Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jun 2025 18:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hold jer til MDMA'en så får I a night to remember! Tag hjem og snup lidt tosse til at kokse farvelade. 2C-X er meget bodyloaded IMO

Medlem
Brugeravatar

Orv ja lige så godt som det kan være dårligt. Det er helt unikt! :)

Crime, fedt du har fundet en god måde at gøre tingene på!

I forhold til at miljøet har ændret sig, så kan det være det handler om at flytte fokuset, og acceptere ændringerne :)

Crime skrev:
hva mener du med det? at du virkede kedelig hvis du ikke tog med til festerne?

Det jeg mener er at det var meget bekræftende at tage ud. Jeg følte mig på hjemmebane. Jeg kendte en masse mennesker i miljøet. En bekræftelse jeg ikke har brug for mere, fordi jeg er i fast forhold, og får den derfra :)

Jeg har nogle gange følt at jeg der har været to steder jeg VIRKELIG har følt mig hjemme. Til psy-trance fest og i et træningscenter :)!

Det med at festerne har ændret sig osv. har nok noget at gøre med mig selv. :) Det blev knaldet to gange for narko. Anden gang havde jeg holdt pause fra fest i et år. Jeg var HELT klar til at tage til Påske Tam Tam. Det var starten af aftenen. Politiet holdte øje med os fra da vi kom ind. De ventede lidt til vi havde købt jetoner, og nappede min kammerat og jeg. Jeg nåede at være inde i 5 min. God nedtur!

Den ligger altid i baghovedet, at jeg ikke gider at tages igen :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Det endte sgu med vi kun tog MDMA'en til ravet. Som var fedt! Dog var eventet rykket meget tidligere frem, samt var det knald hamrende koldt. Men må ærlig talt sige det var rigtig rigtig fedt at være en del af. Vi kom ud derfra med en konklusion om at det direkte var hyggeligt. Det var et hyggeligt rave. Vildt underlig følelse.

Dog rykkede vi senere i byen, hvor at MDMA effekten begyndte at aftage en smule. Der kom en minimal dose coke indover, hvilket ikke var min plan. Men den bidende kulde og fuldstændig overfyldte by blokerede sgu for det meste af effekten.
Kl 4, dum som jeg var gik jeg med til at sniffe en gang MDMA mere, fy for fanden en ækel følelse!
Desværre var det ud i kulden igen, hvilket medførte at jeg intet kunne mærke - udover den værste følelse af at mit snot var som glasskår.(Knuste det sgu heller ikke særlig godt).

Ravet var enooooormt fedt, doserne landede ok men kulden slog alt ihjel bagefter.

Er som regel meget fornuftig, men dette her var bare ikke fornuftigt gjort af mig.

Bonus spørgsmål: Regner med at tage nogle svampe om en måned ca. Er det helt godnat og skal jeg lade pausen være endnu længere? Tænker ikke det går ud over ens neurotransmittere som MDMA.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Jeg kan ikke se hvorfor, der skulle være noget i vejen for dit svampetrip om en måned :) God tur!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]