Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 22:28

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Som overskriften lyder. Nogen som har erfaringer med den slags? Politiet har været ude hos mig 1 gang før. Tænker bare hvis man nu undlader at åbne døren. Så kan de vel intet gøre i princippet?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: BONBONLAND
De kan tilkalde en låsesmed.

Junior medlem

Har du oplevet de har gjort det hos dig før?

Medlem
Brugeravatar

Ja, men det var fordi de mistænkte mig for og huse en flygtet fange fra arresten. Var ik hjemme, men naboen ringede til mig, og sagde nu stod salat fadet og cops over det hele, samt en låsesmed.

Vidste ik hvad de ville, troede de ville buste mig, for havde stoffer og steroider liggende. Men vendte hjemad, fordi min dame havde sine to hunde oppe ved mig, og i frygt for de skulle blive taget, ja, så "meldte" jeg mig selv.

Men til min store overraskelse, så skulle de bare se om jeg havde en fange i min lejlighed lol !

I dit tilfælde, så ku de godt finde på og få en låsesmed tilkaldt, da de bacon svin nægter og køre forgæves.

Junior medlem

Fuck, har efterhånden mange planter. så tænker lidt hvad hævle jeg skal stille op, i tilfælde af jeg bliver udsat for en lignende situation.

Medlem
Brugeravatar

Hvis de kommer, så luk ikke op. Du skal jo ik skyde dig selv i foden.

Lad som om du ik er hjemme, træk den så langt du kan, de skal jo ik se alle dine planter, ville være surt hvis de blev konfiskeret.

Junior medlem

Jeg tænkte også på det samme, agående det med at lade som om man ikke var hjemme. Men så er spørgsmålet bare om den så holder i længden. De har jo været her 1 gang før hvor jeg, desværre fik åbnet og tilstod at jeg havde 7 små nyklækkede frø liggende i en små potter, under en 200watt lampe. De var mindre end 7 cm. Nu er sagen bare den, at jeg på nuværende tidspunkt, har flere end 7 som er voksne. Tænker bare at det ville være ærgeligt hvis de kom forbi igen. Specielt fordi jeg efterhånden er så træt af, at hele tiden have dårlig samvittighed over det. Den primære grund til jeg dyrker herhjemme, er pga. min økonomi. Da jeg er på kontanthjælp og lider at skizofreni. Det er helt klart den bedste mecidin jeg nogen sinde har fået i mit liv. At ryge cannabis. Så jeg føler det ærgeligt talt rimelig stramt over at nogen skal tage min medicin fra mig. Har gået med tanker om at, jeg ville hælde syre i hoved på dem som ville tage det her fra mig. Men på den anden side. Så ved jeg heller ikke rigtig, om der er grund til bekymring, da de næsten ingen ting fandt sidst de var her.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor?
flyt planterne, det ville jeg fandme gøre i en ruf. Og så mød op nede på politigården og spørg hvad de vil.
Så kan du jo tage den derfra

Find på et alternativ, gro i en kolonihave, campingvogn eller lign hvis det er muligt..
Forstår sku godt du gror din røg selv. Jeg synes du burde droppe den dårlige samvittighed, det er da cool du nyder urter altså. :)

Senest rettet af Mursu 15 mar 2015 23:18, rettet i alt 1 gang.

Medlem
Brugeravatar

Hmmmm...

Kan godt forstå du har lidt noia på, men ro på. Som du selv siger, så var det en ubetydelig mængde de så sidst.

Jeg kan vitterligt ik se hvorfor de skulle komme igen, seriøst.. Sku de det, så luk ik op, men igen, så kommer de nok bare igen. Sku de komme, så få dine planter ud til en ven eller noget.. Imens ringer du så til politiet og hører hvad de vil, evt invitere dem hjem til dig, så de kan se du ik har nogle planter mere.

Medlem
Brugeravatar

Jetski skrev:
flyt planterne, det ville jeg fandme gøre i en ruf. Og så mød op nede på politigården og spørg hvad de vil.
Så kan du jo tage den derfra

Der var vi vist meget enige, Jetski. :wink:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor?
Jeg vil nærmere sige særdeles enige, Drugger

Junior medlem

Tak for jeres respons, jeg må nok erkende at jeg ingen anden mulighed har, end at gro hos mig selv. Da jeg stort set ingen penge har. Eller venner for den sags skyld som jeg stoler på, når det kommer til sådan noget her.
Men nu er det efterhånden snart 5 måneder siden de har været her. Så jeg tænker lidt, om de måske har ''glemt'' mig? Eller har set sagen irrelevant i forhold til organiseret kriminalietet? eller hvad tænker i?

Medlem
Brugeravatar

Har du ik et kælder rum ? Ved ik hvad du bor i ?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland.
Fornuftig at du gror dit eget cannabis.
Både økonomisk og moralsk.

Har du overvejet at dyrke i det fri?
Hvis du dyrker med omtanke og forsigtighed, er chancen for at blive busted lig nul.

Men for at svare på dit spørgsmål, så ville jeg dyrke det ælste grow færdig, for så at gå til gorillagrows, nu når sommeren kommer:-)

-John Rooney.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]