Fso skrev:
Hvordan har du det med benzoer? Tænker lidt en pille eller to og koffein drik.
Eller en tramadol eller to, det gør verden lidt blødere og mit væsen mere positivt i mødet med fremmede.
Som udgangspunkt rører jeg ikke benzoer, medmindre jeg har den slemmeste insomnia efter et langt LSD trip. Generelt set er jeg ikke meget for det meste der kommer ud af farmaceut indistruein. Jeg kan dog nok gøre en undtagelse. Tak for forslaget.

Soft parade skrev:
Hvad med en smule god amfetamin? Det gør mig super social og rigtig glad.
Amfetamin har ikke rigtigt haft den store effekt på mig, ud over at være utroligt opkvikkende. Men min mentale tilstand er omtrent den samme, indtil jeg har indtaget 0,4g eller mere i løbet af en aften.
Hypnos skrev:
Hvofor vil du under ingen omstændigheder indtage alkohol?
Hvis du ønsker at indtage et stof der fungere godt, skal du vælge et stof der passer til den sociale omgangskreds - så i er på bølgelængde. Det nytter ikke noget at være på LSD og rende rundt med pisse fulde studiekammerater, jeres mindsæt vil være en diametral modsætning af hinanden, og vil være grobund for mange misforståelse, og overfortolkninger, specielt for dit vedkomende.
MDMA ville heller ikke være optimalt, hvis det i omgangskredsen ikke er socialt accepteret. Du får sikkert en fed oplevelse, men det er ikke sikkert du vil kunne bonde med de andre hvis du bliver alt for blæst, specielt ikke pigerne.
Mit bedste råd er at følge den generelle sociale omgangskreds opfattelse af hvad der er normal adfærd, og så gemme de andre stof oplevelser til situationer hvor du er sammen med mennesker der kan sympatisere med den slags.
Som sagt har jeg mine personlige grunde til aldrig at ville røre alkohol igen. Først og fremmest var min far alkoholiker og endte med at bløde ihjel på stuegulvet samme dag jeg kom for at besøge ham. Siden da kender jeg til 2 andre mænd i 50 års alderen der har lidt nøjagtigt samme skæbne. Den ene gang jeg selv har indtaget det, følte jeg at jeg var blevet utroligt forgiftet. Det endte med at jeg overbrækkede en helt trappe og mistede komplet forbindelsen til omverdenen i et par minutter. Så i mine øjne er alkohol det værste stof der nogen sinde er kreeret. Jeg ville hellere skyde heroin.
Og som tidligere nævnt er min intention ikke at være på bølgelængde med de andre, jeg er dog utroligt glad for psykedelia, specielt i doseringer hvor få tør træde. Og eftersom jeg altid har haft en idé om at ville vandre rundt i byen og observere mennesker igennem øjnene på LSD eller lignende, så tænkte jeg at det var en oplagt mulighed. Alle fra min klasse er fuldt ud klar over at jeg ikke rører alkohol og i stedet vil bruge min tid på andre substanser. Jeg kan da godt se at der sandsynligvis vil opstå utolkelige eller akavede øjeblikke, specielt fra min side af, men efter at have brugt hver eneste hverdag i 2½ år på ikke at snakke med nogle fra min klasse, så tror jeg ikke at det vil påvirke mig synderligt meget. Jeg har for sin vis lært at ignorere hvad folk tænker om mig.