Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 20:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: Sat i gæld
Medlem

dsadadadsa

Senest rettet af Richpiana 13 okt 2016 12:45, rettet i alt 2 gange.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: BONBONLAND
Det er lidt svært og tyde din post. Jeg går udfra du havde en ven med oppe i lejligheden og ik kun dig, din bekendt og hans kæreste ?

Du har dummet dig big time desværre... Har du stadig guldkæden ?

Edit... Efter nærmer gennemlæsning af din post, så havde du en "ven" med. Wtf er han for en ven ?? Tror du er blevet taget godt og grundigt i røven af ham.

Du kan sagtens skifte kommune og begynde på kontanthjælp hvis du vil. Din rådgiver er fuld af lort...

Lyder til du må skifte kommune, for de vil helt sikkert give dig dummebøder. Jeg ville få arrangeret og få guldkæden bragt tilbage, samt et passende beløb for den mængde stoffer du tog, og så starte på en frisk et andet sted.

Medlem

Vi var kun os tre har snakket med dem en del igennem et års tid ca og ja jeg har stadig den kæde. Men efter min mening skylder jeg intet og han giver Blackcobra et meget dårligere ryg...

Moderator
Brugeravatar

Jeg er ikke sikker på at deres ry, er hvad der bekymre dem mest. Det er godt nok en fucked situation du står i, som du beskriver det har din bekendte (hvorfor bliver du ved med at beskrive ham som din ven?) sat dig op til at blive rullet af hans kammerater, således at de både beholder mdma og amfen for alligevel at blive betalt for det, af dig. Hvor du for alvor fuckede op var ved at tage stofferne og guldkæden på dig, samt at skylde stofferne ud i toilettet, det ved du formegentlig godt, men hvorfor er du overhovedet sammen med den type mennesker? Hvor smadret er din bekendte ikke, når han kan finde på at slice dit skinneben op og sætter dig op på den måde?

Jeg tror det bedste at gøre, er at få ryddet så godt op i sagen som muligt for så at komme videre og få opbygget en anden omgangskreds. Jeg tvivler lidt på hvor meget det afhjælper problemmet at flytte kommune, Black Cobra er trods alt ikke en lokal-organisation. Få ryddet op i det, tag kontakt til din bekendte og få lavet en aftale om hvordan jeres mellemværende afvikles, så kan du evt. flytte og få opbygget en anden omgangskreds, men ellers vil du nok fortsat føle dig jaget, og det kan ikke være en rar måde at leve sit liv på.

Held og lykke med det hele.

Medlem

Hårrejsende historie.
Synes godt nok ikke du har været for smart, men det kan du jo ikke bruge til så meget.

Richpiana skrev:
Min sagsbehandler er rent ud sagt et dumt svin. Han ved hvilken situation jeg står i og mener jeg skal blive i kommunen ellers bliver min kontanthjælp lukket

Som Drugger siger, det er noget vrøvl fra din sagsbehandler: Ja, hvis du forlader kommunen (og de finder ud af det) bliver din kontanthjælp den kommune lukket. Men du kan jo så søge om kontanthjælp i Aalborg eller Århus kommune hvor du flytter til.

Richpiana skrev:
Jeg er kun 19 og har mistet begge mine forældre idet de har fået et politi tilhold på
Mig og blokeret mit nr:(

Du har mistet kontakten til din far efter denne episode (du skriver du ringede til ham og at han kom og hentede dig)?

Held og lykke!

Medlem
Brugeravatar

Richpiana.

Hva vil du så gøre nu ? Flytte som du snakkede om ? Det tror jeg vil være det bedste for dig, og som der blir nævnt; find en anden omgangskreds.

Jeg blev sku lidt forvirret over din første post, troede du havde en ven med op til ham. Som så sagde du sku tage tingene.

Hvorfor tror du selv han arrangerede og sku rulle dig ? I har jo snakket sammen i 1 år, på grund af du tog de 2 snitter der ? Uanset hvad, så prøv og få klare linjer mellem jer, selvom det løb nok er kørt. Få guldkæden tilbage.

