Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 22:30

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Emma Nielsen er 16 år - og heldig med at være i live. Søndag tog hun to af de livsfarlige LSD-frimærker. Aldrig mere, siger hun.

Emma Nielsen og en kammerat sidder i en lejlighed i Holstebro. Hun er 16, og han er 19.

»Nå, skal vi i gang?« spørger han.

»Jeg blev ved med at tænke: Hvad nu, hvis det er de farlige mærker? Jeg ved ikke, hvorfor jeg gjorde det. Jeg tror ikke, jeg tænkte klart på det tidspunkt,« fortæller Emma Nielsen.

LÆS OGSÅ: Kærestesorger førte Emma til »frimærker«

Hun er pigen, som var tæt på at dø sent søndag aften efter sit første eksperiment med LSD-frimærker - frimærker, der sidste år kostede en nær ven af hendes kæreste livet. Nu står en meget chokeret Emma Nielsen frem på Facebook og advarer andre unge i Holstebro og Struer.

»Men jeg tænkte: »Hvorfor skulle det ske for mig?«

Efter en time har det ene frimærke ikke haft den ønskede virkning, så hun tager endnu et mærke.

»Det føltes underligt, jeg kunne ikke gå. Jeg havde ingen kontrol over min krop, det var simpelthen så klamt,« fortæller Emma Nielsen. Kæresten Christian Byrgesen ankommer til lejligheden, og de går alle tre udenfor.

»Vi er udenfor, og jeg ved ikke, om jeg står op eller sidder ned, men jeg siger til Christian: Jeg tror, jeg skal dø. Sekundet efter falder jeg. Alt går i sort.«

Emma Nielsen falder forover og banker ansigtet ned i asfalten, men det husker hun ikke selv.

»Jeg kan måske huske, at nogen råber: Emma kom nu tilbage. Der kommer en ambulance, men jeg ved ikke engang, om det er virkelighed eller noget jeg drømmer. Det er lidt som at være midt i et trafikuheld... - men hvis folk ikke har prøvet det, kan det ikke forklares,« fortæller hun.

LÆS OGSÅ: »Jeg mistede min kammerat på grund af frimærker«

Den 16-årige pige kom på hospitalet, men er udskrevet igen. Hun har fået en del hudafskrabninger i ansigtet og tre brækkede tænder efter faldet på asfalten.

»Jegt rører aldrig nogensinde stoffer igen. Jeg synes, det er en god grund til at stopppe, når man ser ud som jeg gør,« siger Emma Nielsen.

:roll:

Kilde: http://www.bt.dk/krimi/16-aarige-emma-t ... t-trafikuh

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Breaking news: 16 årige har åbenbart tatoveringer. I call bullshit.

Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere

Medlem
Brugeravatar

Bubber skrev:

Hvor meget fornuft plejer 16 årige piger at have?

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Tror nu vist den er god nok... Fandt hende i hvert fald på facebook... Hun nævner dog ingen steder at det skulle være LSD der havde været på mærkerne - det er nok nærmere BT's værk. Propagandamaskinen i fuld vigør... Blandet med en analfabetisk kendishungrende bimbo, der ikke kan stikke en pind i en lort uden at ødelægge begge dele, så har man opskriften på en fantastisk skræmmekampagne. :roll:

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Snoezel skrev:
Fandt hende i hvert fald på facebook...

Stalker :lol:

Og nej, der er nok ingen udover BT's journalister og læsere der er et sekund i tvivl om at det ikke er LSD der er tale om her.

Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
Fucking NBOMe. Fucking medier. Bare fordi stoffet er på et lille stykke papir, betyder det ikke at det er LSD. Så nu skal vi måske også kalde alt pulver for speed? Og alle piller for ecstasy? Billede

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: L.A.
Pestilence skrev:
Så nu skal vi måske også kalde alt pulver for speed? Og alle piller for ecstasy? Billede

Er det da ikke det? :o :lol:

Medlem

For nogle uger siden var der noget om en fyr I station 2 som hun godt ved hvem er, han døde af nbome.
Sikkert de samme mærker.. Hvor dum er man...

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Agrabah
Hvor er det smart at man bare kan skyde skylden for sin uforsvarlige omgang med stoffer, på stofferne. Tror jeg vil gøre det samme næste gang jeg dummer mig. Personligt ansvar hører fortiden til!!

Medlem
Brugeravatar

Deus vult skrev:
Hvor er det smart at man bare kan skyde skylden for sin uforsvarlige omgang med stoffer, på stofferne. Tror jeg vil gøre det samme næste gang jeg dummer mig. Personligt ansvar hører fortiden til!!

Tænkte det samme...
"Jeg håber mit ansigt, kan få folk til at holde sig fra stoffer"
Nå ja, for der er jo aldrig nogen der er kommet galt afsted, i deres brandert...

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Jeg har også læst det på facebook, der fremgik det at der var tale om nbome. Nu bliver der sikkert kørt yderligere hetz mod LSD.

Medlem
Brugeravatar

Faldt lige over et interview med hende:
http://common.tv2.dk/mpx/player.php/gui ... 90415.html

Hold da op...

Medlem

Soft parade skrev:
Bubber skrev:

Hvor meget fornuft plejer 16 årige piger at have?

De få jeg har mødt har nu været meget fornuftige. Men så igen var de nok 2-3 stykker ud af 200000 eller noget heh.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]