Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jun 2025 17:11

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej Psych

Jeg er ny på forummet, men det virker som et godt sted med mennesker der ved hvad de snakker om og da jeg selv har mit forbrug valgte jeg lige at joine

Nå.. Sagen er at jeg er blevet tilbudt F2'ere af en gut og det er noget jeg gerne har ville prøve men aldrig haft muligheden for. Min vens ven havde prøvet de eksakt samme F2'ere fra samme fyr og han havde sagt de virkede.. Det er det eneste jeg ved. Jeg skulle dog få et billede, men det har jeg ikke fået endnu.

Men mit spørgsmål er, kan man overhovedet få F2'ere i dk?

Er alle flunitrazepam-produkter ikke banned i danmark? Og hvor stor er chancen at de er fake? Og er der evt nogle der har erfaringer med udenlandske F2'ere (eller andre flunitrazepam-produkter)? Og hvis du kunne sende et link med et billede så jeg kan se om det er de samme som dem jeg er blevet tilbudt

Og finally. Hvor stort er deres rekreative værdi som booster til opiater? Skal jeg køre den safe og købr noget alprazolam eller er de noget man burde prøve hvis man er til benzoer?

Men først og fremmest er jeg som sagt interesseret i at vide hvor stor chancen er for at jeg har fundet den ægte vare eller om det er fakes..

Sender billedet så snart jeg det

God påske!

- theslammed

Insane psychedelia user!

Ja, Flunitazepam forhandles i DK.

Hvis der står F2 på dem er risikoen for at de er fake ikke særlig stor, er min erfaring.

De har stor rekreativ potentiale. Lad værre med at blande dem med opioider, der er tabt RIGTIGT MANGE liv på den konto!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Prøv at søg på www.pro.medicin.dk, svjv så er de altså udgået for flere år tilbage!

Medlem
Brugeravatar

Bare fordi de ikke bliver markedsført er ikke ensbetydende med, at de ikke forhandles og er tilgængelige i Danmark! ;-)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
De findes i DK! Fik en enkelt foræret for et par mdr siden... Tog mig tilbage til de goe gamle dage:P

Insane psychedelia user!

Obama skrev:
Prøv at søg på http://www.pro.medicin.dk, svjv så er de altså udgået for flere år tilbage!

Jeg købte 50 for et par måneder siden i Istedgade. De var udskrevet af dansk læge. Jeg så selv mærkatet hvor der står navn, dato og for hvilke lidelse de var udskrevet.
Så de udskrives altså stadig i DK.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Ja^^ Men de bliver udfaset - der kommer næppe nye ordineringer - men dem der har fået det gennem mange år, får endnu..

Medlem

Man kommer til at savne F2'ere og Methaqualon, når man læser tråde som denne :D

Det er nærmest kun barbiturater i dag, der er lige så stærke. Men det er langt farligere at lege med. Risikoen for at dø af en overdosis er langt større.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]