Og altså, at give Black Cobra et dårligt ry ?? De er sku da ligeglade...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Kendte engang en person der var endt i lidt samme situation som dig. Der var det pusherne på staden der var efter ham, fordi han vist nok havde stykket af med en plade (han stod i en af boderne derude) Kender ikke de præcise omstændigheder, men han havde hvertfald kommet i uføre med dem, og det er heller ikke lige den type mennesker man har lyst til at få problemer med. Derudover havde han fucket op overfor venner og udlejer med mere. Hans fysiske tilstand var heller ikke for god. Han var ude i et voldsomt hashmisbrug mildest talt. Så man kan roligt sige at han var kommet ud i noget værre noget.

Nå men kort historie lang; han forsvandt simpelthen fra den ene dag til den anden og der var ingen der vidste hvor han blev af. Heldigvis mødte jeg ham tilfældigvis flere år efter i en helt anden landsdel, hvor han havde slået sig ned. Han så hel anderledes ud, og var kommet oven på igen.

Så jo det kan sagtens lads sig gøre.

Medlem
Brugeravatar

Jeg tror sku black Cobra er rimelig ligeglade med en situation som sådan.
Nu skal jeg ikke hakke på dig, men din første fejl var at du ikke skulle have modtaget stofferne. Ved godt det er svært i en situation hvor man føler sig truet, men en omgang tæsk havde nok været at foretrække, og tit hvis man sætter klare linjer overfor sådanne mennesker bakker de tilbage, og finder et nyt "offer". Du er nok sluppet igennem hans første fælde om at blive rullet, og det var godt tænk af dig. Din fejl nr 2 var at du skulle have afleveret lortet tilbage istedet for ar skylde det ud i toilettet.

Black Cobra og sådanne personer, lever tit af de her ting. Måske har din ven "groomet" dig i et år, for at opbygge tillid, ellers er han blevet træt af dig og tænk, han kunne bruge dig på den måde.

Jeg ved ikke hvordan BC vil se på sådan en situation her, måske vil de mene det er urimeligt(nogle af dem har en fair sans for retfærdighed), men i og med at du modtog stoffet er den sku lidt dårlig å. Os selvom du blev truet til det, det ville de se som en der selv beder om det.

Hvis du vil omgåes disse mennesker,mskal du være fuldstændig kontant i hvor din grænse går ift dem, du skal ikke give dem en milimeter af dig, og du skal aldrig virke, som et let offer. Husk på at sisse mennesker tit har sociopatiske tendenser, og er i bund og grund ligeglade med deres "venner", tit selv deres såkaldte brødre. Huske på at ven og fjende er fuldstændig det samme i deres hoved.

Må jeg spørge hvor i landet du ca befinder dig, eller er det for personligt, evt, PM mig hvis du vil.

"There are some sins that you commit that you can't come back from, you know, no matter how hard you try. You just can't. It's like the devil is waiting for your body to quit. Because he knows, he knows that he already owns your soul. And then I think maybe there's no devil. You die... and God, he says, Nah, nah you can't come in. You have to leave now. You have to leave and go away and you have to be alone. You have to be alone forever."

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Flyt med det samme, du kan sagtens starte kontanthjælpssag op i ny kommune! Du tager bare ind på jobcenteret så snart du har flyttet adresse og siger at du vil have flyttet din sag da du har flyttet adresse. Easy as that og held og lykke med at starte på en frisk.

Medlem

Har desværre ingen penge til indskud:(

Medlem
Brugeravatar

kommunen har pligt til at yde dig lån til indskud. Enten så snak med din sagsbehandler om din situation, og det miljø du befinder dig i, så tager de det tit meget alvorligt, og du kan blive sat på en akut bolig liste. Ellers så flyt kommune og se om der er en sagsbehandler der vil tage din situation mere alvorligt der.m

"There are some sins that you commit that you can't come back from, you know, no matter how hard you try. You just can't. It's like the devil is waiting for your body to quit. Because he knows, he knows that he already owns your soul. And then I think maybe there's no devil. You die... and God, he says, Nah, nah you can't come in. You have to leave now. You have to leave and go away and you have to be alone. You have to be alone forever."

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det ka godt sutte røv at mangle bolig, du kan evt melde dig til et grundforløb og søge en studiebolig. Der er som regel ret kort ventetid på den her tid af året - evt. Århus Vest.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor?
Uden at ville sige for meget, har jeg selv stået i en situation der ligner din en del.

Men mit råd til dig: FLYT! Hurtigt! (hvis du altså er i fare, og eller er bange) Du skal uanset hvad gøre noget, for de stopper nok ikke hvis de har udset sig dig som offer og en der ikke kan stille noget op.

