Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jun 2025 10:00

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 9550, Mariager, Kære Jylland
Hej Psy. Normalt er jeg meget forsigtig og fornuftig, når det kommer til stoffer. men for 2 dage siden tænkte jeg mig bare ikke ordenligt om. Jeg havde købt 2g MDMA (Der var nok 2,5g ca) Det er noget af det mest potente, jeg har fået fingrene i. Her på det seneste har jeg, hvis man tæller nytår med taget det 3 gange. over 2 en halv måned. Bare det i sig selv er pisse dumt. Jeg plejer jo at bevare magien ved det hele ved at vente 2/3/4/5 måneder. Den her gang er det bare gået lidt galt. Jeg ligger nu syg og har vældig stoppet næse stadigvæk. Er lige kommet ovenpå efter de sidste par dage med meget slemt ondt i halsen og feber, så det er jo meget godt. Jeg havde lige fyldt år, så jeg skulle i byen i Aalborg og brænde penge af. Jeg endte med at købe 2g MDMA, en kasse bajere til at starte på og en flaske vodka. (Jeg havde tænkt mig at gemme mit emma til dagen efter hvor jeg skulle til fest med en ven). Det gik alt sammen meget fint. Aftenen forløb fint indtil vi tog mod byen. Vi startede ud med en masse gratis fadøl og jeg daskede videre. Det endte med at jeg senere hen på natten har brugt 500 kr på jordbærshots, bajere og andre shots. (Jeg brugte alle mine fødselsdagspenge aka 2000 kr, den aften). Jeg var også begyndt at fyre mit emma med et par venner. Jeg blev godt brændt af, men det var ikke det helt vilde, da jeg jo havde drukket en del. Kl 6 om morgenen tog min kæreste, min ven og jeg hjem til en af mine venners lejlighed da vi ikke var klar på at tage hjem og sove. Så tog vi en streg og hyggede os lidt. Jeg blev så hentet af min ven og hans mor kl 11 formiddag, og min kæreste drog hjem til sig selv. Normalt plejer jeg ikke at bruge så mange penge, mit hoved fungerede bare slet ikke den aften....

2. dagen: Lad mig sige det sådan her: Det ene gram MDMA var væk og jeg havde bestemt ikke tænkt mig at gemme det andet (min fornuft var ikke til stede på daværende tidspunkt) fuck... Min ven havde talt sammen at i løbet af aftenen / natten havde jeg sniffet 15/17 streger og drukket et glas vand. det var alt sammen på øjemål og ikke vildt store streger, siden det var 1g fordelt på så mange. Kl 4 om natten vælger vi at redosere IGEN. Eftersom jeg er godt brændt af og ikke rigtig kan få mere effekt ud af det, foreslår min ven at jeg nupper mig en bombe. Det skal lige siges at jeg aldrig nogensinde har gjort mig i bomber før. Jeg vil skyde på at der ca var 200 mg i bomben...... Jeg har før læst forslag til doseringer osv osv., så jeg vidste det jo godt alt sammen. Det er bare svært, når man kun har med øjemål at gøre. Og på daværende tidspunkt fungerede min hjerne ikke.

Jeg ville såmænd bare lige dele det med jer og høre hvad i tror der kommer til at ske? Er der noget jeg kan gøre for ikke at få maksimal nedtur og ryge ned i et sort hul? Det skal lige siges at jeg er en meget optimistisk og glad person. Jeg
får aldrig nedture efter MDMA-trips, dog er jeg ofte meget træt i kroppen. I behøver ikke at fortælle mig at det er dumt og at jeg ikke er ansvarlig nok til at røre stoffer igen. Jeg har tænkt mig at tage en meget lang pause. Jeg har det egentlig meget rart lige nu, så der er ikke noget der. Jeg ved ikke om nedturen først kommer senere hen???? Jeg priser mig bare lykkelig for at være i live. Som der står i titlen havde jeg ikke sovet efter Fredagen, så det gør også det hele lidt værre.
Fryd

:stupid:

Medlem
Brugeravatar

5-htp, b6 og c vitamin ville nok være godt.
Ellers sund kost og motion :-)
God bedring!

Moderator

Geografisk sted: Messier 45
Ja, det ville være underligt hvis der ikke kom nogen nedtur ud af det der. Du har måske ikke mærket til den endnu, men vil ikke afskrive det. For mig gik der 2-3 dage før nedturen indtrådte efter lignende stunts (som jeg desværre prøvede et par gange).
Hæng fast uanset hvad, og prøv at holde dig i gang. Meld tilbage hvis du oplever angst/depri-symptomer over de næste par dage.

Soft parade's råd får en +1
Og så har jeg selv haft sygelig trang til bananer, nødder og skyr når jeg har været 'emma-knækket'.

Medlem
Brugeravatar

Tak skal i have, gutter! jeg skal nok melde tilbage, hvis jeg får det helt af helvedes til. Nu vil jeg gå ned og hapse mig en banan :rocking:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Hvis du ikke oplever nedturen nu, så tror jeg du er sluppet billigt.. Pris dig lykkelig for det!!!

I mine lidt vildere ungdomsår, tæskede jeg mig selv en hel sommer - med masser af alt, men især MDMA - tog den alt for langt ud i alt for mange uger... Det resulterede i 3mdr hvor jeg ikke kunne mærke noget, ingen glæde, sorg.. ingenting! Zombiestilen...
Det vendte så, på een gang heldigvis - udløst af en reklame for "den gamle fabrik" marmelade, hvor hunden Molly, fælder en tåre fordi marmeladen er så god (LOL!).. Men der begyndte jeg at græde, ustyrligt næsten og var lykkelig for endelig at føle igen...

Så længe dit mindset er godt, som det lyder til - så tror og håber jeg for dig, at du slipper med skrækken... men det gør du ikke en anden gang!

Medlem
Brugeravatar

Tak for svaret, du. Jeg er glad for du kom på ret køl igen. Hmm.. Tja. Når Plejade siger det kom 2-3 dage efter for hans vedkommende ved jeg selvfølgelig ikke hvad jeg skal tro, men jeg håber da jeg slipper uden at gå helt kold. Grineren nok med den reklame der haha.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]