Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 20:57

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor?
og så pas lige på med at sig for meget herinde!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: BONBONLAND
Ja, den tanke havde jeg også. Folk ku jo følge med, hvis TS var så uheldig. Du har helt ret Jetski.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
ja og lad for guds skyld være med at skrive herinde eller andre steder hvor du flytter hen

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Og cut al kontakt til alle du kender, og smut, ligesom jeg beskrev. (udover din famillie self.)
Men det lyder ikke til at du skal fortælle andre om det OVERHOVEDET.

Du skal tage nogle vilde valg i dit liv nu her. ellers ender det her ikke rart.. og det skal det sku

Junior medlem

Ps - lad være med at skrive til nogen herinde (ligegyldigt hvor "søde" de er) hvor du flytter hen hvis det er det valg du tager.

Medlem

hahaha den historie bliver sku aldrig for gammel.. Nu er jeg vokset op i bandemiljøer, og det trick blev også brugt for flere år siden.

1. Find en svag sjæl
2. Sig han skylder dig penge
3. Tru ham til han betaler.

Det ældeste trick i bogen, personligt ville jeg betale nogle 50% (15.000) også sørge for han fik en ordentlig omgang... Hvis du ikke kan flygte kan du kæmpe. Men en modig mand, han har vist ikke læst hvad prisen er på lejemord disse dage.. mange ville gøre det for mindre end 30.000 kr.

Beskyt os dig selv med nogle våben..

Din siation er jo helt væk forstil dig.. sådan lyder den for mig

1. Din ven truer dig til noget du ikke vil
2. Bagefter truer han dig fordi det ikke gik som han forventede

Men velkommen til livet, der er nogle crackhoveder der mener at når man fylder folks lommer med stoffer skal varene os leveres..

Jeg kender folk der har skullet betale bøder på 100.000k og når de er betalt kommer der 100k på igen

Jeg kendte engang en, manden kørte en anden "ven" til et sted, hans ven havde "gemt" stoffer i hans bil ubevist.. "vennen" glemmer stofferne i bilen, senere kommer "vennen" tilbage for at hente stofferne, men de er væk. Derefter mener vennen at ham der kørte bilen skulle betale 30k. Om der virkelig var stoffer i bilen ved ingen, men det viser bare hvordan folk på coke tænker..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Fedt nok at det er morsomt for dig at ts er i problemer, det ved jeg ikke helt hvordan jeg skal håndtere, men en slags ubehageligt synes jeg det er..

Ja. og nej.. Det er den ØMMESTE måde at tjene $$.. Hvis en bekendt stak mig noget af værdi for billigt og jeg opdagede at det var lavet på afpresning af en svag sjæl, så fik han sit stash tilbage + en afsked fra mit liv. (Har 0% empati for den type stoddere, og det burde du også have ts) hvorfor gå efter svage når man kan tage fra en masse rige folk, som alligevel får det meste tilbage af forsikringen? hvorfor fanden så være en nar? det er jo sygt..
(ikke dig, men dem der gør sådan noget.)

Og stop med de våben, hvis han imod alle odds kunne skaffe sig en glock18 eller en dykkerkniv eller lign var hans liv først ude og sejle.. Det ender sku da galt hvis han fx får flået den ud af hånden, eller endnu værre, hvis han i selvforsvar mejede en flok banditter ned. Helt ærligt man, han skal bare væk så han kan få plads til at være sig selv.. Det er sku ikke alle bowlers der er gearet til bandekrig og lign. (det er det eneste der giver mening i mit hovede)
Men vil give dig ret i at ts bliver nødt til at lære at hæve stemmen og blive hidsig, også selvom det er nogle hakkede typer, så skal det faktisk bare være så kontant så muligt (uden at lave noget åndsvagt) det virker heldigvis på det meste. Råb og bliv hidsig, de vil sten sikkert heller ikke have hele opgangens opmærksomhed fordi du ter dig som en crazy.
De er nok næppe ude på at dræbe dig (det er de ikke), men du skal nok forvente dig et ubehageligt besøg eller 5, hvis du forholder dig passiv, og det tør jeg slet slet ikke tænke på hvad de finde på.(du mister en masse penge, og hvis ikke du kan skaffe flere er der chance for at det bliver værre. Men når de har startet det så solidt som er tilfældet, så vil de nok presse citronen for hvad du har.. Din "ven" har jo nok selv problemer med at skaffe penge, siden han tyer til ubehageligheder. I værste tilfælde må du informere en nabo eller 3, så de ringer 112 hvis det går helt galt. (du lukker dem selvfølgelig ikke ind, du tager heller ikke en køretur med dem selvom de lokker med tricks osv

Jeg har også eksempler på folk der er og bliver udnyttet, men har det fandme pisse dårligt på deres vejne hver gang jeg hører fra dem., jeg ved som sagt hvordan det er. i min situation var det ikke penge, men jo, jeg ved godt hvad det vil sige at føle sig forfulgt, det er ikke sjovt. Det kan desværre tage meget meget lang tid at vende sig af med at være bange, hvis man da er en smule blød indeni.

Jeg kan ikke bedømme hvad du skylder dem, men i min verden er du gældsfri, du skal sku da ikke betale for deres færden fordi din "ven" er kold og crazy. Det hører jo ingen steder hjemme.. Det ved de også udemærket godt, men nu er de startet.

