nogle stearinlys (og andre produkter) der fjerne cannabis lugten (:
http://www.kushley.com/

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]