Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 14:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 144 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Fik ikke lige afsluttet denne tråd ordenligt, og manglede endda at svare den gode Mr. Gone :(
Høsten blev røget på omkring en måned, hvilket var noget hurtigere end jeg havde forventet og håbet på.
Det hang dog sammen med at jeg var for ivrig og planterne ikke blev modne nok. (De kunne nok have brugt 1-2 uger mere), hvilket resulterede i et ikke særlig potent produkt...

Mr. Gone:
Det giver desværre ikke helt mening endnu økonomisk.
Måske et grow mere og så ville det første setup være hjemme, men har udvidet lidt og investeret flere penge, så der går nok en 3 måneder fra nu ;)
Håber virkeligt at kunne blive selvforsynende... Jeg ved ikke om du er på andre danske cannabis forums og har set mine logs der? Hvis ikke, kan jeg fortælle at jeg har købt 2stk 60x60 telte, som supplement :D
Fik faktisk aldrig regnet det sammen med strømforbrug, men hvis du er interesseret i det kan jeg godt lave en udregning ud fra min log? :)

Medlem
Brugeravatar

Ja desværre..
Det skal skam nok give mening i længden om et par måneder ja, så det går nok :)
Har aldrig rigtigt gjort det vilde i "købe-skunk", simpelthen fordi jeg synes at det er grotesk at det næsten koster det samme som en god hash. Så jeg er på købehash for tiden :|
Har i øvrigt fået købt mig en vapolution 2.0, men den er blevet brugt meget lidt grundet overstående.

Tænkte nok at det var en her inde fra der lagde den kommentar, men kunne ikke lige kode brugernavnet sammen med noget der sagde mig noget ;)

Laver et regnestykke og smider her ind i weekenden :)

Medlem
Brugeravatar

Ja gid man havde :)
Forhåbenligt bliver jeg snart selvfornynende med skunk, så er glad nok :D

Har regnet lidt på dette grow, og det er faktisk forholdvist billigt i strøm, grundet jeg først fik købt og brugt 400w'en i de sidste 40 dage under 12/12.
Tid veg: 302,-
Tid i blomst: 537,66,-
Ventilation: 268,884,-

i alt: 1108,5kr

Dertil kommer så udgifter til gødning/næring, jord osv.. Men tror du har mit regneark fra det første indkøb.

Medlem
Brugeravatar

Det var da så lidt :)
Tja, må også sige at jeg har sparet lidt på lyset ved dette grow.
Det var også ærgerligt at jeg have autoer og ikke-autoer sammen.. Så jeg blev nød til at køre 12/12 med autoer.

Kommer ikke til at køre et grow igen lige forløbig der kun bruger så lidt strøm. Det må blive engang når der bliver opgraderet til led.
Når alt lys kører her hjemme pt. trækker jeg lige omkring 900w kun på lyset, men kun fordi at min 200w cfl er gået i stykker, ellers havde det været 1100w.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 144 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]