Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 aug 2025 09:54

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Hej psychedelia!
Jeg vil lige starte med, at fortælle, at jeg har nogle LSD trips på baghånden, men det er ikke frygteligt mange.(Det kan tælles på én hånd) De har alle sammen været på omkring 110 - 175ug +-
Har også prøvet andre psykedeliske ting bla. Shrooms og AMT.
Til sagen - Jeg og nogle gutter(Som stortset har samme 'erfaring' som mig) har skaffet os nogle mærker på henholdsvis 175ug stk. og vi har valgt, at vi vil ta' 2 hver. Altså 350ug.
Vi glæder os allle sammen rigtig meget til det og er 100% klar til det.
Vil bare lige høre jeres erfaringer med en lignende dose - og hvad der eventuelt er sjovt, at tage sig til på sådan en dose?
De gange vi har trippet har vi selvfølgelig bare nydt det og taget det som det kom, men ville bare høre om der var noget vi skulle overveje at prøve :-P
Vi har selvfølgelig samlet en hel masse forskellige playlister med noget forskelligt på hver playliste.
Har fået forslået, at kigge på nogle "Milkdrop 2" videoer og det ser sgu meget fedt ud :)
Har i evt. nogle videoer/billeder eller andet der ville være 'trippy', at kigge på, så er jeg meget interesseret!
Kom med en hel masse erfaringer og forslag!
På forhånd, tak!
:peace:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: øen
her er en fed milkdrop video med noget lækkert hypnotiserende progressive psytrance til, det bedste jeg ved når jeg tripper er den slags musik med nogle fede visuals, for mig får det trippet ned i nogle helt andre dybter
phpBB [video]

Medlem

Geografisk sted: På en nydelig villavej
Puha, der fanme mange ting man kan glo på når man har indtaget den mængde syre.

- Billeder af Mandelbrot fraktaler eller video af 'Mandelbrot zoom'
- Still billeder fra sci-fi film (Metropolis)
- Still billeder fra Stanley Kubrick film. (F.eks. The Shining, 2001)
- Søg på google: Psychedelic art
- LP-covers: F.eks King Crimson - In the court of the crimson king
- Optiske illusioner
- Malerier af Salvador Dali
- Malerier fra Louis Wain's sene periode.
- Videoer lavet af John Whitney
- Videoer lavet af Toshio Matsumoto
- Videoen 'The invasion of thunderbolt pagoda' af Ira Cohen
- Der sker garanteret også meget spændende på indersiden af øjenlågene. ;)

Det var sådan lige hvad der faldt mig ind. :)

Medlem
Brugeravatar

Mange tak for svarene begge to!
Den ser spændende ud den video!
Og er du sindssyg med foreslag, kaptajn_kao! :D
Jeg vil da lige undersøge :-P

Medlem

Geografisk sted: På en nydelig villavej
Jamen, velbekomme. ;)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

I behøver ikke at kigge på noget bestemt. Hvis dosen virkelig er 350 µg ser alting formentlig interessant ud, og det visuelle vil kun lige i starten være interessant, og når trippet rigtigt får fat vil I være så opslugte af det at I ikke engang selv opdager det før bagefter. Det er en meget kraftig dosis, og I må forvente at det tager røven på jer i et omfang I end ikke kan forestille jer. Derfor er det vigtigt at I alle føler jer helt trygge ved hinanden, og at I på forhånd aftaler at alle oplevelser er ok. Det skal være ok at tale om sine oplevelser, og også ok at være stille. Undgå for alt i verden fjernsyn, computere og andre komplekse aktiviteter. Vær et sted hvor I ikke bliver forstyrret eller kommer til at forstyrre andre. Aftal gerne en musikplayliste på forhånd, men lad den være åben for ændringer, hvis nogen føler at den pågældende musik ikke fungerer for dem lige her og nu.

Hav noget frisk frugt og lignende lækkerier klar til når I er på vej tilbage. Og hvis der er noget lækker natur i nærheden, er det oftest optur, ligeledes på comedown.

Hvor mange er I? Med så store doser er det vigtigt ikke at være for mange, 2-3 stykker er det ideelle imo.

Overvej at have en upåvirket sitter med jer, det er virkeligt kraftige sager I har fat på her.

Medlem
Brugeravatar

Mange tak for det beskrivende svar!
Vi er 4 og er alle sammen RIGTIG gode venner, for ikke at sige bedste venner. Så det med, at være tryg burde ikke være noget problem ;-)
Vi har også snakket med en af vores andre gode kammerater om, at han måske skal komme for hyggens skyld og bare for at være der. Lidt tripsitter agtigt :)
Vi er forberedt på, at det måske bliver en vild omgang. Og der er noget flot natur lige i nærheden. :-P
Jeg tror sgu vi er klar! Jeg føler mig i hvert fald mere end klar :peace:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: On top of myself i hope
Jeg havde et trip på 400 ug for et par uger siden. Og det var alt alt for meget. Det er selvfølgeligt individuelt, men jeg vil foreslå at i/du starter med 250 ug hvis dit højeste tidligere trip var på 175. Ligemeget hvad i vælger så ønsker jeg er et dejligt trip!

