Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jun 2025 20:48

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Truxal
Junior medlem

Hej... Sider med nogle Truxal 25mg piller og der sker ikk rigtigt noget selvom jeg spiser 4-5 af dem men har også taget dem i en lang periode så jeg tænker på at knuse og sniffe dem vil jeg få en rus ud af det?

Titel: Re: Truxal
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg havde en ven der desværre døde af kræft-han spiste en truxal hver aften for at sove-han sov fint-bivirkningen var desværre at hans motorik gik på slow, alt gik enormt langsomt og det var umuligt at gå en tur i skoven med ham da det tog en time at gå en kilometer- go fornøjelse- synes du skal plugge dem..

Junior medlem

Så det er ikk muligt at sniffe dem?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Aner det ikke- det jeg skrev var ment ironisk.
De har ikke nævneværdig rekreativ værdi-til gengæld blir du lidt zombieagtig.
Min gode ven begyndte efter nogle måneder at bevæge sig langsommere, han blev ulidelig hvis man skulle
nogle steder hen, hele hans motorik blev nedsat- så synes absolut du skal droppe pillerne.

Insane psychedelia user!

De smager mega af lort, jeg ville ikke gøre det.
Plus de har i min verden minus værdi som rusmiddel - man bliver zombie og falder i søvn efter at have tømt køleskabet.
Brug dem til det de skal bruges til eller lad vær.

@psyko pas på med ironi på skrift det kan så let misforståes.

Mvh

Dedikeret medlem
Brugeravatar

@fso- ved det godt men var lidt stegt på alkohol igår, beklager men håber min rettelse var ok.
Bonghoved1- har du fået dem af din læge?

Junior medlem

Ja har fået dem af min læge begrund af abstinenser men vil bare gerne vide om der er nogen farer ved at sniffe dem er lidt ligeglad om jeg bliver zombie eller falder i søvn hvis jeg bare får lidt virkning ud af det så er det sgu fint med mig

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvorfor insisterer du på at ville sniffe dem?
Der er absolut ingen rus at hente fra dem. Tog dem selv engang mod abstinenser fra hash, og endte med at sidde en hel dag med savl ud af munden og glo ind i en væg, uden at tænke en eneste tanke. Så kunne jeg nu bedre lide abstinenserne.

Junior medlem

Fordi jeg godt ka lide at sniffe og fordi det var mit spørgsmål jeg vil bare vide om der var nogen farer i det

Insane psychedelia user!

Jeg tror ikke det er farligt på anden måde end at du aktivere trangen til at sniffe noget andet du bedre kan lide i endnu højre grad end hvis du bare spiste dem.
Plus de nok er ret så usunde for slimhinderne og måske endda også farlige der?? Da jeg var i behandling tyggede jeg dem for at være smart og for at få virkningen hurtigere - de smagte af lort og en gang satte der sig noget fast i halsen, hvor det nærmest brænde sig fast, og jeg fik ondt i halsen efterfølgende.

Men hvis trangen til at prøve det er stærk så knus en og snif en lille del af den og mærk hvad der sker.

Junior medlem

Nu har jeg prøvet at sniffe 1 og fuck det river i næsen.....og fik ikk noget som helst ud af det tror jeg holder mig til de rigtige stoffer der ska i snotten men tak for svarene

Insane psychedelia user!

Super du lige gir en tilbagemelding :)

Medlem
Brugeravatar

Truxal (chlorprothixen) er tabletter der skal skyldes ned med et glas vand. Det er et anti-psykotisk lægemiddel, men recepter bliver også udskrevet imod tankemylder og søvnløshed. I nogle tilfælde imod abstinenser af misbrug. Noget information om hvilket misbrug din læge har udskrevet præparatet imod ville være hjælpsomt samt hvilken daglig dosis lægen anbefalede.
Din beskrivelse indikere en søgen på en rekreativ rus. Hvad er det du præcist vil opnå? Vh

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
..... bonghovede

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Entheo skrev:
..... bonghovede

lige mine tanker :D

og ved godt det er sent da du har sniffet dem nu, men har selv være i samme situation, og vil sige der er minus værdi i at sniffe dem, det gør ondt og virkningen er ikke så nice, men der imod får man hurtigt en træng til at sniffe flere de kommende dage.
ved at flere af mine venner har fået både seroquel og truxal mod abstinenser og personligt vil jeg sige at der er mere at hente med seroquel, selvom man går mere kold på det. har læst rapporter på erowid, om folk der skulle have haft nogle meget vilde oplevelser med seroquel, det kræver bare at man kan holde sig vågen, hvilket er meget meget svært.
ved dog ikke meget om farene ved brug af nogle af disse stoffer som rusmidler, men prøv at læse dig lidt frem.

Junior medlem

Har taget en del seroquel før i tiden hvor jeg spiste 500-700 mg med 2 øl og holdte mig vågen det er ikk så vildt igen du blir bare meget sløv låst fast til sofaen og man får en meget stenet rus så man ikk rigtig gider noget andet end at sove man kan lige så godt bare ryge et ordenligt bonghoved efter min mening

Junior medlem

Det er simpelthen for useriøst det her. Truxal er anti-psykotisk medicin, at insufflere dem giver ingen mening. Hvis du virkelig savner noget krads i næsen og ikke har nogle konventionelle rusmidler, kunne du evt knuse et par antihistaminer og blande det op med et rør spejdersnus, det skal du nok kunne mærke....

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]