Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 07:31

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Yo! Mig og et par venner sidder og havde en snak om at prøve LSA. VI har prøvet at bestille sådan nogle Heaveny blue frø, men da skal en dose på over 150 frø. Så nu vil vi prøve Hawaiian Baby Woodrose.

Vi ved bare ikke hvilke slags da ville være bedst, så derfor tager jeg det op her.

Indtil videre har vi fået anbefalet at købe Hawaiian baby woodrose Argyreia nervosa, men skal det være dem da hedder Elephant creeper?

Eller skal det være Natural hawaiian strain?

Og hvor meget ville i cirka sige en standard dose ville være?

Tak på forhånd. :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

For det første så er forummet ikke beregnet til hvordan i anskaffer jeres drugs. Men da i har ramt en gråzone i et ellers ret så farverigt univers vil jeg alligevel komme med et svar, da i jo spørger til hvilken sort.

For det andet.. Har i erfaringer med andre psykedelika? & hvor gamle er i ?

Jeg har prøvet Hawaiian Baby Woodrose 4 gange. Jeg kender ikke til "Elephant creeper". De jeg har spist af hed "Reunion Island, 2010", svjv beskriver titlen hvor de er dyrket og hvilket år.

Elephant creeper er tilsyneladende et andet navn for HBWR
https://www.erowid.org/plants/hbw/hbw.shtml

Jeg startede ud med en dosis på 6 frø. Det gav mig et stærkt tankespind og en let visuel effekt. Hvor jeg i meget korte stunder så ansigter, græsset der svævede en smule & generelt et meget stemningspræget billede af hele virkeligheden.

Anden gang spiste jeg 9 frø, hvilket gav mig et overvældende tankespind med meget givende info om hvordan ALTING fungere, plus stærke visuelle effekter i form af planteskygger på væggen, asfaltvejen der dansede med mig og mystiske skriftsprog på himlen.

Tredje gang spiste jeg 13 frø. Hvilket sendte mig ud på mit livs trip hvor væggene til sidst var overfyldt med fraktaler og farverige mønstre der konstant ændrede sig. Optiske illusioner hvor min ven fik et sted mellem 6-8 øjne og hvor øjnbrynene gik amok og skiftede konstant karakter i et buzz af følelser, plus at månen delte sig op i 5 og snorede rundt om sig selv.

Fjerde gang spiste jeg kun 6 stk. men mit tankespind var lige så vildt, som da jeg spiste 13 stk. De visuelle effekter var også ret så stærke da jeg så min vens pupiller komme ud af øjnene på ham i ret så flot 3D, det varede dog ikke lige så lang tid. Men når jeg lukkede øjnene nød jeg mine CEV's, som gik helt crazy! Det er nok de fineste CEV's jeg har set.

Jeg tror det handler om at man lige skal lære at udnytte stoffet rigtigt. En standart dosis for mig ville være 6 stk. Men har hørt om folk der er brudt igennem på mindre.

Bivirkningerne på HBWR kan være ret kraftige, især i benmusklerne for mit vedkommende. & mange mennesker brækker sig voldsomt af den kvalme som bodyloaded medføre. Det er dog ikke sket for mig, da jeg altid sørger for at ryge kvalmen væk med en god joint. En del mindfuck kan finde sted når trippet skal til at begynde, hvor koncentrationsevnen er stærkt nedsat!

Jeg kan ikke anbefale HBWR som jomfrutrip. Jeg vil mene at svampe egner sig langt bedre, da det er lettere at dosere når man gør brug af indianer-metoden hvor man undlader at lave et ekstrakt. Svampetrips på dosis op til 2g - 2,5g er noget nemmere at styre da både bodyload, visuelle effekter & tankespindet er mere roligt end LSA.. tak for kaffe!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor?
Jeg synes LSA ( Hawaiian baby woodrose) osv er et lidt besværligt stof.. De der Argyreia nervosa er dem jeg har spist, og vil anbefale dig at starte med ca 5 frø.
Det er ret svært at dosere helt perfekt.. Men hvis du er helt ny inden for psykedelia vil jeg nu anbefale dig at overveje svampe eller syre. Lsa er imo ret intenst på psyken (mit aller første trip var lsa, og det var meget meget brutalt og lige på. Decideret ubehageligt). Men okay, det er sikkert ikke alle der har det sådan.

hvis du vælger Hawaiian Baby Woodrose, så husk at der er også gift i dem, der gør at kroppen får det dårligt (mine led i arme og ben havde ret slemme smerter).. Så derfor fjern skallen, og måske lav et eller andet udtræk på dem, det er der 100% sikkert guides til.

Hygge :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]