Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 17:11

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Ikke mere.
Junior medlem

Dette vil for mange være et overflødigt indlæg. Og det er det sgu egentligt også. Men har bare brug for at skrive det ned, læse det for mig selv, så min hjerne kan forstå det denne her gang.

Ikke mere MDMA. Ikke mere kokain - fra dags dato d. 14 april 2015. Det er blevet for meget, er sgu kørt fuldstændigt død i stimulanserne nu. Det er ikke fordi jeg har det pisse dårligt, selvom jeg tog alt for mange stimulanser, og drak alt for meget alkohol i Lørdags, men mere fordi den underlæggende følelse af klamhed er blevet for meget for mig nu. Min krop har det pisse godt normalt. Jeg har det pisse godt normalt. Og jeg har det otherworldly når jeg er på stimulanser. Men nu gider jeg det ikke mere, og min ven jeg var i byen med i Lørdags har det på samme måde. Den ene guddommelige aften retfærdiggører ikke den til tider fortabte følelse man sidder tilbage med bagefter.

Det var lige mine 2 cents, nu har jeg skrevet det ned, og lavet et løfte til mig selv. Ha' en rigtig god aften og pas på derude!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Yeah - Big Up!! Kom gerne med updates =)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt i Psychedelianus
Rigtig god vind! Jeg vil også meget gerne høre hvordan det går.

Junior medlem

Den store test bliver i aften hvor jeg skal i byen. Specielt fordi jeg føler at jeg allerede er ved baseline igen, hvor jeg ikke kan mærke nogle eftereffekter overhovedet, udover jeg har fået en småtræls influenza...

Men tak folkens, skal nok lige holde jer opdateret med hvordan det går :)

Medlem
Brugeravatar

Hvis du gerne vil have det godt. Er det så virkelig en god idé at tage i byen, når du har influenza :) Er det det værd?

Junior medlem

Ja, det er sgu worth it. Blev nødt til at bevise over for mig selv at jeg godt kunne tage i byen uden coke, og her sidder jeg og har det Mega fedt kun på alkohol.

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Held og lykke med turen i aften!

Hilsen Fanny

Junior medlem

Her sidder jeg kl. 13:23 om morgenen og har det dårligt med mig selv. Endte med at ryge i posen, det startede med coke, og så skulle jeg da også lige prøve amfetamin for første gang. Nu kan jeg ikke sove, og mit hjerte banker med 120 afsted i timen. Jeg føler mig mildest talt værdiløs, det er som om jeg ikke kan styre det, når der først kommer alkohol på bordet. Ved ærligt talt ikke hvad jeg skal gøre, måske skal jeg bare tage en lang pause fra byen.

Føler at hvis jeg ikke får kontrol over det nu, så ryger det meget hurtigt ud på et sidespor. Hvis der er nogle der har råd til, hvad jeg kan gøre for at undgå at tage alt det lort, når jeg får alkohol indenbors, så vil jeg være meget meget taknemmelig. Vil ligge mig ned og prøve at sove nu.

Rigtig god dag, alle mennnesker.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh.
Altså, det lyder, som om alkohol er katalysator for stimulanserne, så lad være med at drikke alkohol, hvis du kan, når du er i byen. Det er hårdt, jeg ved det, men når det nu engang er sådan, det hænger sammen, må du vel tage konsekvensen ...

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh.
Altså, det lyder, som om alkohol er katalysator for stimulanserne, så lad være med at drikke alkohol, hvis du kan, når du er i byen. Det er hårdt, jeg ved det, men når det nu engang er sådan, det hænger sammen, må du vel tage konsekvensen ...

Junior medlem

Jeg skal ikke i byen i den nærmeste fremtid. Sidder stadigvæk og har det smådårligt, kan det virkeligt passe at amfetamin-nedturen kan vare så længe? For første gang i lang tid er jeg blevet oprigtigt bange. Vil bare gerne have det godt igen nu, kan godt forstå hvorfor folk siger amfetamin er så vanedannende - det er jo noget lort at holde op med at tage, og jeg har kun taget det én gang. Aldrig igen. Men ja, jeg skal have fundet ud af hvad jeg får gjort ved det alkohol. Fordi jeg når desværre et punkt, i min rus, hvor min hjerne slår fra, og det skal være så vildt som muligt. Først og fremmest vil jeg tage en lang pause fra byen. Og når jeg så endelig vælger at tage i byen igen, vil jeg hæve en 100-200 kr,-. nok til at købe et par øl og lidt shots i byen, og så lade kortet ligge hjemme. For hvis ikke jeg har penge, så kan der jo heller ikke komme knark på bordet.

Medlem

Så lyver du enten over for dig selv, eller har godt styr på dig selv.
De fleste jeg har mødt og været i behandling med som har et problematisk forhold til opkvikkende stoffer kombineret med alkohol.
Har alle sammen prøvet uden held at begrænse sig selv med forskellige former for regler eller rammer.
Fx jeg tager kun to hundrede med også går jeg hjem når jeg har brugt dem.
Hvis du kan det så har du god kontrol, men hvorfor så ikke bare tage i byen uden at drikke?
hvis du alligevel ikke skal være fuld. Når man er i byen kan man jo uden problemer få mere at drikke og eller nogen stoffer uden at skulle have penge op af lommen især hvis du er ude med
venner der gør det.

Og hvis det er alkohol indtaget der fører til kontroltabet, som gør du indtager stoffer. Så er det jo en oplagt mulighed at skære det fra.

Junior medlem

Jeg vil bare have svært ved at skulle forklare over for mine venner, hvorfor jeg ligepludselig ikke skulle drikke alkohol... Jeg tror bare ikke jeg har fattet hvor farligt det egentligt er, før nu. Da jeg skrev indlægget, var det egentligt bare fordi, at jeg ikke ville bruge penge på det mere, og at jeg var træt af at have det lidt smådårligt psykisk, men det gik jo hurtigt over igen.

Nu hvor jeg har prøvet amfetamin, kan jeg roligt sige at min opfattelse har ændret sig. Jeg kunne have været død, og jeg kan mærke hvor fysisk dårligt min krop har haft det nu. Men som sagt, jeg vil ikke i byen i lang tid. Skal mødes med en sød pige imorgen, som jeg har flirtet lidt med, så jeg tror jeg prøver at starte med at fokusere på nogle andre ting i livet.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: L.A.
zykopaten skrev:
Skal mødes med en sød pige imorgen, som jeg har flirtet lidt med, så jeg tror jeg prøver at starte med at fokusere på nogle andre ting i livet.

Det lyder da super optur! :)
Har du evt. nogle gamle venner, som ikke tager stoffer/i byen konstant, du kan prøve at kontakte?

Junior medlem

Ja, jeg håber også det bliver fint. Og så håber jeg ikke at klokkeværket er helt dødt lol.

Dem jeg var i byen med sidst jeg tog knark (i Fredags) tager ikke selv stoffer, men en af dem har været igennem det samme som mig. Ham har jeg nu har taget kontakt til og snakket med. Har aftalt med ham, at når jeg engang føler mig klar til at tage i byen igen, så vil de hjælpe mig og holde lidt mere øje med mig, for det er først nu, at jeg har fortalt flere af mine venner og mine forældre, at det er et problem for mig.

Derudover er jeg meget interesseret i noget meditation / mindfulness i forbindelse med min træning, som jeg allerede synes hjælper en del, og jeg tænkte på, om der var nogle i Aalborg / omegn der har erfaring med dette, og eventuelt kunne have lyst til at hjælpe mig igang?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 15 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]