Jeg tog faktisk bare toget, og efterlod ALT. Gik ned på kommunen og fik kontanthjælp. Min boligsituation er ved at ordne sig, og har alrig sovet på gaden/herberg osv (var vildt heldig med at opstøve et værlese første dag jeg kom her til byen hos nogle hyggelige punkere) så er det ellers bare gået fremad.. Har fået masser god hjælp af kommunen, så jeg vil sige at det kan sagtens lade sig gøre, og det var det eneste rigtige for mig.. Tænk over det, og pas for søren på dig selv, der er altid psykopater der vil hustle derude, det gælder om at få sagt fra fra første sekund, om det så ender med at du må forsvare dig selv. Ellers vil de altid prøve på noget, og det skal de sku ikke ha lov til :)

held og lykke!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Du kan pakke dine ting og rejse til den kommune du ønsker, gå ind på kommunen og bede om tag over hovedet. Hvis betingelserne så er i orden, skal kommunen fremstille dig en værelse på f.eks. et forsorgshjem, hotel, motel, vandrehjem eller ligende. Det er længe siden jeg arbejdede på et forsorgshjem så kan ikke helt huske reglerne som eksembelvis opsigelse af bopæl først, men det kan de på kommunen hjælpe dig med. Men det er sådan i danmark at alle har ret til et midlertidig sted at bo, hvis situationen er akut.

Held og lykke!

EDIT: Fandt lige det her link: https://www.sundhed.dk/borger/sygdomme- ... dig-bolig/

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Medlem

....

Senest rettet af Richpiana 13 okt 2016 12:54, rettet i alt 1 gang.

Medlem

...

Medlem
Brugeravatar

Richpiana skrev:
Hey nu er jeg så flyttet et stykke væk men han fandt mig sgu alligevel.... nu har min mor valgt at afbetale gælden:( Men nu mener bandidos jeg skal betale dem 15000kr også så skal flytte igen igen... Hvilken by ville være det bedste valg jeg er i Randers og skal bare væk i en fart!

Kom dog væk fra det hele ! Ud på landet, køb din en scooter osv... Du skal nok ikke til en storby med masser af banditter.

Junior medlem

Hvor kom Banditos lige pludselig ind i billedet fra?

Hvis det er så seriøst som det lyder har du 3 valgmuligheder.
1) Flyt langt væk (som i en anden lands-del, ikke en anden by i din nuværende landsdel) og vælg hemmelig adresse.
2) Betal "gælden" ligemeget hvor surt det er.
3) Få en seriøs omgang tæv (sikkert flere gange) eller et par mistede fingre.

Valg nummer 3 kan jeg ikke personligt anbefale.

Dedikeret medlem

for hulen da osse RP!!
eller 2.1) betal selv for det oprindelige pulver osv og kœde hvis den ikk er afleveret plus lidt ekstra som tegn på goodwill.. det hele på en gang face to face til ejeren meget gerne på et offentligt sted!! ha en ven eller 2 med som backup evt med bil, eller muskler.. ;-) og se så om de vil lade dig vœre, ellers så flyt! jœvnfør dr skørhats råd 1).. -specielt hvis de stadig er grådige efter ovenstående er gjort..

HR: du ska IKKE la din mor afbetale DIN gœld.. for når hun har betalt de 15K så skylder du/hun stadig 3-5K mere.. og mere.. det er en ret typisk malkemetode der bruges i det betændte miljø!!
det er jo ikk en bank med revisor osv, så bland for guds skyld ikke familien ind i det rent økonomisk! det er en virkelig virkelig dum ide!!! -det ka altså ikk siges nok!!

>hvis gœlden er købt af en anden ved jeg sku ikk lige om noget af dette jeg har skrevet dur...<
anyhow, alt held og lykke herfra
mvh stopthewar

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Richpiana skrev:
Hvilken by ville være det bedste valg jeg er i Randers og skal bare væk i en fart!

randers er sgu nok heller ikke lige det sted jeg havde valgt at gemme mig, hvis jeg havde rockere og bander i nakken :p

men har du nogensinde hørt om sjølund eller taps? eller dokkedal? nej præcis. flyt sådan et sted hen, hvis du gerne vil gemme dig.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]