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
Jeg vil også råde jer til at slappe lidt af med dosen - jeg ser mig selv som temmelig erfaren psykonaut efterhånden, men lige præcis med LSD har jeg aldrig været over 200 ug, og det er jeg ret glad for... Husk at du rent faktisk fordobler den dose du tidligere har erfaring med... Det ville man ikke gøre med nogen som helst andre stoffer, men det er let at komme til med LSD, fordi det kan virke så uskyldigt og overskueligt - lige indtil hammeren rammer og man mister jordforbindelsen. Som йети skriver - hvis det vitterligt er 350 ug, så er nogle røgelsespinde og en god playliste nok stimulering til jer... På ét af mine første kraftige trips, sad jeg i de første 6 timer af trippet og lavede ikke andet end at høre musik sammen med en ven, der sad ved siden af, vi vidste knapt hvad vi skulle gøre af os selv imellem numrene fordi vi kunne høre (og se) hele huset knage - høre hinandens vejrtrækning - alt stod lige ind i hovedet på os. Anywho - tænk jer om, LSD kan være fedt, men det kræver jeres respekt, gå ud fra at ALT kan ske.

Moderator

Geografisk sted: Messier 45
Jeg vil gerne tilslutte mig koret: jeg har prøvet doser i mellem 400-500 mikrogram et par enkelte gange, ellers har jeg aldrig været over 300. Det er virkelig stærke sager, når man kommer derop. Vi snakker kraftig synæstesi, 'telepati' og voldsom mindfuck, hvis ikke egodød. Dæmpet belysning, rar musik og ingen forstyrrelser. Hele verden smelter for øjnene af en på sådan en dose, og med lukkede øjne rejser man gennem universer. Slap af og tag det som det kommer - planer holder aldrig stik på et heftigt syretrip.

Medlem
Brugeravatar

Tro mig.. Vi har tænkt det godt igennem og vi føler os meget klar til det.
Vi er jo som sagt 4, RIGTIG gode kammerater som stoler ubeskriveligt meget på hinanden og vil respektere alt der kommer til at ske og passe meget på hinanden.
Vi er godt klar over, at det er ret stor dose. Vi har også snakket lidt om, bare at starte med et enkel (Som henholdsvis skulle være 175ug) og så måske redosere med et til, hvis vi føler for det.
Vores udgangspunkt var dog, at vi ville starte hårdt ud med 2, men det kan godt være at det er en bedre idé at starte med det ene og så se hvad der sker.
Det lyder umiddelbart ret sygt, Plejadestjerne! :-P
Og så takker jeg tusinde gange for jeres gode svar og råd. Det sætter jeg sgu pris på. Bliv endelig ved med det drenge! ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

tres9 skrev:
Tro mig.. Vi har tænkt det godt igennem og vi føler os meget klar til det.
Vi er jo som sagt 4, RIGTIG gode kammerater som stoler ubeskriveligt meget på hinanden og vil respektere alt der kommer til at ske og passe meget på hinanden.
Vi er godt klar over, at det er ret stor dose. Vi har også snakket lidt om, bare at starte med et enkel (Som henholdsvis skulle være 175ug) og så måske redosere med et til, hvis vi føler for det.
Vores udgangspunkt var dog, at vi ville starte hårdt ud med 2, men det kan godt være at det er en bedre idé at starte med det ene og så se hvad der sker.

Det behøver jo heller ikke at være enten 1 eller 2 mærker. De kan nemt klippes i stykker.
Jeg tilslutter mig de andre som synes i skal revurdere fornuften i jeres plan. Et trip på 150- 250 ug. ér et kraftigt trip. Hvis i ikke synes det er rigtigt, så er det sikkert fordi jeres mærker ikke er 175 ug. De fleste mærker er underdoserede.

Jeg plejer selv at indtage fra 250-400ug. jeg synes at lsd er langtrukket på mindre doser. Men hvis du før kun har indtaget 175ug så vil jeg også anbefale, at klippe det ene mærke i to også måske indtage 1,5 mærke til start, og hvis i føler for det så redoserer i efter 1-1,5 time med det sidste halve mærke.
Det er rigtig dejligt at ryge skunk på lsd trip, og ellers kan det også være sjovt at supplere med lattergas:D

Men som de andre siger, så kommer i sikkert ikke til at kede jer på den dose.

Medlem
Brugeravatar

Det lyder også som det vi har tænkt os, Ø tripperen!
Og mht. Til det med skunken, så har vi tilfældigvis også noget liggende samt en masse hash :-P
Tak for svarene!

God rejse så:D

Medlem
Brugeravatar

Vi har købt fra 2 forskellige dealers. 7 på henholdsvis 150ug og 10 af en anden dealer på de henholdsvis 175ug. Grunden til mængden er blot, at vi har tænkt os at opbevare det i laaaaang tid, til vi skal bruge det igen. Det er nemlig bare ikke det nemmeste, at skaffe hernede :-P
Jeg har fundet frem til de 2 forskellige blotters det stammer fra.
De 7 er fra dette blotter: (Mark McCloud)
http://i.huffpost.com/gen/1718055/thumbs/o-UD-900.jpg
Og de 10 andre er fra dette: (Marilyn Monroe)
http://www.blotterart.net/albums/LSDpho ... 23_001.jpg

Nogle der kender noget til dem eller evt. har erfaringer med dem? :D

Medlem
Brugeravatar

Og se da endelig den video jeg har lavet :-P
https://www.youtube.com/watch?v=uAUaLQ0QNn0
Bare en jeg lige hurtigt lavede for sjovt for, at se om det er noget man har lyst til at kigge på når man tripper. :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hvordan gik det?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]