I øvrigt ville jeg sige at det er helt ok at ringe efter panserene hvis det kan redde dig fra bank. Det er kun fair at du også ringer efter backup. Men så er det også dig der flytter

Medlem

Jetski skrev:
Fedt nok at det er morsomt for dig at ts er i problemer, det ved jeg ikke helt hvordan jeg skal håndtere, men en slags ubehageligt synes jeg det er..

Ja. og nej.. Det er den ØMMESTE måde at tjene $$.. Hvis en bekendt stak mig noget af værdi for billigt og jeg opdagede at det var lavet på afpresning af en svag sjæl, så fik han sit stash tilbage + en afsked fra mit liv. (Har 0% empati for den type stoddere, og det burde du også have ts) hvorfor gå efter svage når man kan tage fra en masse rige folk, som alligevel får det meste tilbage af forsikringen? hvorfor fanden så være en nar? det er jo sygt..
(ikke dig, men dem der gør sådan noget.)

Og stop med de våben, hvis han imod alle odds kunne skaffe sig en glock18 eller en dykkerkniv eller lign var hans liv først ude og sejle.. Det ender sku da galt hvis han fx får flået den ud af hånden, eller endnu værre, hvis han i selvforsvar mejede en flok banditter ned. Helt ærligt man, han skal bare væk så han kan få plads til at være sig selv.. Det er sku ikke alle bowlers der er gearet til bandekrig og lign. (det er det eneste der giver mening i mit hovede)
Men vil give dig ret i at ts bliver nødt til at lære at hæve stemmen og blive hidsig, også selvom det er nogle hakkede typer, så skal det faktisk bare være så kontant så muligt (uden at lave noget åndsvagt) det virker heldigvis på det meste. Råb og bliv hidsig, de vil sten sikkert heller ikke have hele opgangens opmærksomhed fordi du ter dig som en crazy.
De er nok næppe ude på at dræbe dig (det er de ikke), men du skal nok forvente dig et ubehageligt besøg eller 5, hvis du forholder dig passiv, og det tør jeg slet slet ikke tænke på hvad de finde på.(du mister en masse penge, og hvis ikke du kan skaffe flere er der chance for at det bliver værre. Men når de har startet det så solidt som er tilfældet, så vil de nok presse citronen for hvad du har.. Din "ven" har jo nok selv problemer med at skaffe penge, siden han tyer til ubehageligheder. I værste tilfælde må du informere en nabo eller 3, så de ringer 112 hvis det går helt galt. (du lukker dem selvfølgelig ikke ind, du tager heller ikke en køretur med dem selvom de lokker med tricks osv

Jeg har også eksempler på folk der er og bliver udnyttet, men har det fandme pisse dårligt på deres vejne hver gang jeg hører fra dem., jeg ved som sagt hvordan det er. i min situation var det ikke penge, men jo, jeg ved godt hvad det vil sige at føle sig forfulgt, det er ikke sjovt. Det kan desværre tage meget meget lang tid at vende sig af med at være bange, hvis man da er en smule blød indeni.

Jeg kan ikke bedømme hvad du skylder dem, men i min verden er du gældsfri, du skal sku da ikke betale for deres færden fordi din "ven" er kold og crazy. Det hører jo ingen steder hjemme.. Det ved de også udemærket godt, men nu er de startet.

I øvrigt ville jeg sige at det er helt ok at ringe efter panserene hvis det kan redde dig fra bank. Det er kun fair at du også ringer efter backup. Men så er det også dig der flytter

Godt indlæg.. Jeg er enig, jeg tror bare ikke at flytte vil hjælpe ts på nogle måder, disse typer findes vel de fleste steder i landet, og hvis de ikke er der, kan de stadig lugte en svag sjæl fra lang afstand også kommer de alligevel. Jeg har selv mødt mange af disse typer, og trickne starter tidligt, og endten er vi ikke venner mere, eller os ved de at jeg ved, at de vil fucke mig når de har chancen, derfor kan de ikke fucke mig, fordi :whogives:

Præcis som manden over mig siger, hvis en hjemløs truede dig ville du så frygte? Ham der har truet dig ligger lige imellem en hjemløs og dig, så bare vær ligeglad.

Du har intet af frygte, men du skal fandme heller ikke kontakte ham.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

med lidt held går det også i sig selv hvis de har nok at se til. Men lad være med at forvent det. Læste i avisen at nogen random invandrere fra én eller anden bande var i gang med at blive knaldet for helt vildt omfattende afpræsning af alt lige fra civile til andre hårde typer, så pas nu på. Det er åbenbart en ikke et problem internt at deres kriminalitet er på et så lavt plan siden det bliver ved, rockere har jo egentlig også et ry for det, men mere hvis du selv dummer dig. De er snu og barske som man kan høre på navnet, og du vil ikke møde hans venner, det lover jeg dig.
Jeg ville stadig gå direkte hen hvor du kan tage et tog væk/bus whatever. Det virker som regel, han tænker nok ikke engang så meget over det bagefter.. Men igen.. Der kan fandme nå og ske meget. tænk tænk tænk.. :) håber du klarer den uden for meget bøvl

Gud hvor er det også klamt at der ikke skal mere til end et par mg alprazolam for at han mister forstanden. Godt at du ikke får rivotril, så var han sku da gået helt mafia. du lærer noget af en lektie lige nu :(

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]