Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 11:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor?
Hey.. Fik noget changa for et kort stykke tid siden , men har ikke sådan lige haft lyst til at prøve det alligevel. Derfor har jeg bare givet lidt ud til venner..

Det underlige er bare at det kun er 1 af dem der fik det trippet (han siger at verden blev klar og svampet i meget kort tid).. 2 mærkede INTET, 3 blev helt afslappet/kuldegysninger i et par min..

Det skulle være noget RIGTIG godt noget. Ham jeg får det fra, går heldigvis enormt meget op i ordenlige produkter, og han understregede at det var MERE potent end det der plejer at være (det "normale" han har, skulle være helt fint ifølge mange). Det lugtiger/ligner changa, så jeg fatter det simpelthen ikke..

Ham der intet mærkde, havde røget noget opium i løbet af dagen, men han var ved at blive ædru da han røg changaen (tror jeg)..

1 og 2 røg det på tjubang, mens 3 røg det i en rød rizzla.. (med hash alle 3) og de røg vist ca 0.15 - 0.25g changa hver sådan ok hurtigt... Det burde (efter hvad jeg hører om batchet) være nok, men har desværre ikke fået nogen konkret dose anbefaling af nogen.

Hva faaaaaaaaen? forkerte doser? uheldig changa? Gør vi noget forkert? Eller er changa måske lidt som med weed, hvor nogen lige skal lære rusen at kende før de kan mærke det?

Vi vil gerne undgå bong, spand osv..
Ingen af dem får medicin, udover joints

Forresten: skal til disko dasko i weekenden, og har hørt at det er lækkert at ryge changa når lsd'en kører mod slutningen, hvordan har i det med det?

Moderator

Geografisk sted: Messier 45
Mit bud er at DMT'en er blevet brændt. DMT skal vel stadig vaporiseres, selvom det er blevet inddampet i nogle urter. Tjek evt. https://www.dmt-nexus.me/forum/default. ... ts&t=28382

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tryptamine lane
Det er muligvis en kombination. Men det skal helt klart vaporizes eller ryges på bong for at få max effekt. Man kan snildt købe noget billigt for 100kr( lille bong) der virker fint. Hæld køligt vand fra køleren i den også kører det.

Og brug ikke storm lighter :D

"Dream, experience, acknowledge, in undefinable love and light"

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Plejadestjerne skrev:
Mit bud er at DMT'en er blevet brændt. DMT skal vel stadig vaporiseres, selvom det er blevet inddampet i nogle urter. Tjek evt. https://www.dmt-nexus.me/forum/default. ... ts&t=28382

Hmm, ja okay. tak for info :)

Ether skrev:
Det er muligvis en kombination. Men det skal helt klart vaporizes eller ryges på bong for at få max effekt. Man kan snildt købe noget billigt for 100kr( lille bong) der virker fint. Hæld køligt vand fra køleren i den også kører det.

Og brug ikke storm lighter :D

Ja okay, min kammerat har custum-tubes til adskillige 1000kr, så det er ikke fordi vi manlger remedier, men tak for dit input :)

Talte faktisk lidt med en radom gut i dag, og han mente at det var fordi at røgen skal holdes i lungerne så længe man kan..
Tror det bliver noget N,N-DMT ude i fremtiden når vi er lidt mere klar!

Medlem
Brugeravatar

Jeg gik ud fra du vidste at man skal holde det i lungerne så længe du kan. Men hvis i bare har pustet det ud, tja svært at sige. Jeg vil mene at med "good stuff" burde du bare få en rus ud af det. Der skal næsten ingenting til (få miligram) så begynder mit system at gå amok med dmt.

Hvis du snakker om freebase, bare prøv med 10-20 miligram til at starte på, eller mindre. Du fatter med det samme hvordan dmt føles for dig, og hvor meget knald på der er.

God tur :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nøøh, sådan som jeg opfattede det (før nu) var bare at changa var nemmere at have med at gøre, og det var vel egenet til en pind eller lign.. Men nu ved jeg det da! :)
Hm ja, tror det må være flere ting der har ødelagt det, nu i siger det. Er "sikker" på kvaliteten, da jeg har opsøgt lidt folk i dag, og det skulle være bomben.. waaaah.. dunno..
Men yir, tror nu først det bliver til sommer.. Var jo som sagt en kende nervøs for at ryge changaen.. Føler mig ikke sådan helt tryg ved at gøre det hjemme, er nemlig lige flyttet i delelejlighed sammen med en helt random dude.. Heldigvis rar fyr, men still xD

Medlem
Brugeravatar

changa skulle minde mere om ayahuasca, bare uden purging. altså mildere end freebase DMT. Men kender du ikke dosis på changaen, altså hvor meget freebase der er proppet i det, kan jo altid tage en smags prøve af rene crystaller.

Selv 3-5 miligram burde være en sjov oplevelse, uden at nå nogle af de 3 lvls.

Tolerance ukendt: Tolerance er forskelligt, nogen kræver mere, andre mindre.

12-15mg lvl 1 øget årvågenhed, kan se farver billeder.
20-30mg lvl 2 blomsten, farver, billeder evt.
40-60mg lvl 3 Brudt ind i "hyperspace".

Foretrækker HELT KLART DMT over salvia!

EDIT: glemte at sige, kan du holde dmt i 30sec, syntes jeg det er fint.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]